Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 22 Ağustos 2014 Cuma 00:57  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel
GELİNİNE TECAVÜZ ETTİ!
Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!
08 Temmuz 2007 Pazar 18:25

TEKİRDAĞ'ın Çorlu İlçesi'nde eşinin askerde olduğu sırada kayınpederi Yaşar A. tarafından defalarca tecavüze uğradığını iddia etti...

TEKİRDAĞ'ın Çorlu İlçesi'nde eşinin askerde olduğu sırada kayınpederi Yaşar A. tarafından defalarca tecavüze uğradığını iddia eden 21 yaşındaki D.A., polise giderek şikayette bulundu. Gözaltına alınan Yaşar A., çıkartıldığı nöbetçi mahkeme tarafından 'zorla ırza geçmek' suçundan tutuklanarak Tekirdağ Kapalı Cezaevi'ne konuldu.


4 yıl önce D.A. ile evlenen oğlunun 2 yıl önce askere gitmesinden faydalanan kayınpeder Yaşar A., aynı evde yaşadığı Reşadiye Mahallesi'ndeki evde, iddiaya göre gelinine tecavüz etti. Korktuğu için tecavüze uğradığını kimseye anlatamayan D.A., eşi askerde olduğu süre boyunca kayınpederinin defalarca tecavüzüne uğradı. Kayınpederinin, 'Eşinden ayırırım' tehditlerinden korkan D.A., yaşadığı korkunç olayı kimseye anlatamadı. Eşinin vatani görevini tamamlayıp eve gelmesinden bir süre sonra D.A., başına gelenleri eşine anlattı. Ancak eşi de babasının böyle birşey yapacağına ihtimal vermedi ve D.A.'nın söylediklerine inanmadı.

Dün akşam saatlerinde, kayınpeder Yaşar A., tekrar gelini D.A. ile birlikte olmak istedi. Ancak, bu kez kayınpederine direnen D.A., ondan dayak yedi. Bunun üzerine evden kaçıp, Cumhuriyet Polis Karakolu'na giden D.A. başına gelenleri tek tek polislere anlattı. Polis ekibi, hemen eve giderek kayınpeder Yaşar A.'yı gözaltına aldı.

Çorlu İlçe Emniyet Müdürlüğü'nde alınan ifadesinde suçlamaları kabul etmeyen Yaşar A., bu sabah çıkartıldığı nöbetçi mahkeme tarafından 'zorla ırza geçmek' suçundan tutuklanarak Tekirdağ Kapalı Cezaevi'ne konuldu.

Kayınpederi tarafından defalarca tecavüze uğradığını belirten D.A., "Eşim askere gittiği sırada beni kayınpederimin yanına bıraktı. Kayınpederim ise bana defalarca tecavüz etti. Eşimden beni ayıracağını söyleyince ben de korkumdan kimseye bir şey söyleyemedim. Eşime anlatınca onun bu işi bitireceğini düşündüm, ancak o da bana inanmadı. Dün akşam bana tekrar saldırdı. Ben de karşı koyunca beni dövdü. Bunun üzerine karakola giderek olayları anlattım. Kayınpederim tutuklanınca, eşim de anlattıklarımın doğru olduğunu görmüştür" dedi.

Bu haber 998 kez okunmuştur.
Kaynak: Hürriyet
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 1 ziyaretçi
Ortalama 1 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Oğlu askerdeyken gelinine tecavüz etti!" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
Dünya Basını Böyle Duyurdu 21.08.2014 23:31
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu'nu AK Parti Genel Başkan ve Başbakan adayı olarak açıklaması, dünya basınında geniş şekilde yer aldı.
Kategori: Güncel
Diyadin'de Karakola Saldırı! 21.08.2014 22:02
Ağrı'nın Diyadin ilçesinde bulunan jandarma karakoluna uzun namlulu silahlarla saldırı düzenlendi. Saldırıda 2 asker yaralandı.
Kategori: Güncel
Davutoğlu'nun Memleketinde Büyük Coşku 21.08.2014 20:54
Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu'nun Ak Parti Genel Başkanı adayı ve yeni Başbakan olarak açıklanması, memleketi Konya'nın Taşkent ilçesinde coşkuyla kutlandı.
Kategori: Güncel
İşte Yeni Başbakan'ın İlk Konuşması 21.08.2014 19:32
AK Parti'nin yeni Genel Başkan ve Başbakan adayı Ahmet Davutoğlu AK Parti Genel Merkezi'nde ilk konuşmasını yaptı. Davutoğlu'nun oldukça heyecanlı olduğu dikkatlerden kaçmadı.
Kategori: Güncel
'Yeni Başbakan' Tweeti 21.08.2014 17:12
Cumhurbaşkanlığı'na seçilen Başbakan ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan bugün MYK'yı topladı. Başbakan Erdoğan AK Parti yeni genel başkan adayını bugün saat 18.00'de açıklayacak.
Kategori: Güncel
Süleyman Şah Türbesini IŞİD'e mi Verdik? 21.08.2014 12:17
Dışişleri Bakanlığı'ndan Taraf Gazetesi'nde yer alan IŞİD'in Musul Konsolosluğu'nda rehin alınan 49 personel karşılığında Türkiye'nin yurtdışındaki tek toprağı olan 928 yıllık Süleyman Şah Türbes'ni istediği ve Hükümet'in bunu kabul ettiği yönündeki
Kategori: Güncel
AK Parti İçin Karar Günü: Başbakan Kim Olacak 21.08.2014 04:00
AK Parti'ye kimin genel başkanlık edeceği ve dolayısıyla yeni hükümeti kimin kuracağı sorularının yanıtı bugün netleşiyor.
Kategori: Güncel
'Çok Tehlikeli' Provokasyon 20.08.2014 21:29
Lice'de PKK'lı Mahsum Korkmaz'ın heykelinin kaldırılmasına tepki olarak Güneydoğu'daki bazı kentlerde Atatürk büstlerine saldırılar düzenlendi. Hakkari'de polis Atatürk büstünün etrafında zırhlı araçlarla güvenlik koridoru oluşturdu.
Kategori: Güncel
PKK'dan Emniyet Müdürlüğüne Saldırı! 20.08.2014 20:37
Diyarbakır'da henüz sayıları tespit edilemeyen bir grup PKK'lı, uzun namlulu silah ve roketatarlarla emniyet müdürlüğü, ilçe jandarma komutanlığı ve evlere saldırı düzenledi.
Kategori: Güncel
O Müdür Teslim Oldu 20.08.2014 19:22
22 Temmuz soruşturması kapsamında hakkında yakalama kararı çıkarılan eski İstanbul Terörle Mücadele Şube Müdürü Ömer Köse teslim oldu.
Kategori: Güncel
'Aksaçlı' Hastaneye Kaldırıldı 20.08.2014 16:09
Kurtlar Vadisi Pusu'da "Aksaçlı" karakterini canlandıran ünlü sanatçı Kuzey Vargın, Muğla'nın Marmaris ilçesinde hastaneye kaldırıldı.
Kategori: Güncel
Milyonların Beklediği Haberi Canikli Açıkladı! 20.08.2014 13:31
AK Parti Grup Başkanvekili Nurettin Canikli, kamuoyunda Torba Kanun Tasarısı olarak bilinen tasarıyı, Cumhurbaşkanın yemin töreni olan 28 Ağustos'tan sonra yasalaştırmayı planladıklarını bildirdi.
Kategori: Güncel
CHP'de Vitrin de Değişecek 20.08.2014 10:49
CHP kongresini kim kazanırsa kazansın partinin vitrini de değişecek.
Kategori: Güncel
Sabancı Ailesine Şok! 20.08.2014 10:44
Demet Sabancı Çetindoğan'ın evinin önünde şoförüne teslim ettiği Porsche otomobili, bir Mercedes'ten inip anahtarı üstünde kalan araca binen bir kişi tarafından çalındı. 800 bin TL'lik araçtan iz yok
Kategori: Güncel
Van'da Askere Pusu: 1 Teğmen Şehit! 20.08.2014 01:13
Van'ın Saray ilçesinde pusu kuran teröristlerin açtığı ateş sonucu 1 teğmen şehit oldu, 1 er yaralandı.
Kategori: Güncel
22 Temmuz'da Bir Tutuklama Daha 19.08.2014 20:31
Yasadışı dinleme soruşturmasında mahkeme, polis memuru Erkan Ünal'ın tutuklanmasına karar verdi.
Kategori: Güncel
Heykel Krizine Hükümetten Değerlendirme 19.08.2014 19:25
Başbakan yardımcısı Beşir Atalay Diyarbakır'ın Lice İlçesi Yolaçtı Köyü'nde PKK mezarlığına dikilen Mahsum Korkmaz heykelinin kaldırılması sırasında yaşanan olayları değerlendirdi.
Kategori: Güncel
TSK: 250 Kişi Saldırınca Biz de... 19.08.2014 14:10
Genelkurmay, Diyarbakır'ın Lice İlçesi'nde PKK'lı Mahsum Korkmaz'ın heykelinin kaldırılması sırasında çıkan olaylarla ilgili açıklama yaptı.
Kategori: Güncel
12 Şehirde Operasyon, Çok Sayıda Gözaltı 19.08.2014 10:43
İzmir merkezli olarak, yasa dışı dinlemelerle ilgili bu sabah, hakkında gözaltı kararı bulunan 32 emniyet personeline yönelik 12 ilde operasyon başlatıldı. Eş zamanlı operasyonlarda 20 kişi gözaltına alındı.
Kategori: Güncel
Flaş! Lice Karıştı! 19.08.2014 09:50
PKK mezarlığına dikilen Mahsum Korkmaz heykelini kaldırmak isteyen güvenlik güçlerine, toplanan kalabalık engel olmak isteyince olaylar çıktı. Yaralananların olduğu olaylar sonrasında askerler heykeli kaldırdı.
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Akdeniz'de Korkutan Deprem: 4.3
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Devler Ligi'nde 5. Tur Sonuçları
-Bank Asya'ya Ziraat Şoku!
-'Hayırlı Uğurlu Olsun'
-'Yeni Başbakan' Tweeti
-Bankayla İşi Olanlar Dikkat!
-İşte Yeni Başbakan'ın İlk Konuşması
-Yeni Dışişleri Bakanı Kim Olacak?
-Ünlü Oyuncudan 'Güldüren' Uyuşturucu Savunması
-Türk Futbolunda Şok Gelişme!
-Avni Aker'de Kritik Dönemeç /11'ler
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber