Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 17 Nisan 2014 Perşembe 04:17  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Medya
EŞİNDEN İNTİKAM ALIYOR
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
19 Eylül 2007 Çarşamba 14:15

Songül Öden ve Canberk Uçucu arasındaki ihanet tartışması her geçen gün daha da karmaşıklaşıyor. Canberk Uçucu, eşinin çıplak fotoğrafı olduğunu söyledi. Yetinmedi birde gösterdi.

Eşim bir deniz anasıymış

Eşinin paragöz bir kadın olduğunu da söyleyen Uçucu " Daha önce karımı korumak adına hiçbir şey söylemedim. Ama bugün öğrendim ki eşim babamın bana satın aldığı 500 bin dolar değerindeki Nişantaşı'ndaki evi benden habersiz apar topar satmış. Benim eşim bir deniz anasıymış. BMW marka arabam da eşimin abisi tarafından alındı. Evimi satması inanın bana mutluluk veriyor. Çünkü gerçekten bir deniz anasından kurtuldum" dedi.

Çıplak resimleri var

Eşinin çıplak fotoğrafının bulunduğunu söyleyen Uçucu" Biri bana gönderdi. Songül telefonunu açmadığı için soramadım. Ama şimdi anlıyorum ki Songül adil ve dürüst bir insan değilmiş. Evliyken ihanete uğradığımı düşünüyorum. Ben eşime Kıvanç'ın kucağına oturduğu fotoğrafları sordum o da bana 'çekimlerden' dedi. Bende inandım. Ama o fotoğraflar dizide hiç yayınlanmadı" dedi.

Kıvanç ile birlikteydi

Eşinin dizi boyuncu Kıvanç Tatlıtuğ ile birlikte olduğu düşündüğünü belirten Uçucu " O adam benim evime girmek için yalvarıyordu. Hatta eşime 'Canberk beni neden eve almak istemiyor' demiş. Bunları daha fazla anlatmak istemiyorum. Ama büyük bir ihtimalle birlikteler. Kıvanç'a ulaşmaya çalışıyorum ulaşamıyorum, karıma ulaşmaya çalışıyorum ama ulaşamıyorum. Bu noktadan sonra onların birlikte olduğunu düşünüyorum. Bunu nasıl kanıtlayacağımı bilmiyorum. Elimde dizide yayınlanmayan ikisinin birlikte çektirdiği fotoğraflar var. Hırs ve tırmanmak için her şeyi yapabilen bir insan. O fotoğrafta hayatınız boyunca güvendiğiniz her şeyin üzerinize tuğla gibi yıkılması var" dedi.

Bu haber 14446 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
Haberin Resim Galerisine Gitmek İçin Tıklayınız...
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 6.33 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Medya Haberleri
Tavşanlar Gibi Sevişiyorlar! 16.04.2014 14:51
2005 yılında çekilen Mr&Mrs Smith film setinde aşk yaşamaya başlayan ve o günden beri Hollywood'un en gözde çifti olan Brad Pitt ve Angelina Jolie'nin eski kahyası, çift hakkında çok özel sırlar verdi.
Kategori: Medya
'Mirgün'le Hala Sevgiliyiz' 16.04.2014 13:54
Hayat Sana Güzel filmiyle izleyici karşısına çıkmaya hazırlanan Tuba Ünsal, eşi Mirgün Cabas ile olan ilişkisini ve aile yaşantısını Hafta Sonu dergisine anlattı.
Kategori: Medya
Oscarlı Aktörden Gençlere Çağrı 16.04.2014 13:20
Silahsızlanma destekçisi tavrıyla tanınan Michael Douglas, BMnin düzenlediği etkinlikte konuştu ve gençlere savaş yerine sosyal medyayı kullanma çağrısında bulundu.
Kategori: Medya
Paul Walker'in Yerine Kardeşleri Geçti 16.04.2014 13:14
Paul Walker'ı üne kavuşturan 'Fast and Furious' serisinin son filminde, hayata veda eden oyuncunun iki erkek kardeşi rol alacak.
Kategori: Medya
Kenan Işık için Kritik Gün! 16.04.2014 11:05
Günlerdir uyutulan Kenan Işık için dün bir MR (emar) daha çekildi. Doktorlar emar sonucunu bugün açıklayacak.
Kategori: Medya
Deniz Seki Anayasa Mahkemesi'ne Başvurdu 16.04.2014 09:45
Yargıtay Ceza Genel Kurulu'nun 'uyuşturucu ticareti yapmak' suçundan 6 yıl 3 ay hapis cezasını onadığı şarkıcı Deniz Seki avukatı aracılığıyla Anayasa Mahkemesi'ne bireysel başvuruda bulundu.
Kategori: Medya
Kanuni'nin Sakalından Kim Rahatsız? 15.04.2014 16:03
Muhteşem Yüzyıl'ın Kanuni Sultan Süleyman'ı Halit Ergenç, eşi Bergüzar Korel için dizi biter bitmez sakallarını kesecek.
Kategori: Medya
Ünlü Oyuncu Köpek Saldırısına Uğradı 15.04.2014 15:24
Ankara'nın Dikmen'i dizisinin başrol oyuncusu Bülent Emrah Parlak, çekimler sırasında köpek saldırısına uğradı.
Kategori: Medya
Ünlü Oyuncu Hastaneye Kaldırıldı 15.04.2014 12:18
Ankara'nın Dikmen'i dizisinin başrol oyuncusu Bülent Emrah Parlak, çekimler sırasında köpek saldırısına uğradı.
Kategori: Medya
Yenişafak Yazarından İlginç Erdoğan Yorumu 15.04.2014 12:14
Yusuf Kaplan, Başbakan'ın Köşk'e çıkma tartışmalarına çarpıcı bir yorumla katıldı.
Kategori: Medya
Survivor Adasına Bir İsim Daha Veda Etti 15.04.2014 11:28
Survivor'da adaya veda eden isim belli oldu.
Kategori: Medya
Sibel Kekilli, Game of Thrones'dan Kovuldu 15.04.2014 11:24
Dünyanın dört bir yanında milyonlarca hayranı olan 'Game of Thrones' dizisinin 4. Sezonun 2. bölümünde Sibel Kekilli'nin canlandırıldığı Shae karekteri, sevgilisi tarafından kovuldu.
Kategori: Medya
Survivor'u Karıştıran Esmer 15.04.2014 11:11
Survivor Gönüllüler takımında geçen hafta yaşanan Berna ve Sahra tartışma kavgaya dönüşmüş ardından Berna, Sahra'ya saldırarak yarışmadan diskalifiye olmuştu.
Kategori: Medya
Kıvanç Tatlıtuğ'dan Sevgilisine Ahmet Kaya Sürprizi 15.04.2014 11:04
Kıvanç Tatlıtuğ, sevgilisi Başak Dizer için önceki akşam Cihangir'de sürpriz doğum günü partisi düzenledi.
Kategori: Medya
Nihat Doğan Bu Defa Fena Saydırdı 14.04.2014 16:15
2011 yılındaki Survivor yarışmasında Nihat Doğan ile finale kalan Milli yüzücü Derya Büyüküncu 500 bin liralık ödülün sahibi olmuştu. Derya Büyükuncu final konuşmasında "yarışmayı kazanması durumunda ödülün yarısını işitme engelli çocuklara bağışlaya
Kategori: Medya
Survivor'da Bir Kavga Daha! 14.04.2014 11:06
Survivor Ünlüler Gönüllüler'de ödül oyunu sonrası Ertunga ve Ahmet Dursun arasında kısa süreli bir tartışma yaşandı.
Kategori: Medya
Gülşen ve Murat Boz'dan İddialı Pozlar 14.04.2014 10:35
İki ünlü popçu Gülşen ile Murat Boz...
Kategori: Medya
'Büyük Göğüslerimle Gurur Duyuyorum' 14.04.2014 10:21
Kadınlar tenisinin 1 numarası Serena Williams yazı getirdi. ABD'li tecrübeli oyuncu, Fitness dergisi için kırmızı ve beyaz mayolarla poz verdi.
Kategori: Medya
Londra'da Sinem Kobal Kavgası mı Çıktı? 14.04.2014 10:07
Arda Turan, GS'nin maçı için gittiği Londra'da eski nişanlısı Sinem Kobal ve onun yeni sevgilisiyle karşılaşınca tatsızlık yaşanmış.
Kategori: Medya
Ayaklı Servet Yasemin Ergene 13.04.2014 13:37
Evlendikten sonra ekranlara veda eden Yasemin Ergene 'servet'le dolaşıyor.
Kategori: Medya
DÖVİZ
USD 2.13400 2.13500
EURO 2.95100 2.95200
GBP 3.57620 3.59410
ÇOK OKUNANLAR
-Ukrayna Krizi İçin Dörtlü Zirve
-27 Ay Sonra İt Dalaşı
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Maç Sonrası Bursa Karıştı!
-Borsa Günü Sınırlı Düşüşle Tamamladı
-Türkiye'deki Suriyelilerin Sayısı 900 Bini Aştı
-AK Parti' nin Toplantısından İlk Bilgileri O Verdi
-Gençler Ligi'nde Şike Skandalı
-NATO'dan Ukrayna İçin Askeri Önlem
-Hamas'tan Arap Ülkelerine Çağrı: Mescid-i Aksa'yı Seviyorsanız...
-Otomobilde 'Şimdi Al Sonra Öde' Dönemi
-Tavşanlar Gibi Sevişiyorlar!
-'Herkes Kendini Erdoğan'a Alıştırsın'
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber