Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 19 Eylül 2014 Cuma 10:47  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Medya
EŞİNDEN İNTİKAM ALIYOR
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
19 Eylül 2007 Çarşamba 14:15

Songül Öden ve Canberk Uçucu arasındaki ihanet tartışması her geçen gün daha da karmaşıklaşıyor. Canberk Uçucu, eşinin çıplak fotoğrafı olduğunu söyledi. Yetinmedi birde gösterdi.

Eşim bir deniz anasıymış

Eşinin paragöz bir kadın olduğunu da söyleyen Uçucu " Daha önce karımı korumak adına hiçbir şey söylemedim. Ama bugün öğrendim ki eşim babamın bana satın aldığı 500 bin dolar değerindeki Nişantaşı'ndaki evi benden habersiz apar topar satmış. Benim eşim bir deniz anasıymış. BMW marka arabam da eşimin abisi tarafından alındı. Evimi satması inanın bana mutluluk veriyor. Çünkü gerçekten bir deniz anasından kurtuldum" dedi.

Çıplak resimleri var

Eşinin çıplak fotoğrafının bulunduğunu söyleyen Uçucu" Biri bana gönderdi. Songül telefonunu açmadığı için soramadım. Ama şimdi anlıyorum ki Songül adil ve dürüst bir insan değilmiş. Evliyken ihanete uğradığımı düşünüyorum. Ben eşime Kıvanç'ın kucağına oturduğu fotoğrafları sordum o da bana 'çekimlerden' dedi. Bende inandım. Ama o fotoğraflar dizide hiç yayınlanmadı" dedi.

Kıvanç ile birlikteydi

Eşinin dizi boyuncu Kıvanç Tatlıtuğ ile birlikte olduğu düşündüğünü belirten Uçucu " O adam benim evime girmek için yalvarıyordu. Hatta eşime 'Canberk beni neden eve almak istemiyor' demiş. Bunları daha fazla anlatmak istemiyorum. Ama büyük bir ihtimalle birlikteler. Kıvanç'a ulaşmaya çalışıyorum ulaşamıyorum, karıma ulaşmaya çalışıyorum ama ulaşamıyorum. Bu noktadan sonra onların birlikte olduğunu düşünüyorum. Bunu nasıl kanıtlayacağımı bilmiyorum. Elimde dizide yayınlanmayan ikisinin birlikte çektirdiği fotoğraflar var. Hırs ve tırmanmak için her şeyi yapabilen bir insan. O fotoğrafta hayatınız boyunca güvendiğiniz her şeyin üzerinize tuğla gibi yıkılması var" dedi.

Bu haber 15171 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
Haberin Resim Galerisine Gitmek İçin Tıklayınız...
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 6.33 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Medya Haberleri
TRT'nin Yeni Genel Müdürü Belli Oldu 18.09.2014 19:51
İbrahim Şahin'in Samsun Valisi olmasıyla boşalan TRT Genel Müdürlüğü koltuğuna Şenol Göka oturdu.
Kategori: Medya
RTÜK'ten Show TV'ye Büyük Ceza 18.09.2014 19:22
RTÜK, iki eşini öldüren kişinin konuk edildiği Seda Sayan'ın programına, para cezası verdi.
Kategori: Medya
Lady Gaga Gitti! 18.09.2014 12:54
16 Eylül'de İTÜ Stadyumu'nda konser veren Lady Gaga İstanbul'dan ayrıldı.
Kategori: Medya
Bu Geceye Dikkat! Değiştirmeyi Unutmayın 17.09.2014 22:53
Geçen 14 Şubat'ta fırlatılan, 15 Temmuz'da tam hizmete girmesi planlanan ancak son anda ertelenen Türksat 4A uydusu, bu gece yarısından sonra devreye girecek.
Kategori: Medya
Lady Gaga Sahnede Soyundu! 17.09.2014 01:16
Lady Gaga muhteşem performansı ile İTÜ Arena'nın bu yıl ki son konserinde sahneyi ezdi geçti.
Kategori: Medya
Kenan Işık İle İlgili Önemli Haber 16.09.2014 10:35
Bir süre önce beyin kanaması geçiren sanatçı Kenan Işık'ın sağlık durumu ile ilgili yeni gelişmeler var. Tedavisinin devamı için Almanya'da özel bir kliniğe götürülen ünlü sanatçının sağlık durumunun iyiye gittiği bildirildi.
Kategori: Medya
Gelen Hesap Şok Etti 15.09.2014 14:54
Arkadaşları Salih Güney ve Ahu Tuğba ile Bodrum'daki Göltürkbükü'ndeki bir hotelin içindeki beach cluba giden Banu Alkan, çıkışta hesap şoku yaşadı.
Kategori: Medya
Sezen Aksu'dan Hayranlarına Kötü Haber 15.09.2014 14:20
Önümüzdeki yıl 40. sanat yılını kutlayacak olan Sezen Aksu müzik hayatını noktalayacağını duyurdu.
Kategori: Medya
Lady Gaga İstanbul'a Geldi 14.09.2014 22:28
Salı akşamı İTÜ Stadyumu'nda vereceği konser için İstanbul'a gelen Amerikalı şarkıcı Lady Gaga, Atatürk Havalimanı'nda coşku ve gözyaşlarıyla karşılandı.
Kategori: Medya
Gülben Ergen'e RTÜK'ten Bonzai Şoku! 13.09.2014 16:30
Radyo ve Televizyon Üst Kurulu (RTÜK), gençleri ölüme götüren sentetik uyuşturucu, "bonzai"yi özendirici yayını affetmedi.
Kategori: Medya
Alabora'nın Yerine Geçen İsim 13.09.2014 15:15
Oyuncular Sendikası, geçen hafta 2nci Olağan Merkez Genel Kurulunu gerçekleştirerek yeni yönetim kurulu üyelerini seçti.
Kategori: Medya
Meryem Uzerli'den Annelik Dersleri 13.09.2014 13:38
6 aylık hamile olan Pelin Karahan, yeni doğum yapan yakın arkadaşı Meryem Uzerli'den annelikle ilgili bilgiler aldığını söyledi.
Kategori: Medya
Bayülgen Çiftinin Boşanmasındaki Şok İddia 12.09.2014 15:32
Bugün bazı gazetelerde yer alan habere göre, Okan Bayülgen ve Şirin Ediger çiftinin boşanmalarının perde arkasında bomba bir iddia ortaya atıldı.
Kategori: Medya
Meryem Uzerli Törenle İmza Atacak 12.09.2014 14:00
Arap yatırımcılar, Meryem Uzerli'yle yaptıkları anlaşmayı büyük bir şova dönüştürmeye karar verdiler.Bu ay sonunda Meryem Uzerli'yi Dubai'de ağırlayacaklar ve tüm dünya basının önünde görkemli bir imza töreni düzenleyecekler.
Kategori: Medya
Çağatay, Serenay'la Öpüşmek İstemedi 12.09.2014 13:39
'Medcezir' dizisinin yıldızları Çağatay Ulusoy ile Serenay Sarıkaya'nın 9 ay süren aşk yaklaşık 3 ay önce bitmişti.
Kategori: Medya
Erkan Petekkaya Otelden Atıldı 12.09.2014 13:15
Alkolü bıraktığını açıklayan ancak sözünü tutamayan Erkan Petekkaya, kapanma saatini geçtiği halde gitmeyi reddettiği Bebek Oteli'nin restoranından zorla dışarı çıkarıldı.
Kategori: Medya
Kaçak Gelinler Setinde Şoke Eden Ölüm! 12.09.2014 12:02
Star TV'de yayınlanan sevilen dizi Kaçak Gelinler, tecavüz skandalından sonra ikinci büyük şoku yaşadı.
Kategori: Medya
'Sakın Bacaklarımı Çekmeyin' 11.09.2014 16:53
Muhteşem Yüzyılın Mahidevranı Nur Fettahoğlu, Kurtlar Vadisi'nde Polat Alemdar'ın sevgilisi rolündeki arkadaşı Çiğdem Batur ile Bebekte buluştu, ikili neşeyle sohbet etti.
Kategori: Medya
Sinem Kobal'ın Şirketi Battı 11.09.2014 14:23
Sinem Kobal, 3 yıl önce iki arkadaşıyla birlikte kurduğu CGS adlı yapım şirketinin faaliyetine zarar ettiği gerekçesiyle son verdi.
Kategori: Medya
James Bond'un 'Cani'si Richard Kiel Öldü 11.09.2014 14:04
James Bond filmlerinde canlandırdığı cani karakterlerle tanınan Richard Kiel, 74 yaşında hayata veda etti.
Kategori: Medya
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Fırtına 'Metal'i Eritti!
-İskoçya Ayrılmama Kararı Aldı
-Kılıçdaroğlu Canlı Yayında Ağladı
-Dolar 2,2287 TL
-Borsa Güne 264 Puan Artışla Başladı
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-FED, Faiz Politikasını Değiştirmedi
-Erdoğan Resti Çekti, ABD ve Avrupa Harekete Geçti
-Emine Erdoğan İlkokulunu Ziyaret Etti
-40. Randevu
-Aziz Yıldırım'dan Flaş Karar
-Dolar 6 Ayın Zirvesinde
-TRT Sanatçısı Bıçaklanarak Öldürüldü
-RTÜK'ten Show TV'ye Büyük Ceza
-Galatasaray'da Flaş Karar!
-TRT'nin Yeni Genel Müdürü Belli Oldu
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber