Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 02 Eylül 2014 Salı 14:30  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Medya
EŞİNDEN İNTİKAM ALIYOR
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
19 Eylül 2007 Çarşamba 14:15

Songül Öden ve Canberk Uçucu arasındaki ihanet tartışması her geçen gün daha da karmaşıklaşıyor. Canberk Uçucu, eşinin çıplak fotoğrafı olduğunu söyledi. Yetinmedi birde gösterdi.

Eşim bir deniz anasıymış

Eşinin paragöz bir kadın olduğunu da söyleyen Uçucu " Daha önce karımı korumak adına hiçbir şey söylemedim. Ama bugün öğrendim ki eşim babamın bana satın aldığı 500 bin dolar değerindeki Nişantaşı'ndaki evi benden habersiz apar topar satmış. Benim eşim bir deniz anasıymış. BMW marka arabam da eşimin abisi tarafından alındı. Evimi satması inanın bana mutluluk veriyor. Çünkü gerçekten bir deniz anasından kurtuldum" dedi.

Çıplak resimleri var

Eşinin çıplak fotoğrafının bulunduğunu söyleyen Uçucu" Biri bana gönderdi. Songül telefonunu açmadığı için soramadım. Ama şimdi anlıyorum ki Songül adil ve dürüst bir insan değilmiş. Evliyken ihanete uğradığımı düşünüyorum. Ben eşime Kıvanç'ın kucağına oturduğu fotoğrafları sordum o da bana 'çekimlerden' dedi. Bende inandım. Ama o fotoğraflar dizide hiç yayınlanmadı" dedi.

Kıvanç ile birlikteydi

Eşinin dizi boyuncu Kıvanç Tatlıtuğ ile birlikte olduğu düşündüğünü belirten Uçucu " O adam benim evime girmek için yalvarıyordu. Hatta eşime 'Canberk beni neden eve almak istemiyor' demiş. Bunları daha fazla anlatmak istemiyorum. Ama büyük bir ihtimalle birlikteler. Kıvanç'a ulaşmaya çalışıyorum ulaşamıyorum, karıma ulaşmaya çalışıyorum ama ulaşamıyorum. Bu noktadan sonra onların birlikte olduğunu düşünüyorum. Bunu nasıl kanıtlayacağımı bilmiyorum. Elimde dizide yayınlanmayan ikisinin birlikte çektirdiği fotoğraflar var. Hırs ve tırmanmak için her şeyi yapabilen bir insan. O fotoğrafta hayatınız boyunca güvendiğiniz her şeyin üzerinize tuğla gibi yıkılması var" dedi.

Bu haber 15104 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
Haberin Resim Galerisine Gitmek İçin Tıklayınız...
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 6.33 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Medya Haberleri
Kadir İnanır Hastaneye Kaldırıldı 01.09.2014 22:48
Ünlü sinem oyuncusu Kadir İnanır, Hakkari'de katıldığı bir barış yemeğinde fenalaşarak hastaneye kaldırıldı.
Kategori: Medya
NTV'den Ayrıldı, İşte Yeni Kanalı 01.09.2014 21:11
Tecrübeli yorumcu Rıdvan Dilmen NTV ve NTVSpor ile yollarını ayırdı. İşte Dilmen'in yeni adresi...
Kategori: Medya
İkinci Balayı Bodrum'da 30.08.2014 14:57
Ağustos başında evlenen Sarp Levendoğlu-Birce Akalay çifti, ikinci balayı için Bodrum'u tercih etti
Kategori: Medya
Çalıkuşu'nun Sütlü Nuriye'si, Artık Lokum 30.08.2014 13:26
Çalıkuşu dizisinin Sütlü Nuriye'si Elif Sümbül Sert, bu sezon karşımıza bambaşka biri olarak çıkacak. 33 kilo veren oyuncu artık çok seksi. Elif Sümbül Sert; nasıl kilo verdiğini, yeni aşkını ve projelerini anlattı.
Kategori: Medya
Bergüzar Korel'i Ağlatan Olay 29.08.2014 15:47
Ünlü oyuncu Bergüzar Korel 32. doğum gününü sürpriz bir partiyle kutladı. Eşi Halit Ergenç, Korel'e öyle bir sürpriz yaptı ki; güzel sanatçı gözyaşlarına engel olamadı.
Kategori: Medya
Buse Terim'i Kızdıran Fotoğraf 29.08.2014 15:26
"Ben insanım, istediğim zaman kilo alırım, istediğim zaman veririm bu kendimden başka hiç kimseyi ilgilendirmez. Beni, her zaman elimden tutan ve bana kendimi "kadın" gibi hissettiren bir adam var hayatımda..."
Kategori: Medya
Masal Gibi Bir Düğün 29.08.2014 14:57
Sosyetik güzel Neslişah Alkoçlar ile oyuncu Engin Altan Düzyatan, dün akşam Beykoz sahilindeki Çubuklu 29'da gerçekleşen nikah töreni ile dünya evine girdi.
Kategori: Medya
Türk Sinemasının 'Küçük Eniştesi' Vefat Etti 29.08.2014 11:31
Türk sinemasında, "Tosun Paşa" filminde canlandırdığı "küçük enişte Bekir" karakteriyle ünlenen 75 yaşındaki Tuncay Gürel, vefat etti.
Kategori: Medya
Ünlü Gazeteci Hayatını Kaybetti 28.08.2014 16:57
Türk basının Son Mohikanı, usta gazeteci, Takvim gazetesi yazarı Arda Uskan, uzunca bir süredir boğuştuğu karaciğer yetmezliği sebebiyle hayatını kaybetti.
Kategori: Medya
Sinem Kobal ve İbrahim Çelikkol'dan Nikah Sürprizi 28.08.2014 15:01
Sinem Kobal ve İbrahim Çelikkol'un dostları müjdeli haberi verdi: Ekim'de evlenecekler.
Kategori: Medya
Avşar'ı Görenler Şaşırıp Kaldı 28.08.2014 11:25
Önceki gün kızı Zehra ile Bebek'te görüntülenen Avşar, yıllardır olmadığı kadar fit görüntüsüyle gazetecileri şaşırttı.
Kategori: Medya
Zeynep Demirel Eşi Volkan'ı Savundu 27.08.2014 14:46
Ünlü kaleci Volkan Demirel'in eşi Zeynep Sever Demirel, Instagram sayfasında kızı Yade'nin üç aylıkken köpekleri ile çekilmiş fotoğrafını yükleyip eşini savunan bir yazı kaleme aldı: Asıl söylemin ne amaçla, kim amaçlı olduğunu anlamayacak kadar "çok
Kategori: Medya
Hüseyin Gülerce İstifa Etti 27.08.2014 14:07
17 Aralık süreci sonrası cemaatle yaşadığı gerilimden dolayı 25 yıldır yazdığı Zaman'daki yazılarına ara veren Hüseyin Gülerce istifa etti.
Kategori: Medya
Gülse Birsel'in Acı Günü 27.08.2014 10:32
Senarist ve oyuncu Gülse Birsel annesini kaybetti.
Kategori: Medya
'Önüme Gelenle Yatmıyorum' 26.08.2014 18:21
ABD'li talk şov programcısı Chelsea Handler'ın programına katılan Jennifer Lopez aşk hayatındaki tercihleri hakkında konuştu. 45 yaşındaki şarkıcı 'Önüme gelenle yatmıyorum, gerçek bir ilişki yaşamaktan hoşlanıyorum' dedi.
Kategori: Medya
Gülben Ergen ile Erhan Çelik Umre'de El Ele! 26.08.2014 14:59
Gülben Ergen'le aşk yaşayan haber spikeri Erhan Çelik, sevgilisinin doğum gününü Umre'de çekilen fotoğraflarını Instagram'dan paylaşarak kutladı.
Kategori: Medya
'Kürdistan' Dedi, Takipçilerini Öfkelendirdi 26.08.2014 14:49
Çakır, sosyal medyadan Turgut Uyar'ın Tatvan'la ilgili yazdığı 'Yokuş Yola' şiirini yayınladı ve altına şiirdeki "Kürdistan'da ve Muş Tatvan yolunda bir yer kanar" dizesini paylaştı. Çakır'ın şiirde geçen 'Kürdistan' lafını yazması bazı takipçilerini
Kategori: Medya
Bebek Odası Skandalı Bitmiyor 26.08.2014 14:27
Ünlü futbolcu Caner Erkin'in eşi Asena'nın; söz verip görüşmeyi kestiğini söylediği şarkıcı Berkay'la, Etiler'de bir menajerlik ofisinde sık sık bir araya geldiği öne sürüldü.
Kategori: Medya
Volkan Demirel'i Zehirlemek İstiyorum! 26.08.2014 10:23
Ünlü şarkıcı Ömür Gedik, Volkan Demirel'in "Belediye başı boş köpekleri zehirlesin" açıklamasına sert tepki gösterdi.
Kategori: Medya
'Atatürk'ün Verdiği Hakları Kimselere Vermem' 25.08.2014 18:46
Avcılar Belediyesinin düzenlediği '5 Mahalle 5 Film' etkinliğine katılan Fatma Girik, "Ben kadın olarak Atatürkün bana verdiği hakları kimselere vermem" dedi.
Kategori: Medya
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Başı Dönen Adam Raylara Düştü; Ancak...
-Rüşvet Operasyonu!
-Ali Babacan'dan Yargı Mesajı!
-Soma'dan Yine Acı Haber
-Soma'da 1 İşçi Hayatını Kaybetti.
-Kimi Destekleyeceğini Açıkladı
-HES'e Bombalı Saldırı!
-Düğüne Giden Damat Öldürüldü
-İstanbullular Havalara Dikkat!
-Demba Ba ile İlgili Flaş Karar
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-98 Bin Liralık Hesap Dudak Uçuklattı
-Ethem Sancak: Aranan Babayiğit Ben Olacağım
-Dinleme İddialarına Çok Sert Tepki
-Erdoğan: Rumlara Kapımız Açık
-25 Aralık Soruşturmasına Takipsizlik Kararı
-'Yol Yatırımlarımız Rekor Kıracak'
-Teşvik Sonuçları Açıklandı
-Borsada Son Durum
-İstifa Etti
-Dışişleri: Derhal Sonlandırsın!
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber