Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 29 Ağustos 2015 Cumartesi 09:04  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Medya
EŞİNDEN İNTİKAM ALIYOR
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
19 Eylül 2007 Çarşamba 14:15

Songül Öden ve Canberk Uçucu arasındaki ihanet tartışması her geçen gün daha da karmaşıklaşıyor. Canberk Uçucu, eşinin çıplak fotoğrafı olduğunu söyledi. Yetinmedi birde gösterdi.

Eşim bir deniz anasıymış

Eşinin paragöz bir kadın olduğunu da söyleyen Uçucu " Daha önce karımı korumak adına hiçbir şey söylemedim. Ama bugün öğrendim ki eşim babamın bana satın aldığı 500 bin dolar değerindeki Nişantaşı'ndaki evi benden habersiz apar topar satmış. Benim eşim bir deniz anasıymış. BMW marka arabam da eşimin abisi tarafından alındı. Evimi satması inanın bana mutluluk veriyor. Çünkü gerçekten bir deniz anasından kurtuldum" dedi.

Çıplak resimleri var

Eşinin çıplak fotoğrafının bulunduğunu söyleyen Uçucu" Biri bana gönderdi. Songül telefonunu açmadığı için soramadım. Ama şimdi anlıyorum ki Songül adil ve dürüst bir insan değilmiş. Evliyken ihanete uğradığımı düşünüyorum. Ben eşime Kıvanç'ın kucağına oturduğu fotoğrafları sordum o da bana 'çekimlerden' dedi. Bende inandım. Ama o fotoğraflar dizide hiç yayınlanmadı" dedi.

Kıvanç ile birlikteydi

Eşinin dizi boyuncu Kıvanç Tatlıtuğ ile birlikte olduğu düşündüğünü belirten Uçucu " O adam benim evime girmek için yalvarıyordu. Hatta eşime 'Canberk beni neden eve almak istemiyor' demiş. Bunları daha fazla anlatmak istemiyorum. Ama büyük bir ihtimalle birlikteler. Kıvanç'a ulaşmaya çalışıyorum ulaşamıyorum, karıma ulaşmaya çalışıyorum ama ulaşamıyorum. Bu noktadan sonra onların birlikte olduğunu düşünüyorum. Bunu nasıl kanıtlayacağımı bilmiyorum. Elimde dizide yayınlanmayan ikisinin birlikte çektirdiği fotoğraflar var. Hırs ve tırmanmak için her şeyi yapabilen bir insan. O fotoğrafta hayatınız boyunca güvendiğiniz her şeyin üzerinize tuğla gibi yıkılması var" dedi.

Bu haber 16142 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
Haberin Resim Galerisine Gitmek İçin Tıklayınız...
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 6.33 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Medya Haberleri
Burçin Terzioğlu, İlker Kaleli'yi Ailesiyle Tanıştırdı 30.01.2015 13:47
Kanal D'de ilgiyle izlenen 'Poyraz Karayel' adlı dizide başrol oynayan Burçin Terzioğlu'nu, önceki gün ablası ve babası sette ziyaret etti.
Kategori: Medya
Binbir Gece Dizisi Ermenileri Çıldırttı! 30.01.2015 11:34
Yapımcı Adrian Suar'ın 'Binbir Gece' dizisini Arjantin yayın dünyasına transfer etmesiyle birlikte ülkede yeni bir tartışma başladı.
Kategori: Medya
Ronaldo'ya Ukraynalı Irina! 29.01.2015 15:56
Irina Shayk'la ayrıldıktan sonra yeni kız arkadaş adayları her geçen gün artan Cristiano Ronaldo için son olarak Ukraynalı model Yara Khmidan'ın adı geçiyor.
Kategori: Medya
Avustralya'nın Oscar'ı Yılmaz Erdoğan'a 29.01.2015 13:56
Yılmaz Erdoğan 'Son Umut' (The Water Diviner) filmindeki rolüyle yardımcı erkek oyuncu dalında Avustralya'nın en önemli sinema ödülünü (AACTA) kazandı.
Kategori: Medya
'Gülben'in O Fotoğrafı Olmasaydı' 29.01.2015 13:29
Gazeteci-yazar Cengiz Semercioğlu, geçtiğimiz günlerde Erhan Çelik'in ilk eşinden oğlu olan Kayra ile Gülben Ergen'in uyurken çekilmiş fotoğrafı üzerine bir eleştiri yazısını kaleme aldı.
Kategori: Medya
TV8'de Deprem! Herkes Kovuldu! 29.01.2015 11:29
TV8'in muhasebe servisi geçtiğimiz yıl sonu hesaplarını kapatmak için harcırah alarak yurtdışına gitmiş görünen bir muhabiri çağırarak avans kapatabilmeleri için pasaportunun yurtdışına giriş çıkış mühürlerinin bulunduğu sayfanın fotokopisini istedi.
Kategori: Medya
Fikret Otyam'ın Kalbi Durdu 28.01.2015 20:55
Antalya'da önceki gün mide kanaması şikayetiyle hastaneye kaldırılan ressam ve gazeteci- yazar 89 yaşındaki Fikret Otyam'ın endoskopi için götürüldüğü ameliyathanede kalbi durdu. Doktorların müdahalesiyle yaşama döndürülen Otyam, tekrar yoğun bakım s
Kategori: Medya
Serdar Ortaç'ın Eşinden Şok Açıklama 27.01.2015 20:28
Ünlü popçu Serdar Ortaç'ın eşi Chloe Loughnan'dan şaşırtan açıklama.
Kategori: Medya
Kayhan Yıldızoğlu'na Askerlik Tebligatı Gitti 27.01.2015 17:11
80 yaşındaki ünlü oyuncu Kayahan Yıldızoğlu İzmir turnesinde asker kaçağı olarak gözaltına alınınca hayatının şokunu yaşadı.
Kategori: Medya
Ses Sanatçısı Evinde Ölü Bulundu 27.01.2015 15:29
Mersin Devlet Klasik Türk Müziği Korosu sanatçılarından Muharrem Timur, evinde ölü bulundu.
Kategori: Medya
Emre Altuğ Boşanmanın Ardından İlk Kez Konuştu 27.01.2015 13:28
Sürpriz bir kararla eşi Çağla Şikel'den boşanan Emre Altuğ, ilk kez 'Aramızda Kalmasın' programında Salih Keçeci'ye konuştu.
Kategori: Medya
Özcan Deniz'in Korsan CD Kapağı Güldürdü 27.01.2015 13:03
Özcan Deniz'in hem yönetmenliğini yaptığı aynı zamanda Yasemin Allen ile başrollerini paylaştığı 'Su ve Ateş' filminin korsan CD kapağı sanatçıyı bile güldürdü.
Kategori: Medya
Yürüyen Merdivenlerde Aşka Geldiler 27.01.2015 12:52
Arka Sokaklar ekibine katılan genç oyuncu Can Nergis, geçtiğimiz gün esmer sevgilisiyle Nişantaşı City's'de görüntülendi.
Kategori: Medya
Nihat Doğan: Acun'la Aramda Nahoş Şeyler Oldu 27.01.2015 12:07
Ünlü türkücü Nihat Doğan'ın, Survivor için Acun Ilıcalı'dan teklif aldığı ve para konusunda anlaşamadığı iddia edilmişti.
Kategori: Medya
Ebru Şallı-Sinan Akçıl'ın Panik Anları 27.01.2015 11:56
Daha önce defalarca birlikte görüntülenen Ebru Şallı ve Sinan Akçıl, önceki akşam habercilerden köşe bucak kaçtı.
Kategori: Medya
Acun'dan Fenerbahçe'ye 125 Milyon Dolar! 26.01.2015 17:49
TV8'in sahibi Acun Ilıcalı, Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'a maç yayınları için 125 milyon dolar teklif etti.
Kategori: Medya
Emre Kınay: Ben de Erdoğan'dan Korkuyorum 26.01.2015 14:26
Emre Kınay bir gazeteye verdiği röportajda, Erdoğan döneminin Hitler Almanyası'na benzediğini iddia etti.
Kategori: Medya
İbrahim Çelikkol'dan Skandal Hareketler 26.01.2015 14:06
Alkolü fazla kaçıran oyuncu İbrahim Çelikkol, yaptıklarıyla herkesi şaşırttı.
Kategori: Medya
'Gelinim Olur musun?' Sinem'in Şaşırtan Değişimi 24.01.2015 18:36
Sinem Umaş, bir döneme damga vuran 'Gelinim Olur Musun' programının en ünlü simalarındandı. Kaynana Semra ile yaşadıkları tartışmalar hafızalardan silinmeyen Umaş'ın yıllar sonraki hali ise görenleri şaşırtıyor.
Kategori: Medya
Nuri Alço'nun Abisi Hayatını Kaybetti 24.01.2015 15:19
Sinema sanatçısı Nuri Alço'nun ağabeyi 65 yaşındaki Ali Osman Yüksel, Eskişehir'de vefat etti.
Kategori: Medya
DÖVİZ
USD 2.63000 2.63100
EURO 2.98000 2.98100
GBP 4.13390 4.15470
ÇOK OKUNANLAR
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber