Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 23 Temmuz 2014 Çarşamba 06:26  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel
GELİNİNE TECAVÜZ ETTİ!
Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!
08 Temmuz 2007 Pazar 18:25

TEKİRDAĞ'ın Çorlu İlçesi'nde eşinin askerde olduğu sırada kayınpederi Yaşar A. tarafından defalarca tecavüze uğradığını iddia etti...

TEKİRDAĞ'ın Çorlu İlçesi'nde eşinin askerde olduğu sırada kayınpederi Yaşar A. tarafından defalarca tecavüze uğradığını iddia eden 21 yaşındaki D.A., polise giderek şikayette bulundu. Gözaltına alınan Yaşar A., çıkartıldığı nöbetçi mahkeme tarafından 'zorla ırza geçmek' suçundan tutuklanarak Tekirdağ Kapalı Cezaevi'ne konuldu.


4 yıl önce D.A. ile evlenen oğlunun 2 yıl önce askere gitmesinden faydalanan kayınpeder Yaşar A., aynı evde yaşadığı Reşadiye Mahallesi'ndeki evde, iddiaya göre gelinine tecavüz etti. Korktuğu için tecavüze uğradığını kimseye anlatamayan D.A., eşi askerde olduğu süre boyunca kayınpederinin defalarca tecavüzüne uğradı. Kayınpederinin, 'Eşinden ayırırım' tehditlerinden korkan D.A., yaşadığı korkunç olayı kimseye anlatamadı. Eşinin vatani görevini tamamlayıp eve gelmesinden bir süre sonra D.A., başına gelenleri eşine anlattı. Ancak eşi de babasının böyle birşey yapacağına ihtimal vermedi ve D.A.'nın söylediklerine inanmadı.

Dün akşam saatlerinde, kayınpeder Yaşar A., tekrar gelini D.A. ile birlikte olmak istedi. Ancak, bu kez kayınpederine direnen D.A., ondan dayak yedi. Bunun üzerine evden kaçıp, Cumhuriyet Polis Karakolu'na giden D.A. başına gelenleri tek tek polislere anlattı. Polis ekibi, hemen eve giderek kayınpeder Yaşar A.'yı gözaltına aldı.

Çorlu İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde alınan ifadesinde suçlamaları kabul etmeyen Yaşar A., bu sabah çıkartıldığı nöbetçi mahkeme tarafından 'zorla ırza geçmek' suçundan tutuklanarak Tekirdağ Kapalı Cezaevi'ne konuldu.

Kayınpederi tarafından defalarca tecavüze uğradığını belirten D.A., "Eşim askere gittiği sırada beni kayınpederimin yanına bıraktı. Kayınpederim ise bana defalarca tecavüz etti. Eşimden beni ayıracağını söyleyince ben de korkumdan kimseye bir şey söyleyemedim. Eşime anlatınca onun bu işi bitireceğini düşündüm, ancak o da bana inanmadı. Dün akşam bana tekrar saldırdı. Ben de karşı koyunca beni dövdü. Bunun üzerine karakola giderek olayları anlattım. Kayınpederim tutuklanınca, eşim de anlattıklarımın doğru olduğunu görmüştür" dedi.

Bu haber 977 kez okunmuştur.
Kaynak: Hürriyet
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 1 ziyaretçi
Ortalama 1 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
Vali'den Operasyon Açıklaması 23.07.2014 02:15
İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, katıldığı iftar programı sonrası yasa dışı dinleme ile ilgili gerçekleştirilen operasyonları değerlendirdi.
Kategori: Güncel
Bir Askerimiz Daha Şehit Düştü 23.07.2014 00:05
Dün Ceylanpınar'daki çatışmada yaralanan askerlerden Yiğit Şahan şehit oldu. Dünkü çatışmada şehit olan asker sayısı 3'e çıktı.
Kategori: Güncel
İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nde Deprem! 22.07.2014 22:15
İstanbul Büyükşehir Belediyesinin yönetim kadrosunda 7 genel sekreter yardımcısından 4'ü değişti.
Kategori: Güncel
Meclis Bayramdan Sonra da Çalışacak 22.07.2014 21:02
TBMM Genel Kurulu, 14 Ağustos'a kadar çalışma kararı aldı.
Kategori: Güncel
TSK'dan Ceylanpınar Açıklaması: 6 PYD'li Öldürdük 22.07.2014 19:26
Ceylanpınar'da sınır hattında çıkan silahlı çatışma sonucu 2 askerin şehit olmasının ardından Genelkurmay Başkanlığı'nın internet sitesinden yazılı açıklama yapıldı.
Kategori: Güncel
Salih Mirzabeyoğlu'na Tahliye Kararı! 22.07.2014 17:27
İstanbul 14. Ağır Ceza Mahkemesi, İBDA/C davasından hükümlü, kamuoyunda "Salih Mirzabeyoğlu" olarak tanınan Salih İzzet Erdiş'in yeniden yargılanmasına karar vererek, tahliye etti.
Kategori: Güncel
CHP Grup Toplantısında Olay! 22.07.2014 15:43
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Meclis'teki grup toplantısının ardından kürsüden indiği sırada Samsun Asarcık ilçe Başkanı Bülent Baskın, Kılıçdaroğlu'na istifa ettiğini açıkladı.
Kategori: Güncel
Erdoğan'dan Operasyon Sonrası İlk Açıklama! 22.07.2014 13:25
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti grup toplantısının ardından dün gece yarısı başlatılan operasyonla ilgili açıklamalarda bulundu.
Kategori: Güncel
TSK Resmen Açıkladı: 6 Terörist Öldürüldü 22.07.2014 13:19
Genelkurmay Başkanlığı 2 askerin şehit olduğu olayla ilgili açıklama yaptı.
Kategori: Güncel
Başbakan Erdoğan Toplantıya Çarpıcı Görüntülerle Başladı 22.07.2014 12:08
Başbakan ve cumhurbaşkanı adayı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti'nin grup toplantısında konuşuyor. Toplantı merhum gazeteci Savaş Ay'ın yıllar önce SSK hakkında yaptığı ve dönemin SSK Genel Müdürü Kemal Kılıçdaroğlu'nun da konuk olduğu A Takımı program
Kategori: Güncel
Başsavcılık'tan Flaş Açıklama 22.07.2014 11:31
Emniyet'te yapılan operasyonla ilgili İstanbul Başsavcılığı'ndan açıklama geldi.
Kategori: Güncel
Hakkari'de Sokağa Çıkma Yasağı Kalktı 22.07.2014 01:08
Hakkari'de 2 aşiret arasındaki kavga nedeniyle dün akşam ilan edilen sokağa çıkma yasağı, yapılan toplantının ardından bu gece saat 23:00 itibariyle kaldırıldı.
Kategori: Güncel
Sınırda Askere Ateş Açıldı: 1 Şehit 21.07.2014 23:26
Şanlıurfa Valisi İzzettin Küçük, Suriye sınırında açılan ateş sonucu 1 askerin şehit olduğunu açıkladı.
Kategori: Güncel
Coca-Cola'dan O İddiaya Açıklama 21.07.2014 20:28
Coca-Cola Türkiye, İsrail'in Gazze operasyonuyla birlikte ortaya atılan "Coca-Cola'nın gelirinin İsrail'e aktarıldığı" iddialarını yalanladı.
Kategori: Güncel
Bayram Tatili Kaç Gün Olacak 21.07.2014 20:12
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Bakanlar Kurulu toplantısı sonrası bayram tatilinin kaç gün yapılacağına açıklık getirdi.
Kategori: Güncel
Hükümet 3 Günlük Yas İlan Etti 21.07.2014 19:44
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Bakanlar Kurulu toplantısı sonrasında açıklama yapıyor.
Kategori: Güncel
Soma'nın Bilinmeyenleri İçler Acısı Çıktı 21.07.2014 18:40
Manisa'nın Soma İlçesi'nde 301 işçinin hayatını kaybetmesine neden olan maden faciasının ardından, bilirkişi heyeti ikinci kez maden ocağına girdi.
Kategori: Güncel
Suriye'den Hem Havadan, Hem Karadan Taciz 21.07.2014 18:23
Genelkurmay Başkanlığı, Suriye'ye ait bir uçağın sınıra yaklaşmasından dolayı F-16'ların bölgeye yönlendirildiğini, sınır hattında devriye uçuşu yapan F-16'ların ise Suriye'de konuşlu füze sistemleri tarafından taciz edildiğini bildirdi
Kategori: Güncel
Kemal Öztürk "Ramazan Mübarek" Programında Soruları Yanıtladı 21.07.2014 15:21
Anadolu Ajansı Yönetim Kurulu Başkanı ve Genel Müdürü Kemal Öztürk, İsrail'in Gazze'ye yönelik saldırılarında aralarında çocukların da bulunduğu çok sayıda sivilin hayatını kaybettiğini belirterek, "Ben Gazze'nin hiçbir noktasının görmeden vurulduğu
Kategori: Güncel
3 Yıl Sonra Bir İlk 21.07.2014 14:25
Abdullah Öcalan'la görüşmeye 3 yıl sonra ilk kez vasisi olan avukatı da katıldı.
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Bir Askerimiz Daha Şehit Düştü
-Gazze'de Öldürülen Her 5 Kişiden Biri Çocuk
-Gül: İslam Dünyası Perişan
-Hamas: İsrail Savaş Uçağını Düşürdük
-Vali'den Operasyon Açıklaması
-Tatvan'da Korkunç Kaza: 6 Ölü
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Başbakan: İhsanoğlu'nun Adaylığına Şaşırdım
-CHP Grup Toplantısında Olay!
-Prandelli Kaptanı Seçti!
-Salih Mirzabeyoğlu'na Tahliye Kararı!
-İşte Beren Saat'in Gelinliği
-Birleşmiş Milletler Tarafını Belli Etti!
-TSK'dan Ceylanpınar Açıklaması: 6 PYD'li Öldürdük
-'Filistinli Kadınlara Tecavüz Edin'
-Çocuk Tacizcisi Polis Memuru Tutuklandı
-İşte Çatı Adaya Toplanan Bağış Miktarı
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber