Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 02 Ağustos 2014 Cumartesi 05:32  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Medya
EŞİNDEN İNTİKAM ALIYOR
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
19 Eylül 2007 Çarşamba 14:15

Songül Öden ve Canberk Uçucu arasındaki ihanet tartışması her geçen gün daha da karmaşıklaşıyor. Canberk Uçucu, eşinin çıplak fotoğrafı olduğunu söyledi. Yetinmedi birde gösterdi.

Eşim bir deniz anasıymış

Eşinin paragöz bir kadın olduğunu da söyleyen Uçucu " Daha önce karımı korumak adına hiçbir şey söylemedim. Ama bugün öğrendim ki eşim babamın bana satın aldığı 500 bin dolar değerindeki Nişantaşı'ndaki evi benden habersiz apar topar satmış. Benim eşim bir deniz anasıymış. BMW marka arabam da eşimin abisi tarafından alındı. Evimi satması inanın bana mutluluk veriyor. Çünkü gerçekten bir deniz anasından kurtuldum" dedi.

Çıplak resimleri var

Eşinin çıplak fotoğrafının bulunduğunu söyleyen Uçucu" Biri bana gönderdi. Songül telefonunu açmadığı için soramadım. Ama şimdi anlıyorum ki Songül adil ve dürüst bir insan değilmiş. Evliyken ihanete uğradığımı düşünüyorum. Ben eşime Kıvanç'ın kucağına oturduğu fotoğrafları sordum o da bana 'çekimlerden' dedi. Bende inandım. Ama o fotoğraflar dizide hiç yayınlanmadı" dedi.

Kıvanç ile birlikteydi

Eşinin dizi boyuncu Kıvanç Tatlıtuğ ile birlikte olduğu düşündüğünü belirten Uçucu " O adam benim evime girmek için yalvarıyordu. Hatta eşime 'Canberk beni neden eve almak istemiyor' demiş. Bunları daha fazla anlatmak istemiyorum. Ama büyük bir ihtimalle birlikteler. Kıvanç'a ulaşmaya çalışıyorum ulaşamıyorum, karıma ulaşmaya çalışıyorum ama ulaşamıyorum. Bu noktadan sonra onların birlikte olduğunu düşünüyorum. Bunu nasıl kanıtlayacağımı bilmiyorum. Elimde dizide yayınlanmayan ikisinin birlikte çektirdiği fotoğraflar var. Hırs ve tırmanmak için her şeyi yapabilen bir insan. O fotoğrafta hayatınız boyunca güvendiğiniz her şeyin üzerinize tuğla gibi yıkılması var" dedi.

Bu haber 15020 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
Haberin Resim Galerisine Gitmek İçin Tıklayınız...
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 6.33 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Medya Haberleri
Havaalanında Demet Akalın Kavgası 02.08.2014 03:38
Atatürk Havalimanında ünlü şarkıcı Demet Akalına laf atan 2 kişi ile şarkıcının eşi Okan Kurt kavga etti. Sopalarla Okan Kurta saldıran 2 kişi gözaltına alındı.
Kategori: Medya
Pelin Karahan Bebeğinin Adını Koydu 30.07.2014 17:19
5 aylık hamile olan Pelin Karahan, oğlunu kucağına almak için sabırsızlanıyor.
Kategori: Medya
Sinem Kobal ve İbrahim Çelikkol Bayramı Birlikte Geçirdi 30.07.2014 17:01
Sinem Kobal ve İbrahim Çelikkol, birlikte tatile çıktı ve bayramın ilk gününü Assosta baş başa geçirdi.
Kategori: Medya
Demet Akalın: Çirkef Günlerim Geride Kaldı 30.07.2014 16:32
Daha önce meslektaşlarıyla girdiği polemiklerle sürekli gündeme gelen Demet Akalın, 'Çirkef günlerim geride kaldı' dedi.
Kategori: Medya
Beren Saat ve Kenan Doğulu'nun Düğününden İlk Kareler 30.07.2014 16:16
Beren Saat ve Kenan Doğulu çifti sonunda evlendi.
Kategori: Medya
Serenaydan Özel Tatil Pozu 29.07.2014 17:02
`Medcezir dizisinin başrol oyuncularından ve son dönemlerde yine aynı diziden rol arkadaşı olan sevgilisi Çağatay Ulusoyla ayrıldıkları iddiaları basında yer alan Serenay Sarıkayadan takipçilerine özel bikinili poz...
Kategori: Medya
Kenan Işık Transfer Edildi 29.07.2014 16:35
Tiyatro sanatçısı Kenan Işık'ın, tedavisi sürdürülmek üzere Amerikan Hastanesi'nden Almanya'daki bir rehabilitasyon merkezine transfer edildiği bildirildi.
Kategori: Medya
Beren Saat ile Kenan Doğulu Evlendi 29.07.2014 16:16
Ünlü oyuncu Beren Saat ve Kenan Doğulu, Los Angelesta düzenlenen muhteşem törenle dünyaevine girdi.
Kategori: Medya
Hülya Avşar'dan Wakeboard Şov 29.07.2014 15:52
Wakeboard yaparken objektiflere yakalanan Hülya Avşar düzgün fiziğiyle dikkat çekti
Kategori: Medya
Ömür Gedik ile Ferhat Göçer aşk tazeliyor 29.07.2014 15:42
Ömür Gedik ile Ferhat Göçer, Bodrum tatilleri sırasında görüntülendi.
Kategori: Medya
Gülben Ergen'in Gizli Adresi 28.07.2014 16:51
1 milyon 600 bin dolara lüks villa aldı.
Kategori: Medya
Kerem Alışık'tan Helallik Açıklaması 28.07.2014 16:44
Kalp krizi sonucu önceki gün yaşama veda eden tiyatro ve sinema sanatçısı Çolpan İlhan'ın cenaze namazında helallik alındığı esnada bir kişinin "hakkımı helal etmiyorum" demesiyle ilgili Kerem Alışık bir basın açıklaması yaptı.
Kategori: Medya
Rüzgar Erkoçlar'a Askerlik Celbi 28.07.2014 16:34
Bir süre önce cinsiyet değişikliği ameliyatı geçiren ve erkek olan dizi yıldızı Rüzgar Erkoçlar, T24 sitesine yazdığı blog yazısında, ameliyat sonrasında askere alma celbi geldiğini ve bunun zaten zor olan süreci daha da zorlaştırdığını yazdı.
Kategori: Medya
Demet Akalın: 80 Liraya Çiçek Satan Bir Kızdım 28.07.2014 16:08
Elele dergisinin yeni sayısına röportaj veren Demet Akalın, yaşamından ilginç örnekler verdi.
Kategori: Medya
Nejat İşler Hastalığına Rağmen İçmeye Devam Ediyor 28.07.2014 15:46
Parmakları kesildikten sonra taburcu olan Nejat İşler, içki içmeye devam ediyor.
Kategori: Medya
Burcu Esmersoy ve Yeni Sevgilisi İlk Kez Görüntülendi 28.07.2014 15:31
Sevgilisi Başar Savur ile Çeşmeye tatile giden Burcu Esmersoy, magazincilerden kaçmaya çalıştı.
Kategori: Medya
Merve Boluğur'dan Çöpçatan Açıklaması 28.07.2014 15:22
Çöpçatan yakıştırmasına öfkelenen Merve Boluğur, `Tam tersi Murat ve Elizi barıştırmaya çalışıyorum dedi.
Kategori: Medya
Bülent Ersoy Makyajsız Görüntülendi 28.07.2014 15:13
Ünlü sanatçı Bülent Ersoy, makyajsız haliyle objektiflere takıldı.
Kategori: Medya
Nejat İşler'e Aile Ziyareti 28.07.2014 08:59
Nejat İşler'in yaşadığı zor günlere rağmen sigara ve alkolden uzak duramaması, ailesini endişelendirdi.
Kategori: Medya
Game of Thrones'a 9 Yeni Karakter 27.07.2014 18:06
Bir televizyon klasiğine dönüşen Game of Thrones, 5. sezonunda 9 yeni karakterle seyircisiyle buluşacak.
Kategori: Medya
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Obama'dan Flaş Ateşkes Açıklaması
-Suudi Arabistan Kralı'ndan Gazze Çıkışı
-18 İe Kuvvetli Yağış Uyarısı
-Havaalanında Demet Akalın Kavgası
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Hasar 4 Milyar Dolardan Fazla
-Protestoları Sonuç Vermeyince Yaktılar
-Dikkat! Sakın Bu Mesajı Cevaplamayın
-Borsa İstanbul'da Kapanış Rakamı
-Erdoğan: Şimdi Bir de Çarkçı Ekmel Çıktı!
-100 Bin Kişiye Erken Emeklilik!
-Erdoğan'a İstiklal Marşı Yanıtı
-İşkence Fotoğraflarını Sızdıran Polis Konuştu
-Grevler Kapıda, Enflasyon ve İşsizlik Yükselecek
-Campbell'dan G.Saray'a Kötü Haber
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber