Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 30 Eylül 2014 Salı 18:49  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Medya
EŞİNDEN İNTİKAM ALIYOR
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri
19 Eylül 2007 Çarşamba 14:15

Songül Öden ve Canberk Uçucu arasındaki ihanet tartışması her geçen gün daha da karmaşıklaşıyor. Canberk Uçucu, eşinin çıplak fotoğrafı olduğunu söyledi. Yetinmedi birde gösterdi.

Eşim bir deniz anasıymış

Eşinin paragöz bir kadın olduğunu da söyleyen Uçucu " Daha önce karımı korumak adına hiçbir şey söylemedim. Ama bugün öğrendim ki eşim babamın bana satın aldığı 500 bin dolar değerindeki Nişantaşı'ndaki evi benden habersiz apar topar satmış. Benim eşim bir deniz anasıymış. BMW marka arabam da eşimin abisi tarafından alındı. Evimi satması inanın bana mutluluk veriyor. Çünkü gerçekten bir deniz anasından kurtuldum" dedi.

Çıplak resimleri var

Eşinin çıplak fotoğrafının bulunduğunu söyleyen Uçucu" Biri bana gönderdi. Songül telefonunu açmadığı için soramadım. Ama şimdi anlıyorum ki Songül adil ve dürüst bir insan değilmiş. Evliyken ihanete uğradığımı düşünüyorum. Ben eşime Kıvanç'ın kucağına oturduğu fotoğrafları sordum o da bana 'çekimlerden' dedi. Bende inandım. Ama o fotoğraflar dizide hiç yayınlanmadı" dedi.

Kıvanç ile birlikteydi

Eşinin dizi boyuncu Kıvanç Tatlıtuğ ile birlikte olduğu düşündüğünü belirten Uçucu " O adam benim evime girmek için yalvarıyordu. Hatta eşime 'Canberk beni neden eve almak istemiyor' demiş. Bunları daha fazla anlatmak istemiyorum. Ama büyük bir ihtimalle birlikteler. Kıvanç'a ulaşmaya çalışıyorum ulaşamıyorum, karıma ulaşmaya çalışıyorum ama ulaşamıyorum. Bu noktadan sonra onların birlikte olduğunu düşünüyorum. Bunu nasıl kanıtlayacağımı bilmiyorum. Elimde dizide yayınlanmayan ikisinin birlikte çektirdiği fotoğraflar var. Hırs ve tırmanmak için her şeyi yapabilen bir insan. O fotoğrafta hayatınız boyunca güvendiğiniz her şeyin üzerinize tuğla gibi yıkılması var" dedi.

Bu haber 15208 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
Haberin Resim Galerisine Gitmek İçin Tıklayınız...
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 6.33 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Eşimin çıplak resimleri var! / Foto Galeri" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Medya Haberleri
Meryem Uzerli Berlin'deki Hayatını Anlattı 30.09.2014 13:42
Türkiye, Meryem Uzerli'yi "Muhteşem Yüzyıl"daki rolüyle tanıdı. Ülkeyi ani bir kararla terk etmesiyle gündeme adeta bomba gibi düşen Uzerli, hayatı hakkında bilinmeyenleri ELLE dergisine anlattı.
Kategori: Medya
Ünlü Sanatçı Ölümden Döndü 30.09.2014 10:48
Ünlü şarkıcı Yıldız Tilbe, Twitter hesabından pekmezsen zehirlendiğini açıkladı. Tilbe, köylülerden satın aldığı pekmezi suya karıştırıp içtikten sonra fenalaştı...
Kategori: Medya
Cem Yılmaz'a Dev Boykot 29.09.2014 16:07
Cem Yılmaz'ın 2 Ekim'de vizyona girecek yeni filmi, 'Pek Yakında'yı izlememek için örgütlenildiği yazıldı.
Kategori: Medya
Serdar Ortaç'a Bir Kötü Haber Daha 29.09.2014 14:45
MS hastalığıylamücadele eden Serdar Ortaç, yeni bir hastalığın pençesine yakalandı. Ünlü şarkıcının şimdi de klostrofobi hastalığı ortaya çıktı.
Kategori: Medya
Serdar Ortaç'a İkinci Şok 29.09.2014 14:09
MS hastalığıyla mücadele eden Serdar Ortaç, yeni bir hastalığın pençesine yakalandı. Ünlü şarkıcının, şimdi de klostrofobi hastalığı ortaya çıktı.
Kategori: Medya
Gülben Ergen, Erhan Çelik'le Evlendi 29.09.2014 13:37
Yaklaşık iki yıldır birlikte olan Gülben Ergen ve Erhan Çelik, dün nikh masasına oturdu.
Kategori: Medya
Show Tv Stüdyonunda Büyük Yangın 26.09.2014 21:21
Show Tv'nin Yenibosna'daki stüdyolarında yangın çıktı, Seda Sayan'ın programı iptal edildi.
Kategori: Medya
Mahsun Kırmızıgül Yeni İmajıyla Şaşırttı 26.09.2014 17:28
Mahsun Kırmızıgül, merakla beklenen dördüncü filmi "Mucize"de seyirciyi şaşırtacak.
Kategori: Medya
Tuğba'dan Transparan Elbise Şov 26.09.2014 15:18
Önceki akşam, 13-18 Ekimde yapılacak Mercedes-Benz Fashion Week İstanbul için bir geri sayım partisi düzenlendi. Tarihi Bira Fabrikası'nda yapılan partiye damga vuran isim Tuğba Özaydı.
Kategori: Medya
Ne Zaman Evleniyorlar? 26.09.2014 15:00
Güzel oyuncu Sinem Kobal, aceleye getirilmiş sade bir tören yerine; en ince ayrıntısına kadar özenle hazırlanılmış, sıcak bir havada yapılacak özel bir düğün ile dünyaevine girmek istiyor.
Kategori: Medya
Kim Kardashian'ın Saçını Başını Yoldu 26.09.2014 12:15
Kırmızı halıda ünlülere düzenlediği dikkat çekici "taciz" hareketleriyle tanınan Vitalii Sediuk'un son kurbanı, Kim Kardashian oldu.
Kategori: Medya
Ünlü Sanatçı Kaza Geçirdi 25.09.2014 17:07
Yalova'da pop müziği şarkıcısı Haluk Levent'in içinde bulunduğu minibüs, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesi sonucu tarlaya girdi. Kazada hafif yaralanan Levent, Uzmanlar Özel Yalova Hastanesine kaldırılarak burada tedavi altına alındı.
Kategori: Medya
Acun'dan, Büyük Kanallara Reyting Darbesi 25.09.2014 15:08
Acun Ilıcalı'nın, reyting rekoru kıran Yetenek Sizsiniz ve O Ses Türkiye yarışmalarını kendi kanalı TV8'e alması; önemli kanalların izlenme oranını olumsuz yönde etkiledi.
Kategori: Medya
'Kurt Seyit ve Şura'da Büyük Düşüş 25.09.2014 12:55
'Kurt Seyit ve Şura' dizisinde sıkıntıların ardı arkası kesilmiyor. Dizi, bu sezona da kötü başladı. Son bölümü 23'üncü oldu.
Kategori: Medya
Gazetecinin Çalışma Şartları İyileştirilmeli 25.09.2014 11:18
Basın Yayın ve Enformasyon Genel Müdürü Karakaya, "Basına yapılan kurumsal desteklerin tam anlamıyla yerini bulabilmesi için, gazetecinin çalışma şartlarının da iyileştirilmesi gerekmektedir" dedi.
Kategori: Medya
Azra Akın'a Büyük Şok! 24.09.2014 15:27
Eski Dünya Güzeli Azra Akın'ın başrolünü oynadığı ilk sinema filmi 'Çilek' geçen cuma günü 101 kopyayla seyirciyle buluştu ama film seyirciden beklenen ilgiyi görmedi.
Kategori: Medya
Rafet El Roman Soyadını Değiştirdi 24.09.2014 01:19
Kimliğinde 'Yaşdut' olarak yer alan soyadını, Almanya'da verdiği 4 yıllık hukuk mücadelesi sonucunda , 'El Roman' olarak değiştirdi.
Kategori: Medya
Borçları Karşılığında... 20.09.2014 16:20
Yıllardır borçları nedeniyle sıkıntı yaşayan rock müziğin ünlü ismi Haluk Levent, albümünü piyasaya çıkaran DNK Müzik Yapım Prodüksiyon şirketiyle borçları karşılığı anlaşma yaptı.
Kategori: Medya
Acun O Diziyi Transfer Etti 19.09.2014 12:44
Tv8'in patronu Acun Ilıcalı, yerli dizi atağına başladı ve ilk olarak 'Kaçak Gelinler' dizisini 26 bölüm garantisiyle transfer etti.
Kategori: Medya
TRT'nin Yeni Genel Müdürü Belli Oldu 18.09.2014 19:51
İbrahim Şahin'in Samsun Valisi olmasıyla boşalan TRT Genel Müdürlüğü koltuğuna Şenol Göka oturdu.
Kategori: Medya
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Kaymakamlığa El Yapımı Bombalı Saldırı
-BM Önünde Netanyahu'ya Protesto
-Katalonya'da Referandum Askıya Alındı
-Kurban Kanı Alna Sürülür mü?
-Peşmergeden IŞİD'e Şok
-Meryem Uzerli Berlin'deki Hayatını Anlattı
-Fransa'da Sel Felaketi
-iPhone'larda Dosyaları Silen Açık
-Ücretsiz Seyahat Kartları Geliyor!
-Güneş İçin Kritik Tarih: 2050
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Antep'te Sessiz Kapanış
-New York Times: Türkiye İkna Edildi
-Piyasaların Başını Döndürdü
-Trabzon ve Buca İtiraz Etmişti
-Türk İşçiler Tahliye Ediliyor
-'Artık Miadını Doldurdu'
-Milyonları İlgilendiren Ekonomik Gelişme
-Gökçek'e Bu Soruyu Sordu, Bakın Ne Yanıt Aldı!
-Danıştay'da HSYK Üyeliği Seçimi Yapıldı
-Cem Yılmaz'a Dev Boykot
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber