Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 02 Eylül 2014 Salı 07:11  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel
GELİNİNE TECAVÜZ ETTİ!
Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!
08 Temmuz 2007 Pazar 18:25

TEKİRDAĞ'ın Çorlu İlçesi'nde eşinin askerde olduğu sırada kayınpederi Yaşar A. tarafından defalarca tecavüze uğradığını iddia etti...

TEKİRDAĞ'ın Çorlu İlçesi'nde eşinin askerde olduğu sırada kayınpederi Yaşar A. tarafından defalarca tecavüze uğradığını iddia eden 21 yaşındaki D.A., polise giderek şikayette bulundu. Gözaltına alınan Yaşar A., çıkartıldığı nöbetçi mahkeme tarafından 'zorla ırza geçmek' suçundan tutuklanarak Tekirdağ Kapalı Cezaevi'ne konuldu.


4 yıl önce D.A. ile evlenen oğlunun 2 yıl önce askere gitmesinden faydalanan kayınpeder Yaşar A., aynı evde yaşadığı Reşadiye Mahallesi'ndeki evde, iddiaya göre gelinine tecavüz etti. Korktuğu için tecavüze uğradığını kimseye anlatamayan D.A., eşi askerde olduğu süre boyunca kayınpederinin defalarca tecavüzüne uğradı. Kayınpederinin, 'Eşinden ayırırım' tehditlerinden korkan D.A., yaşadığı korkunç olayı kimseye anlatamadı. Eşinin vatani görevini tamamlayıp eve gelmesinden bir süre sonra D.A., başına gelenleri eşine anlattı. Ancak eşi de babasının böyle birşey yapacağına ihtimal vermedi ve D.A.'nın söylediklerine inanmadı.

Dün akşam saatlerinde, kayınpeder Yaşar A., tekrar gelini D.A. ile birlikte olmak istedi. Ancak, bu kez kayınpederine direnen D.A., ondan dayak yedi. Bunun üzerine evden kaçıp, Cumhuriyet Polis Karakolu'na giden D.A. başına gelenleri tek tek polislere anlattı. Polis ekibi, hemen eve giderek kayınpeder Yaşar A.'yı gözaltına aldı.

Çorlu İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde alınan ifadesinde suçlamaları kabul etmeyen Yaşar A., bu sabah çıkartıldığı nöbetçi mahkeme tarafından 'zorla ırza geçmek' suçundan tutuklanarak Tekirdağ Kapalı Cezaevi'ne konuldu.

Kayınpederi tarafından defalarca tecavüze uğradığını belirten D.A., "Eşim askere gittiği sırada beni kayınpederimin yanına bıraktı. Kayınpederim ise bana defalarca tecavüz etti. Eşimden beni ayıracağını söyleyince ben de korkumdan kimseye bir şey söyleyemedim. Eşime anlatınca onun bu işi bitireceğini düşündüm, ancak o da bana inanmadı. Dün akşam bana tekrar saldırdı. Ben de karşı koyunca beni dövdü. Bunun üzerine karakola giderek olayları anlattım. Kayınpederim tutuklanınca, eşim de anlattıklarımın doğru olduğunu görmüştür" dedi.

Bu haber 1002 kez okunmuştur.
Kaynak: Hürriyet
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 1 ziyaretçi
Ortalama 1 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
Rehin Tutulan Türk Personelle İlgili Açıklama 01.09.2014 21:23
Dışişleri Bakanlığı'ndan IŞİD tarafından rehin alınan Musul Başkonsolosluğu personeli hakkında basın yayın organlarında yer alan iddialara ilişkin açıklama yapıldı. Açıklamada, iddiaların asılsız olduğu belirtildi.
Kategori: Güncel
Dinleme İddialarına Çok Sert Tepki 01.09.2014 20:17
Dışişleri Bakanlığı, Alman basınında 31 Ağustos'ta yayımlanan, ABD istihbarat makamlarının Türkiyeye yönelik faaliyetlerine dair haberlerin ilgili makamlarla bilistişare incelendiğini bildirdi.
Kategori: Güncel
25 Aralık Soruşturmasına Takipsizlik Kararı 01.09.2014 20:03
25 Aralık Yolsuzluk ve Rüşvet Soruşturması kapsamında 96 şüpheli hakkında İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'nca takipsizlik kararı verildi.
Kategori: Güncel
Teşvik Sonuçları Açıklandı 01.09.2014 19:18
MEB tarafından 2014-2015 eğitim-öğretim yılında eğitim öğretim desteği almaya hak kazanan öğrencilerin isimlerini açıklandı.
Kategori: Güncel
Dışişleri: Derhal Sonlandırsın! 01.09.2014 16:27
Dışişleri Bakanlığı, Alman basınında yer alan Amerika Birleşik Devletleri'nin Türkiye'yi dinlediği iddialarına ilişkin açıklama yaptı.
Kategori: Güncel
Riva'dan Acı Haber Geldi 01.09.2014 15:37
Riva sahilinde denize girdikten sonra kaybolan Fuat Gürbüz (32) ve İsmet Harman (38)'ın cansız bedenlerine bugün ulaşıldı.
Kategori: Güncel
Flaş! Takipsizlik Kararı Verildi! 01.09.2014 13:16
25 Aralık Yolsuzluk ve Rüşvet Soruşturması kapsamında 96 şüpheli hakkında İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığı'nca takipsizlik kararı verildi.
Kategori: Güncel
Bunları Genelkurmay Başkanımızla Konuşuruz! 01.09.2014 12:23
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, KKTC'ye hareketi öncesi Atatürk Havalimanı'nda basın toplantısı düzenledi.
Kategori: Güncel
Cumhurbaşkanı'ndan Başkan'a Yanıt 01.09.2014 11:27
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Yargıtay Başkanı Ali Alkan'ın szölerine yanıt verdi: "Yargının bağımsızlığı kadar, hatta ondan daha da önemli olan, yargının, yargı kurumları ve yargı mensuplarının tarafsızlığıdır."
Kategori: Güncel
Feyzioğlu Açılış Adli Yıl Açılış Töreninde (Canlı) 01.09.2014 10:39
Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan ve Hükümet'in Türkiye Barolar Birliği Başkanı Metin Feyzioğlu konuşturulduğu için protesto ettiği adli yıl açılış törenine yargı tam kadro katıldı.
Kategori: Güncel
Köprüde Polisten İntihar 'Selfie'si 01.09.2014 10:26
Boğaziçi Köprüsü'nde bir kişinin bu sabah intihar girişiminde bulunması nedeniyle, Avrupa'dan Anadolu Yakası'na geçişte trafik sabahın erken saatlerinde kilitlendi.
Kategori: Güncel
Bedelli Müjdesi Geldi! 31.08.2014 22:00
Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz yüzbinlerce insanın beklediği bedelli askerlikle ilgili konuştu.
Kategori: Güncel
Cezaevinde Yediği Yemeklerin Parası İstendi 31.08.2014 20:43
Balyoz davasında 4 yıl hapis yatan MHP Milletvekili Engin Alan'dan cezaevinde yediği yemeklerin parası isteniyor.
Kategori: Güncel
Yeni Hükümetin İlk Gündemi: Çözüm Süreci 31.08.2014 04:24
Başbakan Davutoğlu ve kabinesi güven oyu alır almaz çözüm sürecinin somut adımlarını içerecek yol haritasını hayata geçirecek. Atılacak ilk adım olarak, suça karışmamış örgüt üyelerinin eve dönüşü için çalışılacak.
Kategori: Güncel
Bakan Zeybekçi: MİT de Almanya'yı Dinlesin 30.08.2014 22:12
Ekonomi bakanı Nihat Zeybekci 30 Ağustos Zafer Bayramı etkinliğinde Almanya'nın Türkiye'yi dinlediği iddialarına değinerek "Almanya Türkiye'yi dinliyorsa, bizim istihbaratımız da Almanya'yı dinlemelidir" dedi.
Kategori: Güncel
Özel'den Flaş Çözüm Süreci Açıklaması 30.08.2014 21:32
Orgeneral Necdet Özel, çözüm sürecine ilişkin açıklamada bulundu.
Kategori: Güncel
Erdoğan'ın Köşk'te İlk Resepsiyonu 30.08.2014 21:26
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 30 Ağustos Zafer Bayramı dolasıyla Çankaya Köşkü'nde düzenlenen resepsiyona ev sahipliği yapıyor.
Kategori: Güncel
Askerliğe Yeni Düzenlemeler Geliyor 30.08.2014 18:45
Milli Savunma Bakanlığı, Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK) İç Hizmet Yönetmeliğini değiştirdi. Yönetmelikteki en önemli değişiklik nöbet sistemiyle ilgili. Yeni düzenlemeye göre, her nöbet yerinin hareket tarzını ilgili birliğin komutanı belirleyecek.
Kategori: Güncel
Muhalefet Çankaya Köşkü'ne Gitmedi 30.08.2014 11:53
Kemal Kılıçdaroğlu ile Devlet Bahçeli, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 30 Ağustos Zafer Bayramı nedeniyle Çankaya Köşkü'nde tebrikleri kabul ettiği programa katılmadı.
Kategori: Güncel
Gül İfade Verecek! 30.08.2014 10:30
11'inci Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, cumhurbaşkanlığı döneminde ifade veremediği "Kayıp Trilyon" davası için savcılığa giderek ifade vereceğini söyledi.
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Başı Dönen Adam Raylara Düştü; Ancak...
-Kilis'te Sınır Gerginliği: 1 Ölü
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-98 Bin Liralık Hesap Dudak Uçuklattı
-Ethem Sancak: Aranan Babayiğit Ben Olacağım
-Dinleme İddialarına Çok Sert Tepki
-Erdoğan: Rumlara Kapımız Açık
-25 Aralık Soruşturmasına Takipsizlik Kararı
-'Yol Yatırımlarımız Rekor Kıracak'
-Teşvik Sonuçları Açıklandı
-Borsada Son Durum
-İstifa Etti
-Dışişleri: Derhal Sonlandırsın!
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber