Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 25 Ekim 2014 Cumartesi 05:43  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel
GELİNİNE TECAVÜZ ETTİ!
Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!
08 Temmuz 2007 Pazar 18:25

TEKİRDAĞ'ın Çorlu İlçesi'nde eşinin askerde olduğu sırada kayınpederi Yaşar A. tarafından defalarca tecavüze uğradığını iddia etti...

TEKİRDAĞ'ın Çorlu İlçesi'nde eşinin askerde olduğu sırada kayınpederi Yaşar A. tarafından defalarca tecavüze uğradığını iddia eden 21 yaşındaki D.A., polise giderek şikayette bulundu. Gözaltına alınan Yaşar A., çıkartıldığı nöbetçi mahkeme tarafından 'zorla ırza geçmek' suçundan tutuklanarak Tekirdağ Kapalı Cezaevi'ne konuldu.


4 yıl önce D.A. ile evlenen oğlunun 2 yıl önce askere gitmesinden faydalanan kayınpeder Yaşar A., aynı evde yaşadığı Reşadiye Mahallesi'ndeki evde, iddiaya göre gelinine tecavüz etti. Korktuğu için tecavüze uğradığını kimseye anlatamayan D.A., eşi askerde olduğu süre boyunca kayınpederinin defalarca tecavüzüne uğradı. Kayınpederinin, 'Eşinden ayırırım' tehditlerinden korkan D.A., yaşadığı korkunç olayı kimseye anlatamadı. Eşinin vatani görevini tamamlayıp eve gelmesinden bir süre sonra D.A., başına gelenleri eşine anlattı. Ancak eşi de babasının böyle birşey yapacağına ihtimal vermedi ve D.A.'nın söylediklerine inanmadı.

Dün akşam saatlerinde, kayınpeder Yaşar A., tekrar gelini D.A. ile birlikte olmak istedi. Ancak, bu kez kayınpederine direnen D.A., ondan dayak yedi. Bunun üzerine evden kaçıp, Cumhuriyet Polis Karakolu'na giden D.A. başına gelenleri tek tek polislere anlattı. Polis ekibi, hemen eve giderek kayınpeder Yaşar A.'yı gözaltına aldı.

Çorlu İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde alınan ifadesinde suçlamaları kabul etmeyen Yaşar A., bu sabah çıkartıldığı nöbetçi mahkeme tarafından 'zorla ırza geçmek' suçundan tutuklanarak Tekirdağ Kapalı Cezaevi'ne konuldu.

Kayınpederi tarafından defalarca tecavüze uğradığını belirten D.A., "Eşim askere gittiği sırada beni kayınpederimin yanına bıraktı. Kayınpederim ise bana defalarca tecavüz etti. Eşimden beni ayıracağını söyleyince ben de korkumdan kimseye bir şey söyleyemedim. Eşime anlatınca onun bu işi bitireceğini düşündüm, ancak o da bana inanmadı. Dün akşam bana tekrar saldırdı. Ben de karşı koyunca beni dövdü. Bunun üzerine karakola giderek olayları anlattım. Kayınpederim tutuklanınca, eşim de anlattıklarımın doğru olduğunu görmüştür" dedi.

Bu haber 1046 kez okunmuştur.
Kaynak: Hürriyet
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 1 ziyaretçi
Ortalama 1 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
Bakan Ala: Jandarma Siyasallaşmaz 24.10.2014 17:18
İçişleri Bakanı Efkan Ala, Jandarmanın siyasallaşması sorusuna 'Siyaset kötü bir şey mi? Bu kadar kişi sandığa gidiyor" şeklinde cevap vererek soruyu soran gazeteciye "Bu ne demektir şimdi?" diyerek fırça attı...
Kategori: Güncel
Rıza Sarraf İfade Verdi 24.10.2014 16:31
Rıza Sarraf, 4 eski bakanla ilgili "yolsuzluk ve rüşvet" iddialarını inceleyen TBMM komisyonuna İstanbul Adliyesi'nde ifade verdi. Sarraf'ın komisyonda ifadesi 10 dakika sürdü. Dün de Barış Güler'in ifade verdiği öğrenildi.
Kategori: Güncel
Erdoğan Sayıyı Açıkladı 24.10.2014 13:12
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Estonya'da mevkidaşı ile basın açıklaması yaptı. Erdoğan Kobani'ye gidecek peşmergelerin sayısının 200'den 150'ye düştüğünü açıkladı.
Kategori: Güncel
Başkonsoloslukta 'Sarı Toz' Alarmı 24.10.2014 11:46
Özel giysili AFAD ekipleri zarftan çıkan sarı renkli tozu inceliyor.
Kategori: Güncel
Kağızman'da Çatışma 24.10.2014 11:32
Kars'ın Kağızman İlçesi'nde hidroelektrik santraline saldırı düzenleyen PKK'lı 4 teröristten 3'ü çatışmada öldü. Kaçan teröristin yakalanması için operasyon başlatıldı.
Kategori: Güncel
Üniversitede Kavga! Yaralılar Var 24.10.2014 10:34
İstanbul Üniversitesi Fen Fakültesi'nde karşıt görüşlü iki grup arasında yine kavga çıktı. Üniversiteye giren polis 17 öğrenciyi gözaltına aldı. Bazı öğrencilerin yaralı olarak fakülteden çıkarıldığı görüldü.
Kategori: Güncel
400 Bin Öğretmenin Hayatı Değişecek 24.10.2014 09:51
Milli Eğitim Bakanlığı, öğretmen atama ve yer değiştirme yönetmeliği taslağını paydaşların görüş ve önerilerine açtı. Taslak yönetmelikte birçok yeniliğe de imza atıldı. Sendikacılara göre 400 bini aşkın öğretmen rotasyona uğrayacak.
Kategori: Güncel
Bomba İddia: Ankara Harekete Geçiyor! 24.10.2014 10:00
Hükümet, Lübnan'ın sınırını kapatmasının ardından daha büyük bir göç dalgasına karşı Suriye topraklarında tek taraflı güvenli bölge oluşturmayı planlıyor.
Kategori: Güncel
Yine Rezidans İnşaatında Ölüm! 24.10.2014 09:52
14'üncü kattan üzerine iskele kalas ve demirleri düşen işçi hayatını kaybetti.
Kategori: Güncel
Akademik Personele Müjde! 23.10.2014 23:04
Yükseköğretim tazminat tasarısı TBMM'de kabul edildi.
Kategori: Güncel
Peşmergeler Kobani'ye Nasıl Geçecek 23.10.2014 21:06
Türkiye, Peşmerge'nin Kobani'ye geçmesine izin verdi. Peki, Peşmerge Kobani'ye, ne zaman, nereden ve nasıl geçecek?
Kategori: Güncel
Hz. Muhammed 1400 Sene Önce İnsanlığı Uyarmış 23.10.2014 16:41
Peygamberimiz Hz. Muhammed(S.A.V), günümüzden yaklaşık 1400 yıl önce müslümanları IŞİD'e karşı uyarmış.
Kategori: Güncel
Ankara'da Hastanede Patlama! 23.10.2014 14:53
Ankara Üniversitesi, İbn-i Sina Hastanesi'nin acil servis önündeki park halinde bulunan ve içerisinde tıbbı malzeme olduğu belirtilen kamyonda patlama meydana geldi. Alınan ilk bilgilere göre tıbbı malzeme taşıyan işçilerden biri yaralandı.
Kategori: Güncel
Erdoğan ABD'ye Çok Sert Çıktı! 23.10.2014 12:54
Temasları kapsamında Letonya'da bulunan Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Letonya Cumhurbaşkanı Andris Berzins tarafından resmi törenle karşılandı. Cumhurbaşkanı Erdoğan şeref defterini imzaladı.
Kategori: Güncel
İşte IŞİD'in İstanbul'daki İlk Hedefi! 23.10.2014 12:41
IŞİD militanlarının Türkiye'ye yönelik terör saldırısı riskinin artması üzerine terör ve istihbarat birimleri alarma geçti.
Kategori: Güncel
Avukat Çifte Korkunç İnfaz 23.10.2014 10:45
Adana'da Avukat 50 yaşındaki Yüksel Pişkin ve eşi 48 yaşındaki Dilay Pişkin oturdukları villanın mutfağında bıçaklanarak öldürülmüş halde bulundu.
Kategori: Güncel
Diyarbakır'da 1 Kişi Gözaltına Alındı 23.10.2014 11:16
Silvan ilçesinde kaçak elektrik kullananlara yönelik denetim yapan 10 DEDAŞ personelinin kaçırılmasına karıştığı iddiasıyla bir kişi gözaltına alındı.
Kategori: Güncel
Erdoğan'dan Binali Yıldırım'a Yeni Görev! 23.10.2014 11:10
Erdoğan, dev projeleri takip için özel ekip kuracak. Ekip Binali Yıldırım'a bağlı ancak yasal olarak genel sekreterlik altında görev yapacak.
Kategori: Güncel
İstanbul'un Beklediği Proje Durdu mu? 23.10.2014 10:23
Milyonlarca İstanbullu'nun dört gözle beklediği, Avrupa ve Anadolu yakasını Boğaz'ın altından tüplerle birleştiriren Marmaray'ı Halkalı'ya kadar uzatma projesinin durma noktasına geldiği için askıya alındığı iddia edildi.
Kategori: Güncel
Yargı Paketi Komisyona Değişti 22.10.2014 21:00
Kamuoyunda "yargı paketi" olarak bilinen kanun teklifinin bazı maddeleri TBMM Adalet Alt Komisyonu'nda değiştirildi.
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Kobani Eylemlerine 5 Tutuklama
-İstanbul'da Silahlı Çatışma: 3 Ölü
-Uzanlar İçin Flaş Karar!
-'UEFA Kupası Neden Bizim Olmasın?'
-Cuma'ya Gidene Foseptik Suyu
-Bakan Ala: Jandarma Siyasallaşmaz
-Araç Sahipleri Dikkat! O Uygulama Faaliyete Geçti
-Rıza Sarraf İfade Verdi
-Türkiye O Listeden Çıkarıldı
-İdil Biret'ten UNESCO'da Piyano Resitali
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber