Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 23 Ekim 2014 Perşembe 13:05  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Medya
EŞİNDEN İNTİKAM ALIYOR
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
19 Eylül 2007 Çarşamba 14:15

Songül Öden ve Canberk Uçucu arasındaki ihanet tartışması her geçen gün daha da karmaşıklaşıyor. Canberk Uçucu, eşinin çıplak fotoğrafı olduğunu söyledi. Yetinmedi birde gösterdi.

Eşim bir deniz anasıymış

Eşinin paragöz bir kadın olduğunu da söyleyen Uçucu " Daha önce karımı korumak adına hiçbir şey söylemedim. Ama bugün öğrendim ki eşim babamın bana satın aldığı 500 bin dolar değerindeki Nişantaşı'ndaki evi benden habersiz apar topar satmış. Benim eşim bir deniz anasıymış. BMW marka arabam da eşimin abisi tarafından alındı. Evimi satması inanın bana mutluluk veriyor. Çünkü gerçekten bir deniz anasından kurtuldum" dedi.

Çıplak resimleri var

Eşinin çıplak fotoğrafının bulunduğunu söyleyen Uçucu" Biri bana gönderdi. Songül telefonunu açmadığı için soramadım. Ama şimdi anlıyorum ki Songül adil ve dürüst bir insan değilmiş. Evliyken ihanete uğradığımı düşünüyorum. Ben eşime Kıvanç'ın kucağına oturduğu fotoğrafları sordum o da bana 'çekimlerden' dedi. Bende inandım. Ama o fotoğraflar dizide hiç yayınlanmadı" dedi.

Kıvanç ile birlikteydi

Eşinin dizi boyuncu Kıvanç Tatlıtuğ ile birlikte olduğu düşündüğünü belirten Uçucu " O adam benim evime girmek için yalvarıyordu. Hatta eşime 'Canberk beni neden eve almak istemiyor' demiş. Bunları daha fazla anlatmak istemiyorum. Ama büyük bir ihtimalle birlikteler. Kıvanç'a ulaşmaya çalışıyorum ulaşamıyorum, karıma ulaşmaya çalışıyorum ama ulaşamıyorum. Bu noktadan sonra onların birlikte olduğunu düşünüyorum. Bunu nasıl kanıtlayacağımı bilmiyorum. Elimde dizide yayınlanmayan ikisinin birlikte çektirdiği fotoğraflar var. Hırs ve tırmanmak için her şeyi yapabilen bir insan. O fotoğrafta hayatınız boyunca güvendiğiniz her şeyin üzerinize tuğla gibi yıkılması var" dedi.

Bu haber 15272 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
Haberin Resim Galerisine Gitmek İçin Tıklayınız...
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 6.33 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Medya Haberleri
Otobiyografisini Filme Çekecek 22.10.2014 17:29
Hülya Avşar, Şamdan Plusın 10ncu yaş günü için objektif karşısına geçti. Birbirinden iddialı pozlar veren Avşar, otobiyografisini filme çekmeye hazırlandığını anlattı.
Kategori: Medya
Şarkıcı Doğuş Evlendi! 22.10.2014 14:02
Yetiştirme yurdunda büyüyen ve yaşamının büyük bir kısmı sokakta geçen şarkıcı Doğuş, Azerbaycanın `Müge Anlısı diye tanınan sunucu XOsqedem Hidayetqizi ile evlendi.
Kategori: Medya
Semiha Yankı Hastaneye Kaldırıldı 22.10.2014 13:46
Ünlü sanatçı Semiha Yankı'nın hastaneye kaldırıldığı bildirildi.
Kategori: Medya
Acun'a Büyük Şok 22.10.2014 13:13
Pazar günleri yayınlanmaya başlayan, Sinem Kobal'ın başrolünü oynadığı 'Gönül İşleri' dizisi 'Yetenek Sizsiniz' yarışmasının izleyicilerini kaptı.
Kategori: Medya
Bülent Ersoy Bir Haftadır Hastanede 22.10.2014 12:24
Ünlü sanatçı Bülent Ersoy'un, bir haftadır özel bir hastanede tedavi gördüğü ortaya çıktı.
Kategori: Medya
Nehir Erdoğan'a Hapis Şoku 22.10.2014 12:15
Oyuncu Nehir Erdoğan, 'kullanmak için uyuşturucu ve uyarıcı madde kabul etmek veya bulundurmak' suçundan 10 ay hapis cezasına çarptırıldı.
Kategori: Medya
Jean Claude Van Damme İstanbul'da 21.10.2014 11:34
Altın Portakal Film Festivali için Türkiye'ye gelen oyuncu Jean Claude Van Damme festival sonrası İstanbul'a geldi.
Kategori: Medya
Mariah Carey'in İddialı Dekoltesi 21.10.2014 11:20
Carey, Hongkou Futbol Stadı'ndaki konserinin bir bölümünde hem derin göğüs dekoltesi hem de iddialı bir yırtmacı olan elbiseyle sahneye çıktı.
Kategori: Medya
Gülben'den Mustafa Erdoğan'a Yanıt 21.10.2014 10:44
Gülben Ergen Çelik'ten eski eşi Mustafa Erdoğan'a fotoğraflı bir yanıt geldi.
Kategori: Medya
'Huzur' Veren Reklamcı Sevgili' 20.10.2014 16:34
Sertab Erener ve Demir Demirkanın ayrılığı, magazin kulislerini hareketlendirdi. İddiaya göre ayrılığın nedeni, Demirkanın geçen yıl Bodrumda tanıştığı reklamcı güzelle ilişkisi.
Kategori: Medya
Nejat İşler'in Son Hali 20.10.2014 15:35
Geçirdiği rahatsızlık sonucu uzun süre tedavi gören Nejat İşler, Bodrum'da Amatör Küme'de mücadele eden Gümüşlükspor'un maçını izledi.
Kategori: Medya
Çocuklarım Başkasıyla Yaşayamaz 20.10.2014 12:43
`Anadolu Ateşinin sanat yönetmeni Mustafa Erdoğan, Gülben Ergenin yeni evliliği ve çocuklarıyla ilgili çarpıcı açıklamalar yaptı:
Kategori: Medya
Kaçak'ta Bu Hafta Heyecan Dorukta 20.10.2014 12:19
ATV ekranlarında yayınlanan Kaçak dizisi Salı günü ekrana gelecek olan yeni bölümü ile herkesi ekrana kilitlemeye hazırlanıyor. Tülay ve Faysal arasında yaşananlar ne yönde ilerleyecek merak konusu.
Kategori: Medya
Deniz Seki Mykonos Adası'nda Görüldü 20.10.2014 12:12
Alınan haberlere göre, Deniz Seki'nin ilk olarak Bodrum'a sonrada Yunanistan'ın Mykonos adasında olduğu ve zaman zaman balkonda otururken görüldüğü birçok görgü tanığı tarafından doğrulandı.
Kategori: Medya
17 Yıllık Aşk Bitti 18.10.2014 18:01
Müzik dünyasının en üretken ve başarılı çiftlerinden Sertab Erener ile Demir Demirkan geçen hafta 17 yıllık ilişkilerine nokta koydu.
Kategori: Medya
'Issız Adam' Yağmur Altında At Bindi 18.10.2014 17:49
'Issız Adam' filminin başrolünde oynayan Cemal Hünal, Kayseri'de düzenlenen Atlı Okçuluk Kupası'nda ata bindi.
Kategori: Medya
U2'nin Solisti Bono'dan İtiraf 18.10.2014 11:52
Ünlü yıldızın hiç çıkarmadığı güneş gözlüğünün nedeni glokom hastalığıymış.
Kategori: Medya
Hakim Karşısına Çıkacak 18.10.2014 10:31
Hürriyet Gazetesi Yazarı Ahmet Hakan hakkında karikatürist Salih Memecan'ın "Kuzu okula başlar" konulu karikatürünü köşe yazısında izinsiz kullandığı gerekçesiyle 'manevi ve mali haklara tecavüz suçundan' dava açıldı.
Kategori: Medya
Leman Sam Yine Hakaret Etti: Cahiller... 17.10.2014 19:17
Kurban kesenle IŞİD'linin aynı olduğunu söyleyerek birçok kesimin tepkisini üzerine çeken ünlü sanatçı Leman Sam, bu kez de kurban kesenlere 'Cahiller' dedi.
Kategori: Medya
Twitter ile Yeniden Doğdu 17.10.2014 17:44
İzmir Ekonomi Üniversitesi'nde düzenlenen söyleşiye katılan Atilla Taş Twitter'da kendi medyasını oluşturduğunu söyledi. Hakkındaki ön yargıları Twitter'da değiştirdiğini söyleyen Atilla Taş 'yeniden doğdum' dedi.
Kategori: Medya
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-İstanbullular Dikkat! Yol Kapandı
-İş Bilmezlerin Elinde Oyuncak Oldu!
-İşte IŞİD'in İstanbul'daki İlk Hedefi!
-'Öcalan'ın Talebi Haksız Değil Bana Göre'
-Diyarbakır'da 1 Kişi Gözaltına Alındı
-Erdoğan'dan Binali Yıldırım'a Yeni Görev!
-TRT'den Büyük Hata!
-CHP Milletvekili İstifa Etti
-Esad Harekete Geçti! 35 Yaş Altını...
-Avukat Çifte Korkunç İnfaz
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Dolar 2,2431 TL
-Otobiyografisini Filme Çekecek
-Genelkurmay'dan Jandarma Açıklaması
-ABD, İncirlik'in Alternatifini Buldu
-Erdoğan: Peşmergenin Geçişini Teklif Eden Benim
-Kıbrıslı Rumlardan Çirkin Tehdit!
-Ve Onay Verildi!
-10 Dedaş Personeli Kaçırıldı
-O Kadına Tepki Büyüyor
-3 Kişi Donarak Öldü
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber