Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 25 Nisan 2014 Cuma 06:09  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Medya
EŞİNDEN İNTİKAM ALIYOR
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
19 Eylül 2007 Çarşamba 14:15

Songül Öden ve Canberk Uçucu arasındaki ihanet tartışması her geçen gün daha da karmaşıklaşıyor. Canberk Uçucu, eşinin çıplak fotoğrafı olduğunu söyledi. Yetinmedi birde gösterdi.

Eşim bir deniz anasıymış

Eşinin paragöz bir kadın olduğunu da söyleyen Uçucu " Daha önce karımı korumak adına hiçbir şey söylemedim. Ama bugün öğrendim ki eşim babamın bana satın aldığı 500 bin dolar değerindeki Nişantaşı'ndaki evi benden habersiz apar topar satmış. Benim eşim bir deniz anasıymış. BMW marka arabam da eşimin abisi tarafından alındı. Evimi satması inanın bana mutluluk veriyor. Çünkü gerçekten bir deniz anasından kurtuldum" dedi.

Çıplak resimleri var

Eşinin çıplak fotoğrafının bulunduğunu söyleyen Uçucu" Biri bana gönderdi. Songül telefonunu açmadığı için soramadım. Ama şimdi anlıyorum ki Songül adil ve dürüst bir insan değilmiş. Evliyken ihanete uğradığımı düşünüyorum. Ben eşime Kıvanç'ın kucağına oturduğu fotoğrafları sordum o da bana 'çekimlerden' dedi. Bende inandım. Ama o fotoğraflar dizide hiç yayınlanmadı" dedi.

Kıvanç ile birlikteydi

Eşinin dizi boyuncu Kıvanç Tatlıtuğ ile birlikte olduğu düşündüğünü belirten Uçucu " O adam benim evime girmek için yalvarıyordu. Hatta eşime 'Canberk beni neden eve almak istemiyor' demiş. Bunları daha fazla anlatmak istemiyorum. Ama büyük bir ihtimalle birlikteler. Kıvanç'a ulaşmaya çalışıyorum ulaşamıyorum, karıma ulaşmaya çalışıyorum ama ulaşamıyorum. Bu noktadan sonra onların birlikte olduğunu düşünüyorum. Bunu nasıl kanıtlayacağımı bilmiyorum. Elimde dizide yayınlanmayan ikisinin birlikte çektirdiği fotoğraflar var. Hırs ve tırmanmak için her şeyi yapabilen bir insan. O fotoğrafta hayatınız boyunca güvendiğiniz her şeyin üzerinize tuğla gibi yıkılması var" dedi.

Bu haber 14487 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
Haberin Resim Galerisine Gitmek İçin Tıklayınız...
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 6.33 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Medya Haberleri
Saba Tümer Canlı Yayında Ata Bindi 24.04.2014 22:02
Saba Tümerle Bu Gece programına; Atlara Fısıldayan Adam konuk oldu.
Kategori: Medya
Altıoklar'dan, Başbakan'a Ağır Hakaret! 24.04.2014 15:19
Asıl mesleği doktorluk olan yönetmen Mustafa Altıoklar'dan, Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'a çok ağır sözler: Başbakan'ın psikolojik teşhisi, nansistik kişilik bozukluğudur. Rapor vermek lazım, 46'ya girer!
Kategori: Medya
Orhan Pamuk: Saklan Çekiyorlar 24.04.2014 14:08
Hintli yazar Kiran Desai ve ressam Karolin Fişekçi'yle yaşadığı aşklarla magazin sayfalarında da boy gösteren Nobel ödüllü dünyaca ünlü yazar Orhan Pamuk, önceki akşam yeni sevgilisiyle Cihangir'deydi.
Kategori: Medya
'Medcezir' Oyuncuları Evli Çıktı! 24.04.2014 12:56
'Medcezir'in sevilen iki oyuncusu muhabirlerin aşk sorularını gülerek 'Biz dört yıllık evliyiz' diyerek yanıt verdi.
Kategori: Medya
Justin Bieber Japonya'ya Kaçtı 24.04.2014 12:48
Dünyaca ünlü şarkıcı Justin Bieber Tokyo sokaklarında yürürken görüntülendi.
Kategori: Medya
Engin Altan Düzyatan Sette Kaza Geçirdi 24.04.2014 12:44
Yakışıklı oyuncu Engin Altan Düzyatan, herkesi korkuttu.
Kategori: Medya
Kurt Seyit & Şura'da 3 Önemli Değişiklik 24.04.2014 12:41
Büyük umutlarla ekrana getirilen fakat beklenen reyting başarısını gösteremeyen "Kurt Seyit&Şura" dizisinde üç sürpriz yenilik...
Kategori: Medya
Nejat İşler'in Moraran Parmakları Kesilecek mi? 24.04.2014 12:34
Akciğer enfeksiyonu ve septik şok nedeniyle üç ay hastanede yattıktan sonra önceki gün taburcu edilen Nejat İşler, ilk gününde soluğu Cihangir'de aldı. İşler'in doktoru, ünlü sanatçının parmaklarının kesileceği haberlerine açıklık getirdi.
Kategori: Medya
Russell Crowe, Cem Yılmaz'ı Takip Etmeyi Bıraktı 24.04.2014 12:30
Oscarlı aktör Russell Crowe, 'The Water Diviner' filminde rol alması için uzun süre Cem Yılmaz'ın peşinden koşmuştu.
Kategori: Medya
Meryem Uzerli'nin Yeni İmajı 24.04.2014 12:29
Ünlü oyuncu Meryem Uzerli, imaj tazeledi.
Kategori: Medya
Simge Tertemiz'e Trafikte Saldırı 24.04.2014 12:27
Ünlü sunucu Simge Tertemiz dün akşam 21:00 sularında trafikte önce ağır küfürlü ardından itişme ve kakışmalı bir saldırı yaşadığını iddia etti.
Kategori: Medya
Sözcü, Dinini Öğrenen Çocuklardan Rahatsız Oldu 23.04.2014 20:02
Sözcü gazetesi, anaokulunda eğitim gören 520 çocuk, "Benim namazım şenliği" kapsamında kendi dinini öğrenmesini 'hüzün verici' buldu...
Kategori: Medya
Fotoğrafları Hayrete Düşürdü! 23.04.2014 13:43
Versace'nin reklam yüzü şarkıcı Lady Gaga'nın Photoshop'suz fotoğrafları internete sızdı.
Kategori: Medya
Adriana Lima'ya Kocasından Şok Teklif! 23.04.2014 13:38
Victoria's Secret'ın seksi meleği Adriana Lima, bir dergiye verdiği çıplak fotoğraflar nedeniyle boşanmanın eşiğine geldiği Marko Jaric'le ayrılma kararı almıştı.
Kategori: Medya
'Hem Ulusal Hem Çocuk Olmam Bu Yüzden' 23.04.2014 13:28
Cem Yılmaz doğum gününü Twitter üzerinden kutladı.
Kategori: Medya
Ünlü Oyuncu İkinci Kez Anne Oldu 23.04.2014 13:25
39 yaşındaki ünlü Hollywood yıldızı Drew Barrymore, ikinci bebeğini kucağına almanın mutluluğunu yaşıyor.
Kategori: Medya
Gupse Özay'ın Başına Taş Yağdı 23.04.2014 12:44
'Yalan Dünya' dizisinin sevilen oyuncusu Gupse Özay dün gece bir kaza atlattı.
Kategori: Medya
Nejat İşler'in Fotoğrafındaki Detay Dikkat Çekti 23.04.2014 12:16
Bodrum'da hastaneye kaldırıldıktan sonra 22 Ocak'ta İstanbul'a sevk edilen ünlü oyuncu Nejat İşler,taburcu olmasının ardından ilk fotoğrafını paylaştı. İşler'in çektiği fotoğrafta sağ elini göstermemesi dikkat çekti.
Kategori: Medya
İşte Türkiye'nin Kurtuluş Belgesi 23.04.2014 11:33
Yıllardır kayıp olduğu sanılıyordu.
Kategori: Medya
Zaman Gazetesi Yazarları Fena Kapıştı 23.04.2014 11:23
Mahçupyan-Türköne atışması sürüyor.
Kategori: Medya
DÖVİZ
USD - -
EURO - -
GBP 3.57230 3.59020
ÇOK OKUNANLAR
-PKK Diyarbakır'da 2 Kişiyi Kaçırdı
-Köşk'teki Kritik Görüşmenin Kodları
-UEFA'dan Galatasaray'a Müjde!
-Arılar Can Aldı
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Bu Haber Bir İnsanlık Ayıbı
-Tahkim Kurulu Fenerbahçe'nin İsteğini Reddetti!
-Borsa Günü 72.391 Puandan Tamamladı
-PFDK'dan Aysal'a ve Bursaspor'a Büyük Şok!
-Altında Kritik Hareketler
-Ronaldo'nun Türkiye Jesti Ayakta Alkışlandı
-Ermenistan'dan, Başbakan'ın Mesajına Cevap
-F-35'lere Sipariş Yağıyor
-'Ramazan Gelmeden Orucunu Tutmam'
-Obama Yine O İfadeyi Kullandı
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber