Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 18 Eylül 2014 Perşembe 06:37  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel
HAL’DE KORKUTAN YANGIN
Bayrampaşa Hali'nde yangın
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Bayrampaşa Hali'nde yangın
30 Temmuz 2007 Pazartesi 14:58

Bayrampaşa Hali'nde depolanan sebze mevye kasalarının tutuşması sonucu çıkan yangın, paniğe neden oldu.

Hal dışında yanmaya başlayan kurumuş otlardan kasalara sıçradığı belirtilen yangın, itfaiye ve hal esnafının uzun çalışması sonucu söndürüldü.
Edinilen bilgiye göre, Bayrampaşa Sebze Meyve Hali'nin hemen dışında bulunan kuru otlar öğle saatlerinde yanmaya başladı. Hal içerisinde depolanan tahta kasaların hemen yanıbaşında yanan otlar, kısa sürede kasalara da sıçradı. Yüzlerce kasa bir anda tutuşurken, hal esnafı hemen itfaiye ekiplerini olay yerine çağırdı. Hal içerisinden yoğun duman yükseldiğini gören Bayrampaşa itfaiye grubu, takviye ekipler çağırdı. Büyük Hal Camii'nin yanında çıkan yangının diğer kasalara sıçrama ihtimali paniğe neden oldu.

Olay yerine gelen itfaiye ekipleri, içeriden ve yol üzerinden yanan kasalara müdahale ederek, esnafında yardımıyla söndürdü. Yangında yaklaşık bin kasa yanarken, hal esnafı yangının söndürülmesiyle rahat bir nefes aldı.

Bu haber 8046 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Bu haber oylanmadı.
İlk siz oy kullanın.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Bayrampaşa Hali’nde yangın" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
Güvenlik Zirvesi'nden Flaş IŞİD Kararları! 17.09.2014 23:51
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında Çankaya Köşkü'nde gerçekleştirilen Güvenlik Zirvesi, 3 saat sürdü.
Kategori: Güncel
Kılıçdaroğlu'na Çok Sert Mektup Yanıtı! 17.09.2014 19:54
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Makedonya Başbakanı ile yapılan görüşme sonrası ortak basın toplantısı düzenledi.
Kategori: Güncel
Ya Hükümet Versin, Ya Bize Devir Etsin Ya da... 17.09.2014 17:16
Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Gültan Kışanak, Kürtçe eğitim vereceği belirtilen okulların mühürlenmesi ile ilgili yaşanan gerginlikleri değerlendirirken, "Ya hükümet ana dilde eğitimi kamusal hizmet olarak kendisi vermeli, ya da eğitimi yere
Kategori: Güncel
Gözler Bu Toplantıda 17.09.2014 17:00
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan başkanlığında, Çankaya Köşkü'nde güvenlik toplantısı yapılıyor. Toplantıda, bölgedeki son gelişmeler ve Türkiye'ye ilişkin güvenlik konuları ele alınıyor.
Kategori: Güncel
Din Dersi Baskı Aracı Gibi Yansıtılamaz 17.09.2014 16:01
Başbakan Davutoğlu, bazı ülkelerde öğrenciler kiliselere uygulamalı din dersi için götürülürken, Türkiye'deki din dersinin 'dini bir baskı aracıymış gibi yansıtılamayacağını' söyledi.
Kategori: Güncel
Kılıçdaroğlu'ndan Başbakan'a Açık Mektup! 17.09.2014 14:19
CHP Genel Başkan Kemal Kılıçdaroğlu, Başbakan Ahmet Davutoğlu'na bankacılık sektöründe yaşanabilecek olası kriz konusunda mektup yazdı. Kılıçdaroğlu mektubunda, "sizin peşinen uyarıyorum" mesajı verdi.
Kategori: Güncel
YDS Sonuçları Bugün Açıklanacak 17.09.2014 12:58
ÖSYM Başkanlığı, 2014 YDS Sonbahar Döneminin değerlendirme işlemlerinin tamamlandığını, sınav sonuçlarının bugün saat 14.00'ten itibaren açıklanacağını bildirdi.
Kategori: Güncel
Erdoğan Esnaf ve Sanatkarlara Sesleniyor (Canlı) 17.09.2014 11:22
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Türkiye Esnaf ve Sanatkarlar Odası'nın Genel Kurul Toplantısı'nda konuşuyor...
Kategori: Güncel
Müjde Tarih Belli Oldu! 17.09.2014 10:40
Torba tasarının yasalaşmasıyla beraber atanacak olan 40 bin öğretmen adayının yarın mesai saati bitimine kadar başvurularını tamamlaması gerekiyor.
Kategori: Güncel
Kürtçe Okul Açılabilir mi? 17.09.2014 10:07
Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, mühürlenen Kürtçe okullarla ilgili resmi bir başvuru yapılmadığını belirterek, "Okul açmanın şartları var, izin vermeme diye bir şey yok. `Ben kendi kafama göre okul açıyorum derseniz olmaz. Müracaat eden olursa, yasal pro
Kategori: Güncel
Yaş Sınırı da Para da Belli Oldu 17.09.2014 09:51
Bedelli askerlikte gözler Genelkurmay Başkanlığı'nda. Başlatılan çalışmaya son halini veren TSK, tüm ihtimalleri gözden geçiriyor. Halen 392 bin erbaş kışlada bulunuyor.
Kategori: Güncel
İstanbul İçin Kritik Uyarı! 17.09.2014 00:02
Meteoroloji'den yapılan açıklamada, bu gece ve yarın İstanbul, Çanakkale, Tekirdağ ve Balıkesir'de kuvvetli yağış beklendiği bildirildi.
Kategori: Güncel
Görevden Alınan Vali'den Bakan'a Rest! 16.09.2014 19:39
Valiler Kararnamesi'yle pasif göreve çekilen Diyarbakır Valisi Mustafa Cahit Kıraç, Adalet Bakanı Bekir Bozdağ'ı karşılamaya gitmedi.
Kategori: Güncel
Asansör Faciasında Bilirkişi Raporu Savcılıkta 16.09.2014 17:15
Mecidiyeköy'de 10 işçinin hayatını kaybettiği asansör faciasına ilişkin hazırlanan bilirkişi ön raporunda asansör firması yetkilileri ve teknik personeli ile Torunlar GYO'nun idari ve teknik sorumlularının kazada kusurlu olduğu kanaatine varıldığı be
Kategori: Güncel
Bakan'dan Müjde! Bayramdan Önce... 16.09.2014 15:23
Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı İslam, şehit yakını ve gaziler için ikinci dönem atamanın Kurban Bayramı'ndan birkaç gün önce yapılacağını bildirdi.
Kategori: Güncel
Mühürlü Okulla İlgili Son Hamle! 16.09.2014 14:04
Dün Diyarbakır da Valiliğin kararıyla kürtçe okulun kapısına vurulan mühür DBP Diyarbakır İl Başkanı Zübeyde Zümrüt tarafından sökülerek okul yeniden açıldı.
Kategori: Güncel
O Okullar Mühürlendi 16.09.2014 09:00
Diyarbakır'dan sonra Şırnak'ın Cizre ilçesinde Kürdi-Der, Eğitim Destek Evreli ve Eğitim-Sen tarafından dün açılan ve Kürtçe eğitim vereceği belirtilen Berivan İlkokulu bugün saat 05.00 sıralarında polis tarafından Şırnak Valiliği'nin aldığı karar do
Kategori: Güncel
Başbakan Davutoğlu'dan Bedelli Askerlik Açıklaması! 16.09.2014 09:40
Başbakan Davutoğlu, bedelli askerlikle ilgili, "Milli Savunma Bakanımızdan da Genelkurmay Başkanımızdan da kapsamlı bir brifing aldıktan sonra bu konudaki ihtiyacı değerlendireceğiz" dedi.
Kategori: Güncel
Flaş! Vali Mutlu Merkeze Alındı, Yeni Vali... 16.09.2014 09:27
Resmi Gazete'nin bugünkü sayısında yayınlanan kararnameye göre, 9 Vali merkeze alındı. Merkeze alınan İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu'nun yerine Malatya Valisi Vasip Şahin atandı.
Kategori: Güncel
O İki Kurumla İlişkimizi Keseriz! 15.09.2014 23:06
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Katar dönüşünde uçakta önemli açıklamalarda bulundu.
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-İstanbul İçin Kritik Uyarı!
-YDS Sonuçları Bugün Açıklanacak
-Öz Babası Yıllardır Engelli Kızına Tecavüz Etmiş!
-Kılıçdaroğlu'ndan Başbakan'a Açık Mektup!
-Yeşil Denizin Nedeni Belli Oldu
-Din Dersi Baskı Aracı Gibi Yansıtılamaz
-'Bu Yiyeceklerin Masum Olduğu Açıklandı'
-Gözler Bu Toplantıda
-Ya Hükümet Versin, Ya Bize Devir Etsin Ya da...
-Meteorolojiden İstanbul İçin Uyarı
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber