Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 23 Eylül 2014 Salı 05:16  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel
GELİNİNE TECAVÜZ ETTİ!
Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!
08 Temmuz 2007 Pazar 18:25

TEKİRDAĞ'ın Çorlu İlçesi'nde eşinin askerde olduğu sırada kayınpederi Yaşar A. tarafından defalarca tecavüze uğradığını iddia etti...

TEKİRDAĞ'ın Çorlu İlçesi'nde eşinin askerde olduğu sırada kayınpederi Yaşar A. tarafından defalarca tecavüze uğradığını iddia eden 21 yaşındaki D.A., polise giderek şikayette bulundu. Gözaltına alınan Yaşar A., çıkartıldığı nöbetçi mahkeme tarafından 'zorla ırza geçmek' suçundan tutuklanarak Tekirdağ Kapalı Cezaevi'ne konuldu.


4 yıl önce D.A. ile evlenen oğlunun 2 yıl önce askere gitmesinden faydalanan kayınpeder Yaşar A., aynı evde yaşadığı Reşadiye Mahallesi'ndeki evde, iddiaya göre gelinine tecavüz etti. Korktuğu için tecavüze uğradığını kimseye anlatamayan D.A., eşi askerde olduğu süre boyunca kayınpederinin defalarca tecavüzüne uğradı. Kayınpederinin, 'Eşinden ayırırım' tehditlerinden korkan D.A., yaşadığı korkunç olayı kimseye anlatamadı. Eşinin vatani görevini tamamlayıp eve gelmesinden bir süre sonra D.A., başına gelenleri eşine anlattı. Ancak eşi de babasının böyle birşey yapacağına ihtimal vermedi ve D.A.'nın söylediklerine inanmadı.

Dün akşam saatlerinde, kayınpeder Yaşar A., tekrar gelini D.A. ile birlikte olmak istedi. Ancak, bu kez kayınpederine direnen D.A., ondan dayak yedi. Bunun üzerine evden kaçıp, Cumhuriyet Polis Karakolu'na giden D.A. başına gelenleri tek tek polislere anlattı. Polis ekibi, hemen eve giderek kayınpeder Yaşar A.'yı gözaltına aldı.

Çorlu İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde alınan ifadesinde suçlamaları kabul etmeyen Yaşar A., bu sabah çıkartıldığı nöbetçi mahkeme tarafından 'zorla ırza geçmek' suçundan tutuklanarak Tekirdağ Kapalı Cezaevi'ne konuldu.

Kayınpederi tarafından defalarca tecavüze uğradığını belirten D.A., "Eşim askere gittiği sırada beni kayınpederimin yanına bıraktı. Kayınpederim ise bana defalarca tecavüz etti. Eşimden beni ayıracağını söyleyince ben de korkumdan kimseye bir şey söyleyemedim. Eşime anlatınca onun bu işi bitireceğini düşündüm, ancak o da bana inanmadı. Dün akşam bana tekrar saldırdı. Ben de karşı koyunca beni dövdü. Bunun üzerine karakola giderek olayları anlattım. Kayınpederim tutuklanınca, eşim de anlattıklarımın doğru olduğunu görmüştür" dedi.

Bu haber 1012 kez okunmuştur.
Kaynak: Hürriyet
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 1 ziyaretçi
Ortalama 1 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
Erdoğan O İddiayı Yalanladı 23.09.2014 05:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan, söylediği iddia edilen "Obama Gülen'i iade edin talebimi geri çevirdi" sözlerini yalanladı.
Kategori: Güncel
Davutoğlu Rehine Operasyonunun Ayrıntılarını Anlattı 23.09.2014 00:14
Başbakan Ahmet Davutoğlu, NTV canlı yayınında gündeme ilişkin değerlendirmelerde bulunuyor.
Kategori: Güncel
PKK: Çözüm Süreci Bitmiştir 22.09.2014 23:51
Murat Karayılan çözüm sürecine ilişkin yaptığı açıklamalarda, "Türkiye tarafından Kobaniye geçişler olmamıştır. MİT bilinçli böyle haber yayıyor, orada Kobani halkı savaşıyor." dedi.
Kategori: Güncel
Schengen Vizesi Alacaklar Dikkat! 22.09.2014 20:49
Türkiye'de Schengen vize başvurusunda bulunan herkesten biyometrik verilerin alınması kararlaştırıldı.
Kategori: Güncel
Ortaöğretimde Başörtüsü Serbest 22.09.2014 19:40
7 saat süren Bakanlar Kurulu toplantısının ardından Bülent Arınç açıklamalarda bulunuyor.
Kategori: Güncel
O Görşme İptal! 22.09.2014 19:21
BM Genel Kurulu'na katılmak üzere ABD'ye gelen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın Ronald S. Lauder başkanlığındaki Dünya Yahudi Kongresi heyetiyle gerçekleştireceği görüşmenin iptal edildiği duyuruldu.
Kategori: Güncel
Sınıra Bayrak Diktiler 22.09.2014 17:15
Şanlıurfa'nın Suruç ilçesinin karşısındaki Suriye köyüne, Irak Şam İslam Devleti'ni (IŞİD) simgeleyen bayrak asıldı.
Kategori: Güncel
ABD'den Flaş Türkiye Açıklaması 22.09.2014 17:01
ABD Dışişleri Bakanı John Kerry, 49 rehinenin serbest kalmasının ardından Türkiye'nin IŞİD'le mücadeleye desteğini artırmasını beklediklerini söyledi.
Kategori: Güncel
13 Polis Gözaltında 22.09.2014 13:34
"Bazı polislere usulsüz taltif verildiği" iddiasıyla yürütülen soruşturma kapsamında gözaltı kararı verilen 17 polisten 13'ü gözaltına alındı.
Kategori: Güncel
Türkiye Sınırında Tehlike Var mı? 22.09.2014 12:31
Şanlıurfa Valisi İzzettin Küçük, IŞİD'in saldırdığı Kobani ve çevresindeki köylerden başlayan göçün sürdüğünü belirterek, geçişlerin artık düzenli ve kontrollü şekilde yapıldığını kaydetti.
Kategori: Güncel
Büyük Göç Dalgası 22.09.2014 11:20
IŞİDin saldırısından kaçan Kobanililerin sığındığı Suruçda her yeri mülteciler doldurdu. Başka kentlere gitmek isteyenlerin talebine otobüs firmaları yetişemiyor...
Kategori: Güncel
Maden İşçileri Yürüyüş Başlattı 22.09.2014 10:03
Zonguldak'ın Ereğli İlçesi'ndeki özel maden ocağında çalışan yaklaşık 500 maden işçisi, arkadaşlarının işten çıkarılmasını protesto için Zonguldak'a yürüyüş başlattı.
Kategori: Güncel
IŞİD Kampından Bir Tek O Kurtulamadı 22.09.2014 09:56
Türkiye, 101 günlük esaretin ardından özgürlüğüne kavuşan Musul Konsolosluğu personeli için sevinirken, 49 kişiyle birlikte rehin alınan "Fırtına" adlı bomba arama köpeğinin öldüğü haberi geldi.
Kategori: Güncel
14 Bin Polisle Dev Operasyon! 20.09.2014 22:11
İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ne bağlı çeşitli birimlerde görevli 14 bin polis, kent genelinde geniş çaplı bir huzur operasyonu başlattı.
Kategori: Güncel
Emrehan Halıcı, CHP'den İstifa Ettiğini Açıkladı 20.09.2014 19:12
CHP Ankara Milletvekili Emrehan Halıcı, partisinden istifa ettiğini açıkladı.TBMM'de 130 milletvekili bulunan CHP'nin vekil sayısı 129'a düştü.
Kategori: Güncel
45 Bin Suriyeli Kürt Türk Topraklarında 20.09.2014 16:12
Başbakan Yardımcısı Kurtulmuş, "Suriye'den şu an itibariyle 8 ayrı giriş noktasından, 45 bin Suriyeli Kürt kardeşimiz Türkiye topraklarına girmiştir" dedi.
Kategori: Güncel
Adaylık Başvuruları Başladı 20.09.2014 15:37
TRT Genel Müdürlüğü adaylık başvuruları başladı. Başvurular, 8 Ekim 2014'e kadar yapılabilecek.
Kategori: Güncel
'Kafasına Silah Dayandığı Halde Konuşmadı' 20.09.2014 15:32
Rehinelerden Esirgün, Başkonsolos Yılmaz'ın, IŞİD'in Türkiye adına açıklama yapması yönündeki zorlamalarına karşı koyduğunu belirtti.
Kategori: Güncel
Davutoğlu'nu Aradı ve... 20.09.2014 13:45
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, kurtarılan rehinelere "Özgürlüğe ve ülkenize hoş geldiniz" dedi. Başbakan Ahmet Davutoğlu'nu da arayan Kılıçdaroğlu, rehinelerin kurtarılması nedeniyle kendisini kutladı.
Kategori: Güncel
Bugün Bayram Günü! 20.09.2014 12:46
Ankara Esenboğa Havalimanı'nda rehinelerle birlikte bir otobüsün üzerinden vatandaşlara hitap eden Başbakan Ahmet Davutoğlu, "Bugün bir bayram günüdür. Gelin bari bugün bu sevinci paylaşın. Bir kere de bu millet ne hissediyorsa onu hissedin. Bu mille
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Davutoğlu Rehine Operasyonunun Ayrıntılarını Anlattı
-Kaleci Onur, Başakşehir Maçı Sonrası Patladı
-Erdoğan O İddiayı Yalanladı
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-IŞİD Kampından Bir Tek O Kurtulamadı
-O Görşme İptal!
-Prim Günü Şartına Takılana Müjde!
-ABD Kürtleri Eğitecek
-G.Saray 3 Kanala Ateş Püskürdü
-Barzani'ye Rest: Saldır da Görelim!
-Borsada Sınırlı Düşüş
-Alman Basınından Garip İddia!
-Konutta Vergi İndirimi Var mı?
-CHP'de İl Teşkilatı Görevden Alındı
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber