Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 31 Ekim 2014 Cuma 09:28  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel
GELİNİNE TECAVÜZ ETTİ!
Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!
08 Temmuz 2007 Pazar 18:25

TEKİRDAĞ'ın Çorlu İlçesi'nde eşinin askerde olduğu sırada kayınpederi Yaşar A. tarafından defalarca tecavüze uğradığını iddia etti...

TEKİRDAĞ'ın Çorlu İlçesi'nde eşinin askerde olduğu sırada kayınpederi Yaşar A. tarafından defalarca tecavüze uğradığını iddia eden 21 yaşındaki D.A., polise giderek şikayette bulundu. Gözaltına alınan Yaşar A., çıkartıldığı nöbetçi mahkeme tarafından 'zorla ırza geçmek' suçundan tutuklanarak Tekirdağ Kapalı Cezaevi'ne konuldu.


4 yıl önce D.A. ile evlenen oğlunun 2 yıl önce askere gitmesinden faydalanan kayınpeder Yaşar A., aynı evde yaşadığı Reşadiye Mahallesi'ndeki evde, iddiaya göre gelinine tecavüz etti. Korktuğu için tecavüze uğradığını kimseye anlatamayan D.A., eşi askerde olduğu süre boyunca kayınpederinin defalarca tecavüzüne uğradı. Kayınpederinin, 'Eşinden ayırırım' tehditlerinden korkan D.A., yaşadığı korkunç olayı kimseye anlatamadı. Eşinin vatani görevini tamamlayıp eve gelmesinden bir süre sonra D.A., başına gelenleri eşine anlattı. Ancak eşi de babasının böyle birşey yapacağına ihtimal vermedi ve D.A.'nın söylediklerine inanmadı.

Dün akşam saatlerinde, kayınpeder Yaşar A., tekrar gelini D.A. ile birlikte olmak istedi. Ancak, bu kez kayınpederine direnen D.A., ondan dayak yedi. Bunun üzerine evden kaçıp, Cumhuriyet Polis Karakolu'na giden D.A. başına gelenleri tek tek polislere anlattı. Polis ekibi, hemen eve giderek kayınpeder Yaşar A.'yı gözaltına aldı.

Çorlu İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde alınan ifadesinde suçlamaları kabul etmeyen Yaşar A., bu sabah çıkartıldığı nöbetçi mahkeme tarafından 'zorla ırza geçmek' suçundan tutuklanarak Tekirdağ Kapalı Cezaevi'ne konuldu.

Kayınpederi tarafından defalarca tecavüze uğradığını belirten D.A., "Eşim askere gittiği sırada beni kayınpederimin yanına bıraktı. Kayınpederim ise bana defalarca tecavüz etti. Eşimden beni ayıracağını söyleyince ben de korkumdan kimseye bir şey söyleyemedim. Eşime anlatınca onun bu işi bitireceğini düşündüm, ancak o da bana inanmadı. Dün akşam bana tekrar saldırdı. Ben de karşı koyunca beni dövdü. Bunun üzerine karakola giderek olayları anlattım. Kayınpederim tutuklanınca, eşim de anlattıklarımın doğru olduğunu görmüştür" dedi.

Bu haber 1055 kez okunmuştur.
Kaynak: Hürriyet
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 1 ziyaretçi
Ortalama 1 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
Başbakan'danFlaş Çözüm Süreci Açıklaması 31.10.2014 00:17
Başbakan Davutoğlu, çözüm sürecine ilişkin, Biz hükümet olarak umudumuzu da, kararlılığımızı da koruyoruz, sonuna kadar da koruyacağız" dedi.
Kategori: Güncel
İstanbul'da Dev DHKP-C Operasyonu 30.10.2014 21:56
Terörle Mücadele Şubesi ekiplerince yapılan operasyonlarda, DHKP-C üyesi 4 kişi yakalandı. Şüphelilerin araçlarında yapılan aramada 7 silah ele geçirildi.
Kategori: Güncel
Son Yılların En Uzun MGK'sı 30.10.2014 21:18
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın ilk kez başkanlık ettiği Milli Güvenlik Kurulu toplantısının uzaması, Ankara kulislerini meraklandırdı.
Kategori: Güncel
Şehit Astsubay'ın Evine Türk Bayrağı Asıldı 30.10.2014 19:20
Diyarbakır'da uğradığı silahlı saldırı sonucu şehit olan Hava Astsubay Üstçavuş Nejdet Aydoğdu'nun cenazesi askeri uçakla Samsun'a getirildi. Buradan da askeri helikopter ile memleketi Ordu'nun Ünye İlçesi'ne gönderildi. Ünye'de ise, şehidin baba evi
Kategori: Güncel
Maden Şirketi 'Doğal Afet'le Zararının Peşine Düştü 30.10.2014 16:38
Ermenek'te meydana gelen maden kazasına ilişkin şirketten yapılan açıklamada; 'Kazanın oluş nedeninin şu anda tespit edilmesi imkansız olmakla birlikte, içeriden kurtulan kardeşlerimizin bize verdiği bilgeye göre doğal bir afetten bahsedilmektedir' i
Kategori: Güncel
Yine Sarı Toz Alarmı 30.10.2014 16:34
Ankara'da Norveç, Hırvatistan ve Meksika'nın Büyükelçiliklerinin bulunduğu binaya gönderilen kapalı zarf içerisindeki sarı toz nedeni ile panik yaşandı.
Kategori: Güncel
"Oğlum Yüzme de Bilmezdi, Suyun İçinde Ne Yaptı" 30.10.2014 16:24
Karaman'ın Ermenek ilçesindeki kömür ocağında mahsur kalan 18 işçiden Tezcan Gökçe'nin anne ve babası, oğullarına sağ salim kavuşacaklarına dair umutlu bekleyişlerini sürdürüyor. Anne Gökçe, "Oğlum yüzme de bilmezdi, suyun içinde ne yaptı? Geceleri u
Kategori: Güncel
Anıtkabir'de Şoke Eden Rakamlar! 30.10.2014 16:13
Genelkurmay Başkanlığı'ndan yapılan açıklama şöyle; "Anıtkabir Cumhuriyetimizin 91'inci Yıl Dönümü olan 29 Ekim 2014 tarihinde, saat 08.45'te icra edilen resmi devlet töreninden sonra halkın ziyaretine açılmış ve saat 21.00'e kadar ziyaretçi girişine
Kategori: Güncel
Dink Davasında Flaş Karar 30.10.2014 15:13
Dink cinayeti davasında İstanbul 5. Ağır Ceza Mahkemesi, Yargıtay'ın bozma ilamına uyulmasına karar verdi.
Kategori: Güncel
450 Metre Derinlikten Görüntü Alacak! 30.10.2014 13:55
İstanbul Büyükşehir Belediyesi, maden faciasının yaşandığı Karaman'a 450 metre derinlikten görüntü aktarabilen 'robot kamera' gönderdi.
Kategori: Güncel
Peşmerge Türkiye'nin Yardımıyla Kobani'ye Girdi 30.10.2014 13:44
IKBY Başkanı Barzani, Türkiye'nin rızası ve yardımı ile ABD'nin desteği olmaksızın Peşmerge güçlerinin Kobani'ye gitmesinin mümkün olmadığını bildirdi.
Kategori: Güncel
Ve Sınırı Geçtiler! 30.10.2014 12:52
Irak Kürt Bölgesel Yönetimi tarafından gönderilen Peşmergelerin Türkiye üzerinden Kobani'ye geçmeye başladığı bildirildi.
Kategori: Güncel
Mahkeme 'taksirle' değil 'kastla' dedi 30.10.2014 11:59
Asliye Ceza Mahkemesi, Uğur Kurt'un öldürülmesine ilişkin hazırlanan iddianameyi görevsizlik kararıyla Ağır Ceza Mahkemesi'ne gönderdi.
Kategori: Güncel
Askerlerle Köylüler Birbirine Girdi! 30.10.2014 11:35
Hakkarinin Çukurca ilçesine bağlı Çığlı köyünde askerlerle köylüler arasında çıkan olaylarda bir astsubay yaralandı.
Kategori: Güncel
Öcalan Öldü mü? 30.10.2014 11:27
Bakan Bekir Bozdağ, 'Abdullah Öcalan öldü' iddialarına yanıt verdi.
Kategori: Güncel
Yaralanan Astsubay Şehit Oldu 30.10.2014 11:17
Diyarbakır'da dün akşam maskeli 2 kişinin saldırısında uğrayan ve kaldırıldığı hastanede tüm çabalara karşın şehit olan Astsubay Üstçavuş Nejdet Aydoğdu'nun cenazesi bugün Diyarbakır'da yapılacak tören ardından memleketi Ordu'nun Ünye İlçesi'ne gönde
Kategori: Güncel
Bakan'dan Son Açıklama 30.10.2014 10:56
Enerji Bakanı Taner Yıldız, Karaman'daki maden faciasıyla ilgili umutların azaldığı vurgusunda bulundu.
Kategori: Güncel
Faruk Çelik Dayanamadı İtiraf Etti 30.10.2014 10:51
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Faruk Çelik yaşanan işçi ölümleriyle ilgili olarak öz eleştiride bulundu.
Kategori: Güncel
Flaş! Madende Çalışmalar Durdu 30.10.2014 09:07
Karamanın Ermenek ilçesi Güneyyurt beldesindeki madende yaşanan su baskınında mahsur kalan işçileri kurtarma çalışmaları devam ettiği sırada göçük meydana geldiği ve su tahliyesinin durduğu öğrenildi.
Kategori: Güncel
Rus Uçakları İçin Havalandılar 29.10.2014 22:45
NATO'dan yapılan açıklamada son 2 günde Rus savaş uçaklarının Karadeniz, Baltık ve Kuzey Denizi ile Atlas Okyanusu üzerindeki uçuşlarının alışılmadık şekilde arttığı belirtildi
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Başbakan'danFlaş Çözüm Süreci Açıklaması
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-İsrail, ABD Gemisinini Bilerek Vurmuş
-Maden Şirketi 'Doğal Afet'le Zararının Peşine Düştü
-Yine Sarı Toz Alarmı
-D Vitamini Eksikliği Astımı Tetikleyebilir
-"Oğlum Yüzme de Bilmezdi, Suyun İçinde Ne Yaptı"
-Anıtkabir'de Şoke Eden Rakamlar!
-Ferrari Halka Arz Edilecek
-Galatasaray'da Felipe Melo Şoku!
-Dink Davasında Flaş Karar
-Sert Tepki! Türkiye Bir Kez Daha...
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber