Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 31 Ekim 2014 Cuma 22:29  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Medya
EŞİNDEN İNTİKAM ALIYOR
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
19 Eylül 2007 Çarşamba 14:15

Songül Öden ve Canberk Uçucu arasındaki ihanet tartışması her geçen gün daha da karmaşıklaşıyor. Canberk Uçucu, eşinin çıplak fotoğrafı olduğunu söyledi. Yetinmedi birde gösterdi.

Eşim bir deniz anasıymış

Eşinin paragöz bir kadın olduğunu da söyleyen Uçucu " Daha önce karımı korumak adına hiçbir şey söylemedim. Ama bugün öğrendim ki eşim babamın bana satın aldığı 500 bin dolar değerindeki Nişantaşı'ndaki evi benden habersiz apar topar satmış. Benim eşim bir deniz anasıymış. BMW marka arabam da eşimin abisi tarafından alındı. Evimi satması inanın bana mutluluk veriyor. Çünkü gerçekten bir deniz anasından kurtuldum" dedi.

Çıplak resimleri var

Eşinin çıplak fotoğrafının bulunduğunu söyleyen Uçucu" Biri bana gönderdi. Songül telefonunu açmadığı için soramadım. Ama şimdi anlıyorum ki Songül adil ve dürüst bir insan değilmiş. Evliyken ihanete uğradığımı düşünüyorum. Ben eşime Kıvanç'ın kucağına oturduğu fotoğrafları sordum o da bana 'çekimlerden' dedi. Bende inandım. Ama o fotoğraflar dizide hiç yayınlanmadı" dedi.

Kıvanç ile birlikteydi

Eşinin dizi boyuncu Kıvanç Tatlıtuğ ile birlikte olduğu düşündüğünü belirten Uçucu " O adam benim evime girmek için yalvarıyordu. Hatta eşime 'Canberk beni neden eve almak istemiyor' demiş. Bunları daha fazla anlatmak istemiyorum. Ama büyük bir ihtimalle birlikteler. Kıvanç'a ulaşmaya çalışıyorum ulaşamıyorum, karıma ulaşmaya çalışıyorum ama ulaşamıyorum. Bu noktadan sonra onların birlikte olduğunu düşünüyorum. Bunu nasıl kanıtlayacağımı bilmiyorum. Elimde dizide yayınlanmayan ikisinin birlikte çektirdiği fotoğraflar var. Hırs ve tırmanmak için her şeyi yapabilen bir insan. O fotoğrafta hayatınız boyunca güvendiğiniz her şeyin üzerinize tuğla gibi yıkılması var" dedi.

Bu haber 15297 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
Haberin Resim Galerisine Gitmek İçin Tıklayınız...
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 6.33 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Medya Haberleri
Sürpriz Tanık! 31.10.2014 11:37
Gülman Şirketler Grubu patronu Kemal Gülmanla eşi Feryal Gülmanın 200 milyon TL'lik boşanma davasında seyir değişebilir.
Kategori: Medya
Hülya Avşar Evleniyor mu? 30.10.2014 12:46
Hakan Ural 'Kaya ile Hülya evlenirse şaşırmam" yorumuna Avşar kızından cevap geldi.
Kategori: Medya
Deniz Seki Bulundu! 29.10.2014 10:37
Hakkında yakalama kararı bulunan şarkıcı Deniz Sekinin saklandığı villa bulundu.
Kategori: Medya
Kenan Işık'ın Sağlığı Hakkında Yeni Gelişme 28.10.2014 17:49
Almanya'da özel bir rehabilitasyon merkezinde tedavi gören tiyatro sanatçısı Kenan Işık'ın sağlığı hakkında yeni bir gelişme yaşandı.
Kategori: Medya
Caner Nalbantoğlu Ortaköy'de Bıçaklandı 28.10.2014 11:31
2013 yılı Best Model Türkiye yarışmasının üçüncüsü Caner Nalbantoğlu, Ortaköyde gece evine girerken bıçaklandı.
Kategori: Medya
Murat Göğebakan'ın Babası Vefat Etti 27.10.2014 16:50
Kanser tedavisi gördüğü hastanede yaşamını yitiren Murat Göğebakan'ın babası Hasan Göğebakan hayatını kaybetti.
Kategori: Medya
Rüzgar Erkoçlar Erotik Filmle Geri Dönüyor! 27.10.2014 11:09
Kutluğ Ataman, "Hiç bitmeyen bir aşk hikayesi, erotik bir masal" olarak tanımladığı yeni filmi 'Oryantalya'nın başrolünü Hülya Avşar ve Rüzgar Erkoçlar'a verdi.
Kategori: Medya
Özlem Yıldız, Seren Serengil'i Affetmedi 25.10.2014 13:23
Ünlü sunucu Özlem Yıldız, "Özlem evliyken eski erkek arkadaşımla Facebooktan yazıştı" diyen Seren Serengil'den şikayetçi oldu.
Kategori: Medya
Ünlü Müzisyen Öldü 24.10.2014 14:53
Rock müziğin önemli isimlerinden Alvin Stardust, 72 yaşında hayata veda etti.
Kategori: Medya
Leman Sam'a Suç Duyurusu 24.10.2014 14:12
TV Programcısı ve yazar Esra Elönü Civliz, sosyal paylaşım sitesi twitter üzerinden sanatçı Leman Samın kendisine hakaret ettiğini belirterek suç duyurusunda bulundu.
Kategori: Medya
Tolga Karel, Defne Joy ile İlgili Bildiklerini Anlattı 23.10.2014 16:56
Anadolu 36. Asliye Ceza Mahkemesi'nde görülen Defne Joy Foster davasının duruşmasında Tolga Karel bildiklerini anlattı.
Kategori: Medya
Otobiyografisini Filme Çekecek 22.10.2014 17:29
Hülya Avşar, Şamdan Plusın 10ncu yaş günü için objektif karşısına geçti. Birbirinden iddialı pozlar veren Avşar, otobiyografisini filme çekmeye hazırlandığını anlattı.
Kategori: Medya
Şarkıcı Doğuş Evlendi! 22.10.2014 14:02
Yetiştirme yurdunda büyüyen ve yaşamının büyük bir kısmı sokakta geçen şarkıcı Doğuş, Azerbaycanın `Müge Anlısı diye tanınan sunucu XOsqedem Hidayetqizi ile evlendi.
Kategori: Medya
Semiha Yankı Hastaneye Kaldırıldı 22.10.2014 13:46
Ünlü sanatçı Semiha Yankı'nın hastaneye kaldırıldığı bildirildi.
Kategori: Medya
Acun'a Büyük Şok 22.10.2014 13:13
Pazar günleri yayınlanmaya başlayan, Sinem Kobal'ın başrolünü oynadığı 'Gönül İşleri' dizisi 'Yetenek Sizsiniz' yarışmasının izleyicilerini kaptı.
Kategori: Medya
Bülent Ersoy Bir Haftadır Hastanede 22.10.2014 12:24
Ünlü sanatçı Bülent Ersoy'un, bir haftadır özel bir hastanede tedavi gördüğü ortaya çıktı.
Kategori: Medya
Nehir Erdoğan'a Hapis Şoku 22.10.2014 12:15
Oyuncu Nehir Erdoğan, 'kullanmak için uyuşturucu ve uyarıcı madde kabul etmek veya bulundurmak' suçundan 10 ay hapis cezasına çarptırıldı.
Kategori: Medya
Jean Claude Van Damme İstanbul'da 21.10.2014 11:34
Altın Portakal Film Festivali için Türkiye'ye gelen oyuncu Jean Claude Van Damme festival sonrası İstanbul'a geldi.
Kategori: Medya
Mariah Carey'in İddialı Dekoltesi 21.10.2014 11:20
Carey, Hongkou Futbol Stadı'ndaki konserinin bir bölümünde hem derin göğüs dekoltesi hem de iddialı bir yırtmacı olan elbiseyle sahneye çıktı.
Kategori: Medya
Gülben'den Mustafa Erdoğan'a Yanıt 21.10.2014 10:44
Gülben Ergen Çelik'ten eski eşi Mustafa Erdoğan'a fotoğraflı bir yanıt geldi.
Kategori: Medya
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Başbakan'danFlaş Çözüm Süreci Açıklaması
-Başbakan'dan HDP'ye Sert Yanıt!
-İnönü'nün Yanındaki İsmi Tanıdınız mı?
-'Çerez Parası' Lafı Tarihe Karıştı
-Maden Faciasıyla İlgili Başsavcılık Harekete Geçti
-'Türkiye ile Bu Konuda Ortağız'
-FBTV'den Aziz Yıldırım Bombası!
-Flaş İstifa!
-Dikkat! Kar Uyarısı Geldi
-'Avuç İçi'ni Danıştay Durdurdu
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-İsrail, ABD Gemisinini Bilerek Vurmuş
-Maden Şirketi 'Doğal Afet'le Zararının Peşine Düştü
-Yine Sarı Toz Alarmı
-D Vitamini Eksikliği Astımı Tetikleyebilir
-"Oğlum Yüzme de Bilmezdi, Suyun İçinde Ne Yaptı"
-Anıtkabir'de Şoke Eden Rakamlar!
-Ferrari Halka Arz Edilecek
-Galatasaray'da Felipe Melo Şoku!
-Dink Davasında Flaş Karar
-Sert Tepki! Türkiye Bir Kez Daha...
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber