Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 22 Temmuz 2014 Salı 20:25  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Medya
EŞİNDEN İNTİKAM ALIYOR
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
19 Eylül 2007 Çarşamba 14:15

Songül Öden ve Canberk Uçucu arasındaki ihanet tartışması her geçen gün daha da karmaşıklaşıyor. Canberk Uçucu, eşinin çıplak fotoğrafı olduğunu söyledi. Yetinmedi birde gösterdi.

Eşim bir deniz anasıymış

Eşinin paragöz bir kadın olduğunu da söyleyen Uçucu " Daha önce karımı korumak adına hiçbir şey söylemedim. Ama bugün öğrendim ki eşim babamın bana satın aldığı 500 bin dolar değerindeki Nişantaşı'ndaki evi benden habersiz apar topar satmış. Benim eşim bir deniz anasıymış. BMW marka arabam da eşimin abisi tarafından alındı. Evimi satması inanın bana mutluluk veriyor. Çünkü gerçekten bir deniz anasından kurtuldum" dedi.

Çıplak resimleri var

Eşinin çıplak fotoğrafının bulunduğunu söyleyen Uçucu" Biri bana gönderdi. Songül telefonunu açmadığı için soramadım. Ama şimdi anlıyorum ki Songül adil ve dürüst bir insan değilmiş. Evliyken ihanete uğradığımı düşünüyorum. Ben eşime Kıvanç'ın kucağına oturduğu fotoğrafları sordum o da bana 'çekimlerden' dedi. Bende inandım. Ama o fotoğraflar dizide hiç yayınlanmadı" dedi.

Kıvanç ile birlikteydi

Eşinin dizi boyuncu Kıvanç Tatlıtuğ ile birlikte olduğu düşündüğünü belirten Uçucu " O adam benim evime girmek için yalvarıyordu. Hatta eşime 'Canberk beni neden eve almak istemiyor' demiş. Bunları daha fazla anlatmak istemiyorum. Ama büyük bir ihtimalle birlikteler. Kıvanç'a ulaşmaya çalışıyorum ulaşamıyorum, karıma ulaşmaya çalışıyorum ama ulaşamıyorum. Bu noktadan sonra onların birlikte olduğunu düşünüyorum. Bunu nasıl kanıtlayacağımı bilmiyorum. Elimde dizide yayınlanmayan ikisinin birlikte çektirdiği fotoğraflar var. Hırs ve tırmanmak için her şeyi yapabilen bir insan. O fotoğrafta hayatınız boyunca güvendiğiniz her şeyin üzerinize tuğla gibi yıkılması var" dedi.

Bu haber 14972 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
Haberin Resim Galerisine Gitmek İçin Tıklayınız...
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 6.33 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Medya Haberleri
İşte Beren Saat'in Gelinliği 22.07.2014 17:39
Kenan Doğulu ile nikah masasına oturacak olan Beren Saat gelinlikli fotoğrafını Instagram hesabından paylaştı.
Kategori: Medya
Selena'nın Gazze Mesajı Sert Tepki Aldı 22.07.2014 14:51
Instagram'da "Bu insanlıkla ilgili. Gazze için dua edin" mesajı veren şarkıcı Selena Gomez, İsrail lobisinin hakaretlerine maruz kaldı
Kategori: Medya
Hülya Avşar - Gülben Ergen Rekabeti Yine Kızıştı 22.07.2014 14:39
Gündüz kuşağında program yapmaya karar veren Hülya Avşar, aynı saat diliminde yer alan Gülben Ergenle yeni bir reyting savaşının startını verdi.
Kategori: Medya
Leonardo DiCaprio Göbek Yaptı 22.07.2014 14:27
Dünyaca ünlü oyuncu Leonardo DiCaprio'yu görenler tanıyamadı!
Kategori: Medya
Çağatay Ulusoy Serenay'ın Adını Duymak İstemedi 22.07.2014 14:20
Çağatay Ulusoy, ayrıldığı iddia edilen sevgilisi Serenay Sarıkaya'nın adını duydu, camını kapattı.
Kategori: Medya
Ebru Şallı'nın Formunun 3 Altın Kuralı 22.07.2014 14:14
Yıllardır fit görüntüsünden bir şey kaybetmeyen Ebru Şallı formda kalmanın 3 altın kuralını açıkladı.
Kategori: Medya
Özge Ulusoy Merdivenlerden Yuvarlandı 21.07.2014 15:00
Kendi markasının tanıtımı için Bodrum'da giden Özge Ulusoy, merdivenlerden düştü
Kategori: Medya
Haldun Dormen: Kenan Işık'ın Durumu İyi Değil 21.07.2014 14:22
Usta tiyatrocu Haldun Dormen, Kenan Işık'ın tekrar ekranlara dönemeyeceğini söyledi.
Kategori: Medya
Berlin İtfaiyesi Meryem Uzerli'yi Sırılsıklam Etti 21.07.2014 13:11
Almanya Berlinde yaşayan Meryem Uzerli, sosyal medya hesabından ilginç fotoğraflar paylaştı.
Kategori: Medya
Yavuz Bingöl İsyan Etti! 21.07.2014 11:15
Sanatçıların AK Parti davetine katılmaları polemik konusu olmaya devam ediyor.
Kategori: Medya
Mücevher Kutusunu Uçakta Unuttu 19.07.2014 15:58
Binicilik festivalini izlemek üzere bir günlüğüne Almanyaya giden Wilma Elles, mücevher kutusunun da içinde bulunduğu el bagajını uçakta unuttu.
Kategori: Medya
İnat Etti, Denize Girmedi 19.07.2014 15:54
Yeni sinema filminin çekimleri öncesinde Çeşme'de tatil yapan Burak Özçivit, önceki gün Aya Yorgi Koyu'ndaydı.
Kategori: Medya
Metin Şentürk: Bu Konuya Gözlerimi Kapatamam 19.07.2014 15:50
Ünlü sanatçı Metin Şentürk'ten Gazze için çok anlamlı bir mesaj geldi.
Kategori: Medya
TMSF, Show TV'yi İade Kararı Verdi 18.07.2014 20:22
Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu (TMSF), Show TV'nin Turgay Ciner'e iadesine karar verdi.
Kategori: Medya
Hakan Akkaya'ya Hapis Şoku 18.07.2014 19:40
Modacı Hakan Akkaya'nın da aralarında bulunduğu 11 sanığın "uyuşturucu madde ticareti yapmak ve temin etmek" suçlarından yargılandığı davada mahkeme heyeti, sanık Akkaya'ya "uyuşturucu madde bulundurduğu' gerekçesiyle 10 ay hapis cezası verdi.
Kategori: Medya
20 Dakika Araçta Böyle Bekledi 18.07.2014 16:59
Genç bir erkekle görüntülenince...
Kategori: Medya
Demet Akbağ Plaja İndi 18.07.2014 16:53
Yaz başından beri Çeşme'de ailesiyle birlikte tatil yapan ünlü oyuncunun keyfi yerinde.
Kategori: Medya
Merve Boluğur'un Son Haii 18.07.2014 16:34
Muhteşem Yüzyıl dizisinden sonra saçlarını kızıla boyatan güzel oyuncu saç rengini yeniden değiştirdi.
Kategori: Medya
Beyonce'den Büyük Jest 18.07.2014 16:27
Adı kocasıyla aşk dedikodularına karışan Rita Ora'nın koleksiyonuna modellik yaptı.
Kategori: Medya
İşte Mehmet Günsür'ün Yeni İmajı 18.07.2014 16:21
Son olarak Muhteşem Yüzyıl dizisinde rol alan oyuncu yeni filmi Unutursam Fısılda için imajını yeniledi.
Kategori: Medya
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Başbakan: İhsanoğlu'nun Adaylığına Şaşırdım
-Çağatay Ulusoy Serenay'ın Adını Duymak İstemedi
-Leonardo DiCaprio Göbek Yaptı
-Oteller Bu İki Gün Boş Kalacak!
-Hülya Avşar - Gülben Ergen Rekabeti Yine Kızıştı
-Selena'nın Gazze Mesajı Sert Tepki Aldı
-CHP Grup Toplantısında Olay!
-Prandelli Kaptanı Seçti!
-Salih Mirzabeyoğlu'na Tahliye Kararı!
-İşte Beren Saat'in Gelinliği
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Inter, Fenerbahçe ile Yarışıyor!
-Hamas'tan İsrail'e Barış İçin 6 Şart
-Suriye'den Hem Havadan, Hem Karadan Taciz
-Ramazanda Dolandırıcılık Uyarısı
-Soma'nın Bilinmeyenleri İçler Acısı Çıktı
-İsrail Şicaiyye'de Resmen Katliam Yaptı: 100 Ölü!
-Hamas: 10 İsrail Askerini Pusuya Düşürdük
-Hükümet 3 Günlük Yas İlan Etti
-Bayram Tatili Kaç Gün Olacak
-Coca-Cola'dan O İddiaya Açıklama
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber