Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 23 Nisan 2014 Çarşamba 12:13  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel
GELİNİNE TECAVÜZ ETTİ!
Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!
08 Temmuz 2007 Pazar 18:25

TEKİRDAĞ'ın Çorlu İlçesi'nde eşinin askerde olduğu sırada kayınpederi Yaşar A. tarafından defalarca tecavüze uğradığını iddia etti...

TEKİRDAĞ'ın Çorlu İlçesi'nde eşinin askerde olduğu sırada kayınpederi Yaşar A. tarafından defalarca tecavüze uğradığını iddia eden 21 yaşındaki D.A., polise giderek şikayette bulundu. Gözaltına alınan Yaşar A., çıkartıldığı nöbetçi mahkeme tarafından 'zorla ırza geçmek' suçundan tutuklanarak Tekirdağ Kapalı Cezaevi'ne konuldu.


4 yıl önce D.A. ile evlenen oğlunun 2 yıl önce askere gitmesinden faydalanan kayınpeder Yaşar A., aynı evde yaşadığı Reşadiye Mahallesi'ndeki evde, iddiaya göre gelinine tecavüz etti. Korktuğu için tecavüze uğradığını kimseye anlatamayan D.A., eşi askerde olduğu süre boyunca kayınpederinin defalarca tecavüzüne uğradı. Kayınpederinin, 'Eşinden ayırırım' tehditlerinden korkan D.A., yaşadığı korkunç olayı kimseye anlatamadı. Eşinin vatani görevini tamamlayıp eve gelmesinden bir süre sonra D.A., başına gelenleri eşine anlattı. Ancak eşi de babasının böyle birşey yapacağına ihtimal vermedi ve D.A.'nın söylediklerine inanmadı.

Dün akşam saatlerinde, kayınpeder Yaşar A., tekrar gelini D.A. ile birlikte olmak istedi. Ancak, bu kez kayınpederine direnen D.A., ondan dayak yedi. Bunun üzerine evden kaçıp, Cumhuriyet Polis Karakolu'na giden D.A. başına gelenleri tek tek polislere anlattı. Polis ekibi, hemen eve giderek kayınpeder Yaşar A.'yı gözaltına aldı.

Çorlu İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde alınan ifadesinde suçlamaları kabul etmeyen Yaşar A., bu sabah çıkartıldığı nöbetçi mahkeme tarafından 'zorla ırza geçmek' suçundan tutuklanarak Tekirdağ Kapalı Cezaevi'ne konuldu.

Kayınpederi tarafından defalarca tecavüze uğradığını belirten D.A., "Eşim askere gittiği sırada beni kayınpederimin yanına bıraktı. Kayınpederim ise bana defalarca tecavüz etti. Eşimden beni ayıracağını söyleyince ben de korkumdan kimseye bir şey söyleyemedim. Eşime anlatınca onun bu işi bitireceğini düşündüm, ancak o da bana inanmadı. Dün akşam bana tekrar saldırdı. Ben de karşı koyunca beni dövdü. Bunun üzerine karakola giderek olayları anlattım. Kayınpederim tutuklanınca, eşim de anlattıklarımın doğru olduğunu görmüştür" dedi.

Bu haber 896 kez okunmuştur.
Kaynak: Hürriyet
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 1 ziyaretçi
Ortalama 1 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
Liderlerin Anıtkabir'deki 23 Nisan Töreni 23.04.2014 10:29
23 Nisan tüm yurtta törenlerle kutlanıyor. Ankara'da kutlamalar, TBMM kampüsü içindeki Atatürk Anıtı'na çelenk konulması, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başladı.
Kategori: Güncel
Anıtkabir Bugün Çocukların 23.04.2014 10:01
Anıtkabir, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı için özel bir güne hazırlandı. Anıtkabire gelen çocuklara balon, pamuk şeker ile Atatürk ve Kurtuluş Savaşının anlatıldığı çizgi romanlar dağıtılacak.
Kategori: Güncel
23 Nisan Mesajı 22.04.2014 21:26
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle bir mesaj yayınladı.
Kategori: Güncel
TUS ve DUS Sonuçları Açıklandı 22.04.2014 18:28
Tıpta Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı (TUS) Diş Hekimliğinde Uzmanlık Eğitimi Giriş Sınavı (DUS) ilkbahar dönemi sınav sonuçları açıklandı.
Kategori: Güncel
24 Nisan'da Liseler Tatil mi? 22.04.2014 17:06
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı nedeniyle yarın resmi tatil. Peki 24 Nisan perşembe günü de tatil mi?
Kategori: Güncel
500 Bin Lirayla Ortadan Kayboldu 22.04.2014 17:04
Trakya Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Yener Yörük, yaklaşık 500 bin lirayı zimmetine geçirerek yurt dışına kaçan eski muhasebe yetkilisi ve Sosyal Tesis İşletme Müdürü Mehmet Alptekinin, avukatı aracılığıyla memurluktan istifa ettiğine ilişkin dilekç
Kategori: Güncel
Regaip Kandili 1 Mayıs'ta 22.04.2014 16:48
Üç aylar içinde yer alan Regaib Kandili 1 Mayıs 2014 Perşembe gecesine denk geliyor.
Kategori: Güncel
Metrobüste Devrim Gibi Anlaşma 22.04.2014 15:58
Metrobüsün ve İstanbul'daki bütün otobüs hatlarının verimliliğini artırmak için TÜBİTAK ile 24 ay sürecek bir protokol imzalandı. Yaklaşık 800 bin yolcu artık duraklarda daha az bekleyecek.
Kategori: Güncel
Rusya'dan Kırımlı Lidere Şok Yasak 22.04.2014 14:52
Rusya, Kırım Tatarlarının Kiev'de yaşayan lideri Mustafa Cemil Kırımoğlu'nun Kırım'a girişini yasakladı. Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, geçen hafta Türkiye'yi ziyaret eden Kırımoğluna Çankaya Köşkü'nde düzenlenen törenle Cumhuriyet Nişanı takdim etmişti
Kategori: Güncel
MİT Yasası Köşkte... 22.04.2014 14:46
TBMMde kabul edilen MİT yasası köşke gönderildi..
Kategori: Güncel
Vali Mutlu: Müraacat Bekliyoruz 22.04.2014 14:43
İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, 1 Mayıs kutlamasıyla ilgili, "Biz müracaatların olmasını bekliyoruz. Halihazırda bir müracaat yok bize. Olması halinde adresin Yenikapı olduğunu kendilerine söyleyeceğiz" dedi.
Kategori: Güncel
Kılıçdaroğlu'nun En Ağırına Giden Şey? 22.04.2014 14:41
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu partisinin grup toplantısında konuştu. Kılıçdaroğlu, 'Çıkarıyorsunuz Zarrab'ı arkasında fon olarak Türk Bayrağı kullanılıyor. En ağırıma giden budur. Havuz medyasından bunun hesabını soracağız' dedi. İşte Kılıçdar
Kategori: Güncel
İşte Kabinenin Çocuk Yüzü Albümü 22.04.2014 14:21
Anadolu Ajansı, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'nı, "Siyasilerin Çocukluk Fotoğrafları", "81 İlden 81 Çocuk" ve "Suriyeli Çocuklar" fotoğraf seçkileri ile kutlayacak.
Kategori: Güncel
AK Partili Vekil Kaza Yaptı 22.04.2014 10:31
AK Parti Bursa Milletvekili Tülin Erkal Kara, yönetimindeki otomobille Ankara'ya giderken yola aniden fırlayan köpeğe çarpmamak için bariyerlere çarptı. Erkal kazayı hafif sıyrıklarla atlattı.
Kategori: Güncel
ABD Savaş Gemisi Bir Kez Daha Karadeniz'e Çıkıyor! 22.04.2014 10:04
Çanakkale Boğazından bu sabah geçiş yapan ABD Donanmasına ait USS Taylor fırkateyni, 43 gün aradan sonra bir kez daha sıcak bölge Karadenize çıkıyor.
Kategori: Güncel
YSK'nın Yalova Kararına İlk Tepki 21.04.2014 20:06
CHP Yalova Milletvekili Muharrem İnce, YSK'nın Yalova seçimini iptal etmesine ilişkin 'bekliyorduk' açıklamasını yaptı
Kategori: Güncel
Arınç: 1 Mayıs'ta Taksim'e Kesinlikle İzin Yok 21.04.2014 19:57
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, 1 Mayıs kutlamalarına ilişkin "Taksim'de günboyu sürecek bir eyleme kesinlikle izin verilmeyecektir ve yasadışı bir eylem olduğu için bunu yapanlar hakkında işlem yapılacaktır" dedi.
Kategori: Güncel
Yalova'da Seçim İptal Edildi 21.04.2014 19:16
YSK, Yalova'daki seçimlerin iptaline karar verdi. Karar, 9 kabul oyuna karşın 2 red oyuyla alındı.
Kategori: Güncel
Yasa Dışı Dinlemelerle İlgili Flaş Gelişme 21.04.2014 16:57
Adana'daki yasa dışı dinleme soruşturması kapsamında 2 emniyet müdürü ile biri emekli 7 polis hakkında kamu davası açıldığı bildirildi.
Kategori: Güncel
PKK'ya En Büyük Darbe Halktan Geldi 21.04.2014 14:50
PKK, çözüm sürecine rağmen militan toplamaya devam ederken örgüte en büyük darbeyi yöre halkı vurdu.
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD 2.14500 2.14600
EURO 2.96950 2.97050
GBP 3.59720 3.61520
ÇOK OKUNANLAR
-SPK'dan 108 Patrona Borsa Yasağı
-Muharrem İnce'den Kılıçdaroğlu'na Sert Sözler; Bir Dombramız Bile...
-BDP Köşk Yolunda Başbakan'ı Destekleyecek mi?
-Dehşet Olay; 71 Yaşındaki Adam 17 Yaşındaki Kızı...
-Zaman Gazetesi Yazarları Fena Kapıştı
-Batan Feribotta Ölenlerin Sayısı Artıyor
-CHP'den Sürpriz Hamle
-50 Yaşındaki Sapık Erkek Çocuğunu Kaçırdı Ve...
-İşte Türkiye'nin Kurtuluş Belgesi
-Çalışan Anneye Erken Emeklilik
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Başbakan'ın 23 Nisan Mesajı
-OMÜ'de Gerginlik: 47 Gözaltı
-Nejat İşler'den İlk Fotoğraf ve İlk Mesaj
-Gökhan Töre Ne Zaman Döneceğini Açıkladı
-TFF'de Şok İstifa
-TUS ve DUS Sonuçları Açıklandı
-Borsa Günü 73.170 Puandan Kapattı
-AK Parti'den 4 Eski Bakanla İlgili Flaş Hamle!
-İşte İki Lideri En Çok Kızdıran Fotoğraf
-Çatalağzı İçin 5 Teklif
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber