Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 20 Eylül 2014 Cumartesi 12:55  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel » Video
KAHKAHA TUFANI ALİ TUNCAY
Ali Tuncay'dan harika bir konferans..._Video_
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Ali Tuncay'dan harika bir konferans...Video
14 Kasım 2007 Çarşamba 17:09

Çok güleceksiniz, hatta kahkahalarınızı tutamayacaksınız... Gülmekten kırılacaksınız... Hemde düşüneceksiniz...

Güldürürken düşündürmeyi başarabilen bir isim... Ali Tuncay...

Kesintisiz İzleyebilmek için, pause tuşuna basıp videonun yüklemesi bittikten sonra izleyebilirsiniz...







HABER PROGRAMI - Video Konferans

Bu haber 3934 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 9.17 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder
ckr15.11.2007 02:41
adamın lakabı: ali ejder
Konyalı değilmi işte :))
Toprağım benim beeee
efekentli0914.11.2007 19:11
Tüylerim Diken diken oldu...
Allah bir değil binkere sizden razı olsun >Ali bey. İnanın 36 yıllık ömrümde işlediğim günahların, koştuğum şirklerin farkına vardım. Siz rabbimi 40 yasında tanımıssınız. Ama bende 27 yasında tanıdım. Rabbim günahlarımızı affetsin. Şu değerli ve inanılmaz sözlerinizin etkisini anlatamam. Allah razı olsun...
Neon14.11.2007 17:16
:))))))))
ya bu adamm ne böyle ya... kırıldım gülmekten... karnıma ağrılar girdi resmen ya :))) allah iyiliğini vermesin... cem yılmaz ne bunun yanında ya :D
[1]
 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
Bugün Bayram Günü! 20.09.2014 12:46
Ankara Esenboğa Havalimanı'nda rehinelerle birlikte bir otobüsün üzerinden vatandaşlara hitap eden Başbakan Ahmet Davutoğlu, "Bugün bir bayram günüdür. Gelin bari bugün bu sevinci paylaşın. Bir kere de bu millet ne hissediyorsa onu hissedin. Bu mille
Kategori: Güncel
Ve Kucaklaşma Anı (Canlı) 20.09.2014 12:06
IŞİD'in elinden kurtarılan vatandaşlar, Şanlıurfa'da başbakan Davutoğlu ile buluştu. Buluşma heyecanı daha sonra Esenboğa'ya taşındı
Kategori: Güncel
Kurtulmuş'tan Rehinelerle İlgili Açıklama 20.09.2014 11:25
Başbakan Yardımcısı Numan Kurtulmuş, 49 Türk rehinenin Türkiye'ye getirilmesiyle ilgili açıklama yaptı. İstanbul'da konuşan Kurtulmuş, "Türkiye'nin gücünü göstermesi açısından oldukça önemlidir" dedi.
Kategori: Güncel
'Yerli Bir Operasyon' 20.09.2014 11:10
Edinilen bilgiye göre, rehineleri kurtarma operasyonu MİT Dış Operasyonlar Daire Başkanlığınca tamamen "yerli bir operasyon" olarak yürütüldü.
Kategori: Güncel
Serbest Kalan 49 Türk Urfa'da 20.09.2014 09:52
IŞİD'in 11 Haziran'da kaçırdığı Musul Başkonsolosu ve 48 çalışanı, sabaha karşı Türkiye'ye getirildi. 49 Türk, Şanlıurfa'da bir kamu binasında bir süre bekletildi, daha sonra da Şanlıurfa Havalimanı'na götürüldü.
Kategori: Güncel
Erdoğan'dan İlk Açıklama 20.09.2014 09:39
Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Vatandaşlarımızın başarılı şekilde Türkiye'ye intikal ettirilmesi, Büyük Türkiye'nin ulaştığı seviyeleri gösteriyor" dedi.
Kategori: Güncel
49 Türk Diplomat Serbest Kaldı 20.09.2014 09:34
Başbakan Ahmet Davutoğlu, IŞİD'in elinde alıkonulan Türk vatandaşlarına ilişkin, "Bu gece sabaha karşı vatandaşlarımızı aldık ve ülkemize getirdik" dedi.
Kategori: Güncel
Başbakan Davutoğlu: Tarih Üzerimize Bu Yükü Yükledi ise... 20.09.2014 00:03
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Suriye sınırındaki gelişmelere ilişkin, "Can korkusu ile ülkemize gelen kardeşlerimizi ırk, din, etnisite, mezhep farkı gözetmeksizin misafir etmeye kararlıyız" ifadesini paylaştı.
Kategori: Güncel
3 Bin 50 Lirayı Peşin Verdi 19.09.2014 21:57
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Kızılay Başkanı Ahmet Lütfi Akar'ı, Beylerbeyi Sarayı'nda kabul etti.
Kategori: Güncel
Hükümetten Flaş Tezkere Açıklaması 19.09.2014 17:39
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Beşir Atalay, Irak ve Suriye'ye ilişkin tezkerelerin MYK Toplantısı'nda ele alındığını belirterek, "2 Ekim'de de tezkereler Meclis'te görüşülecek" dedi.
Kategori: Güncel
40 Bin Öğretmenin Ataması Yapıldı 19.09.2014 17:01
Milli Eğitim Bakanlığı, 109 branşa 39 bin 642 öğretmen atamasını gerçekleştirdi.
Kategori: Güncel
Soma Faciasında Flaş Gelişme! 19.09.2014 15:57
Soma'daki maden faciasında 301 madencinin ölümüyle ilgili devam eden soruşturma kapsamında bugün sabah 12 kişi daha gözaltına alındı.
Kategori: Güncel
Abdullah Gül'den Yeni Parti Açıklaması 19.09.2014 12:14
Siyasete dönüş dönmeyeceği konusunda açıklama yapan Abdullah Gül, "Zaman zaman görüyorum, yeni parti falan gibi söylemler. Bunların hiç birinin aslı yoktur, hiçbiri doğru değildir" dedi.
Kategori: Güncel
Demirtaş'tan Tehlikeli Çağrı 19.09.2014 13:37
HDP Lideri Demirtaş bütün gençlere IŞİD e karşı cephede savunma çağrısı yaptı.
Kategori: Güncel
Sınır Açılıyor! 19.09.2014 13:09
IŞİD saldırılarından kaçan Suriyelilerin sığındığı Suruçun Dikmetaş köyündeki sınırın açılacağı bildirildi.
Kategori: Güncel
Sınırda Asker ve Polisten Müdahale 19.09.2014 12:23
IŞİD'in saldırılarından kaçarak sınıra gelen kürt asıllı Suriyelilerin sınırda bekletilmelerine tepki gösteren vatandaşlara güvenlik güçleri müdahalede bulundu.
Kategori: Güncel
'Savaşmamak İçin Gitmiyoruz' 19.09.2014 11:40
IŞİD militanları saldırmaya, Suriyeli siviller ise kaçmaya devam ediyor. Dün bütün gün beklemelerine rağmen Türkiye'ye alınmayan Suriyeliler, sabah yeniden sınır hattında toplanmaya başladı.
Kategori: Güncel
Davutoğlu'ndan Valilere Kritik Talimat 18.09.2014 22:41
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Suriye ve Irak'tan gelen sığınmacılara ilişkin soruya; "İlk hedefimiz, bu kardeşlerime bulundukları yerde yardım edebilmek için sınırda yardım çalışmalarını yürütmek" dedi.
Kategori: Güncel
Erdoğan Resti Çekti, ABD ve Avrupa Harekete Geçti 18.09.2014 15:37
Cumhurbaşkanı Erdoğannın "ilişkimizi keseriz" diye rest çektiği kuruluşlarla ilgili Avrupa ve ABDnin harekete geçtiği ortaya çıktı.
Kategori: Güncel
Karayılan Sert Çıktı 18.09.2014 14:51
PKK liderlerinden Murat Karayılan, Türkiye'nin sınıra tampon bölge oluşturma çalışmasına sert çıktı. Karayılan "O vakit zaten çözüm süreci diye bir şey kalmaz" dedi.
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Başbakan Davutoğlu: Tarih Üzerimize Bu Yükü Yükledi ise...
-Ve Kucaklaşma Anı (Canlı)
-Kurtulmuş'tan Rehinelerle İlgili Açıklama
-'Yerli Bir Operasyon'
-Erzincan'da Deprem
-Serbest Kalan 49 Türk Urfa'da
-Erdoğan'dan İlk Açıklama
-49 Türk Diplomat Serbest Kaldı
-Kritik Açıklama! Harekete Geçmeye Hazırız!
-Bugün Bayram Günü!
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Fırtına 'Metal'i Eritti!
-Sınır Açılıyor!
-'Kuvvetli Yağış' Uyarısı
-Kerkükte Patlama: 13 Ölü
-Demirtaş'tan Tehlikeli Çağrı
-Soma Faciasında Flaş Gelişme!
-40 Bin Öğretmenin Ataması Yapıldı
-O Doktor Görevine İade Edildi
-Pazartesi Taksi Yok
-Hükümetten Flaş Tezkere Açıklaması
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber