Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 27 Ağustos 2014 Çarşamba 23:58  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Medya
EŞİNDEN İNTİKAM ALIYOR
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
19 Eylül 2007 Çarşamba 14:15

Songül Öden ve Canberk Uçucu arasındaki ihanet tartışması her geçen gün daha da karmaşıklaşıyor. Canberk Uçucu, eşinin çıplak fotoğrafı olduğunu söyledi. Yetinmedi birde gösterdi.

Eşim bir deniz anasıymış

Eşinin paragöz bir kadın olduğunu da söyleyen Uçucu " Daha önce karımı korumak adına hiçbir şey söylemedim. Ama bugün öğrendim ki eşim babamın bana satın aldığı 500 bin dolar değerindeki Nişantaşı'ndaki evi benden habersiz apar topar satmış. Benim eşim bir deniz anasıymış. BMW marka arabam da eşimin abisi tarafından alındı. Evimi satması inanın bana mutluluk veriyor. Çünkü gerçekten bir deniz anasından kurtuldum" dedi.

Çıplak resimleri var

Eşinin çıplak fotoğrafının bulunduğunu söyleyen Uçucu" Biri bana gönderdi. Songül telefonunu açmadığı için soramadım. Ama şimdi anlıyorum ki Songül adil ve dürüst bir insan değilmiş. Evliyken ihanete uğradığımı düşünüyorum. Ben eşime Kıvanç'ın kucağına oturduğu fotoğrafları sordum o da bana 'çekimlerden' dedi. Bende inandım. Ama o fotoğraflar dizide hiç yayınlanmadı" dedi.

Kıvanç ile birlikteydi

Eşinin dizi boyuncu Kıvanç Tatlıtuğ ile birlikte olduğu düşündüğünü belirten Uçucu " O adam benim evime girmek için yalvarıyordu. Hatta eşime 'Canberk beni neden eve almak istemiyor' demiş. Bunları daha fazla anlatmak istemiyorum. Ama büyük bir ihtimalle birlikteler. Kıvanç'a ulaşmaya çalışıyorum ulaşamıyorum, karıma ulaşmaya çalışıyorum ama ulaşamıyorum. Bu noktadan sonra onların birlikte olduğunu düşünüyorum. Bunu nasıl kanıtlayacağımı bilmiyorum. Elimde dizide yayınlanmayan ikisinin birlikte çektirdiği fotoğraflar var. Hırs ve tırmanmak için her şeyi yapabilen bir insan. O fotoğrafta hayatınız boyunca güvendiğiniz her şeyin üzerinize tuğla gibi yıkılması var" dedi.

Bu haber 15081 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
Haberin Resim Galerisine Gitmek İçin Tıklayınız...
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 6.33 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Medya Haberleri
Zeynep Demirel Eşi Volkan'ı Savundu 27.08.2014 14:46
Ünlü kaleci Volkan Demirel'in eşi Zeynep Sever Demirel, Instagram sayfasında kızı Yade'nin üç aylıkken köpekleri ile çekilmiş fotoğrafını yükleyip eşini savunan bir yazı kaleme aldı: Asıl söylemin ne amaçla, kim amaçlı olduğunu anlamayacak kadar "çok
Kategori: Medya
Hüseyin Gülerce İstifa Etti 27.08.2014 14:07
17 Aralık süreci sonrası cemaatle yaşadığı gerilimden dolayı 25 yıldır yazdığı Zaman'daki yazılarına ara veren Hüseyin Gülerce istifa etti.
Kategori: Medya
Gülse Birsel'in Acı Günü 27.08.2014 10:32
Senarist ve oyuncu Gülse Birsel annesini kaybetti.
Kategori: Medya
'Önüme Gelenle Yatmıyorum' 26.08.2014 18:21
ABD'li talk şov programcısı Chelsea Handler'ın programına katılan Jennifer Lopez aşk hayatındaki tercihleri hakkında konuştu. 45 yaşındaki şarkıcı 'Önüme gelenle yatmıyorum, gerçek bir ilişki yaşamaktan hoşlanıyorum' dedi.
Kategori: Medya
Gülben Ergen ile Erhan Çelik Umre'de El Ele! 26.08.2014 14:59
Gülben Ergen'le aşk yaşayan haber spikeri Erhan Çelik, sevgilisinin doğum gününü Umre'de çekilen fotoğraflarını Instagram'dan paylaşarak kutladı.
Kategori: Medya
'Kürdistan' Dedi, Takipçilerini Öfkelendirdi 26.08.2014 14:49
Çakır, sosyal medyadan Turgut Uyar'ın Tatvan'la ilgili yazdığı 'Yokuş Yola' şiirini yayınladı ve altına şiirdeki "Kürdistan'da ve Muş Tatvan yolunda bir yer kanar" dizesini paylaştı. Çakır'ın şiirde geçen 'Kürdistan' lafını yazması bazı takipçilerini
Kategori: Medya
Bebek Odası Skandalı Bitmiyor 26.08.2014 14:27
Ünlü futbolcu Caner Erkin'in eşi Asena'nın; söz verip görüşmeyi kestiğini söylediği şarkıcı Berkay'la, Etiler'de bir menajerlik ofisinde sık sık bir araya geldiği öne sürüldü.
Kategori: Medya
Volkan Demirel'i Zehirlemek İstiyorum! 26.08.2014 10:23
Ünlü şarkıcı Ömür Gedik, Volkan Demirel'in "Belediye başı boş köpekleri zehirlesin" açıklamasına sert tepki gösterdi.
Kategori: Medya
'Atatürk'ün Verdiği Hakları Kimselere Vermem' 25.08.2014 18:46
Avcılar Belediyesinin düzenlediği '5 Mahalle 5 Film' etkinliğine katılan Fatma Girik, "Ben kadın olarak Atatürkün bana verdiği hakları kimselere vermem" dedi.
Kategori: Medya
'Aksaçlı'dan Kötü Haber! 23.08.2014 20:12
Yüksek tansiyona bağlı yaşadığı rahatsızlığın ardından Muğla Marmaris'teki özel bir hastanede tedavi altına alınan Kurtlar Vadisi Pusu filminin 'Aksaçlı'sı Kuzey Vargın'ın, zaman zaman bilinç kaybı yaşadığı, durumu düzelmezse yoğun bakıma alınacağı ö
Kategori: Medya
Güzel Finalistler Kampta 22.08.2014 12:59
Bu yıl 15'incisi düzenlenen Miss Mediterranean 2014 Güzellik Yarışması'nın 12 finalisti, kamp çalışmalarını sürdürüyor.
Kategori: Medya
Ünlü Oyuncudan 'Güldüren' Uyuşturucu Savunması 21.08.2014 20:14
Aeralarında ünlü oyuncuların da bulunduğu 53 kişinin, "uyuşturucu ticareti yapmak" ve "uyuşturucu madde kullanmak veya bulundurmak" suçlarından 2 ile 38 yıl arasında değişen hapis cezası istemiyle yargılanmasına devam edildi.
Kategori: Medya
ALS İçin Meydan Okudular 21.08.2014 10:47
ALS hastalarına destek olmak için dünya genelinde başlatılan kampanyaya Türkiyeden de birçok ünlü destek veriyor.
Kategori: Medya
'Ömür'ü Aldatırsam Yüzüme Tükürsünler' 20.08.2014 17:59
Şarkıcı Ferhat Göçer, barıştığı sevgilisi Ömür Gedik'i asla aldatmayacağını açıkladı.
Kategori: Medya
Bu Fotoğrafı Sosyal Medyayı Salladı 19.08.2014 15:43
Uzun süredir ekrandan uzak kalan Öykü Serter Bodrum'da ortaya çıktı.
Kategori: Medya
İşte Fahriye Evcen'in Yeni Dizisi 19.08.2014 15:39
Fahriye Evcen'in yeni sezonda rol alacağı dizi belli oldu.
Kategori: Medya
İşte Serenay Sarıkaya'nın Gerçek Yaman'ı 19.08.2014 15:34
Serenay Sarıkaya, Nedret-Ali Zafer Taciroğlu'nun oğlu Yaman ile Taksim'de bir kafede görüntülendi.
Kategori: Medya
Gülben Ergen El Ele Poz Verdi 19.08.2014 15:30
Bodrumda sevgilisi Erhan Çelikle alışveriş yapan Gülben Ergen, gazetecilere el ele poz verdi.
Kategori: Medya
Ünlü Oyuncu Kaburgalarını Kırdı 19.08.2014 15:25
Oyuncu Bekir Aksoy duvara tırmanırken düşerek kaburgalarını kırdı.
Kategori: Medya
Tilbe'ye Facebook Şoku 19.08.2014 12:41
Şarkıcı Yıldız Tilbe'nin Facebook hesabı, şirket yetkilileri tarafından kapatıldı.
Kategori: Medya
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Devler Ligi'nde Gecenin Sonuçları (26 Ağustos)
-E-5'te Alarm
-Kiraz Bu Yıl Üreticiyi Üzdü
-EKPSS Tercihleri Yarın Alınmaya Başlanacak
-Serbest Piyasada Altın...
-Borsa Günü Nasıl Kapattı?
-Erdoğan'dan Gül'e Büyük Sürpriz
-Haydi Kartal, Rövanşı Sen Al!
-Uçağa Lazer Tutana Büyük Ceza
-Bu Espri Kongre Salonunu Kopardı
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Reyhanlı Davasında 5 Tahliye