Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 21 Ekim 2014 Salı 00:09  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel » Video
KAHKAHA TUFANI ALİ TUNCAY
Ali Tuncay'dan harika bir konferans..._Video_
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Ali Tuncay'dan harika bir konferans...Video
14 Kasım 2007 Çarşamba 17:09

Çok güleceksiniz, hatta kahkahalarınızı tutamayacaksınız... Gülmekten kırılacaksınız... Hemde düşüneceksiniz...

Güldürürken düşündürmeyi başarabilen bir isim... Ali Tuncay...

Kesintisiz İzleyebilmek için, pause tuşuna basıp videonun yüklemesi bittikten sonra izleyebilirsiniz...







HABER PROGRAMI - Video Konferans

Bu haber 3972 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 9.17 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder
ckr15.11.2007 02:41
adamın lakabı: ali ejder
Konyalı değilmi işte :))
Toprağım benim beeee
efekentli0914.11.2007 19:11
Tüylerim Diken diken oldu...
Allah bir değil binkere sizden razı olsun >Ali bey. İnanın 36 yıllık ömrümde işlediğim günahların, koştuğum şirklerin farkına vardım. Siz rabbimi 40 yasında tanımıssınız. Ama bende 27 yasında tanıdım. Rabbim günahlarımızı affetsin. Şu değerli ve inanılmaz sözlerinizin etkisini anlatamam. Allah razı olsun...
Neon14.11.2007 17:16
:))))))))
ya bu adamm ne böyle ya... kırıldım gülmekten... karnıma ağrılar girdi resmen ya :))) allah iyiliğini vermesin... cem yılmaz ne bunun yanında ya :D
[1]
 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
Flaş! Başbakan Açıklayacak 20.10.2014 21:54
İç güvenlik reformu, Başbakan Ahmet Davutoğlu tarafından AK Parti grup toplantısında açıklak.
Kategori: Güncel
TSK'dan Flaş Peşmerge Açıklaması 20.10.2014 19:44
Genelkurmay Başkanlığı,Peşmergenin Kobani'ye geçmesi için köprü oluşturulacağı soruları üzerine Dışişleri Bakanlığı'nı işaret etti.
Kategori: Güncel
Rumlardan Türkiye'ye Yeni Misilleme 20.10.2014 19:10
Kıbrıs'ın güneyindeki hidrokarbon yatakları üzerinde araştırma başlatan Türkiye'ye, Kıbrıs Rum Kesimi, İsrail ve Rusya ile misilleme yaptı.
Kategori: Güncel
Peşmerge Kobani'ye Nasıl Geçecek 20.10.2014 17:55
Dışişleri Bakanı Çavuşoğlu, Kobani'ye geçmek isteyen peşmergeye yardım edileceğini açıkladı. İşte geçiş için kullanılması muhtemel rotalar.
Kategori: Güncel
Erken Seçim İddialarına Açıklık Getirdi 20.10.2014 17:10
Yüksek Seçim Kurulu (YSK) Başkanı Sadi Güven, basında çıkan erken seçim iddialarıyla ilgili açıklama yaptı. Güven, "YSK'da erken seçim alarmı yoktur" dedi.
Kategori: Güncel
Türkiye Peşmerge'ye Kapıları Açtı 20.10.2014 12:54
Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, "Peşmergenin Kobaniye geçmesi için yardımcı oluyoruz" dedi.
Kategori: Güncel
Sınırda Bir Şeyler Oluyor: Üç Günde, Üç Olay 20.10.2014 12:11
Suriye sınırındaki, Şanlıurfa'nın Suruç ilçesinde son üç günde, üç karmaşık olay meydana geldi. Üçü de Suriye'de yaşananlarla bağlantılı üç olay...
Kategori: Güncel
Ünlü Profesör Yoğun Bakımda 20.10.2014 11:46
BETAM Direktörü ekonomist Prof. Dr. Seyfettin Gürsel beyin kanaması geçirdi.
Kategori: Güncel
Davutoğlu'ndan 'Kamu Düzeni' Vurgusu 20.10.2014 11:12
Başbakan Ahmet Davutoğlu ile Akil İnsanlar Heyeti arasında Dolmabahçe'deki Başbakanlık Çalışma Ofisi'nde yapılan ve yaklaşık 10 saat süren toplantı sona erdi.
Kategori: Güncel
Suruç'un Eski Belediye Başkanı ve Oğlu Öldürüldü 20.10.2014 10:24
Şanlıurfa'nın Suruç İlçesi'nin eski belediye başkanı Salih Tekinalp ile oğlu veteriner Sinan Tekinalp, otomobilde uğradıkları silahlı saldırıda yaşamını yitirdi.
Kategori: Güncel
İstanbul Barosu Başkanı Belli Oldu 19.10.2014 21:52
İstanbul Barosu Başkanlığı'na, 14 bin 435 oy alarak en yakın rakibine 11 bin 580 oy fark atan Ümit Kocasakal üçüncü kez seçildi.
Kategori: Güncel
Erdoğan, Obama'yla Görüştü! IŞİD İle İlgili... 19.10.2014 17:32
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve ABD Başkanı Barack Obama, IŞİD'e karşı ortak mücadeleyi güçlendirmek için yakın işbirliği yapmayı sürdürme konusunda mutabık kaldılar.
Kategori: Güncel
'O Tweetler Elimizde' 19.10.2014 13:51
Akil İnsanlar Heyeti toplantısında konuşan Başbakan Davutoğlu, "Akil insanların temasları karşılıksız kalmadı, raporlar rafa kaldırılmadı" dedi.
Kategori: Güncel
Cem Garipoğlu'nun İntihar Öncesi Son Sözleri 18.10.2014 18:37
Cezaevinde intihar eden Münevver Karabulut'un katili Cem Garipoğlu'nun olaydan bir gün önce ailesine sitemde bulunarak "Beni buradan çıkarın" dediği ortaya çıktı.
Kategori: Güncel
Flaş! Çözüme Katkı Sağlayacaksa... 18.10.2014 16:45
Öcalan'ın adresinin değiştirilmesinin söz konusu olmadığını dile getiren İçişleri Bakanı Efkan Ala, "Çözüme katkı sağlayacaksa adımları atarız" dedi.
Kategori: Güncel
IŞİD, Sınır Kapısına Havanlarla Saldırıyor 18.10.2014 15:47
IŞİD militanları, YPG güçlerinin dış dünya ile iletişimini kesmek için sınır kapısının bulunduğu bölgeye uzaktan havan topu mermileri ile saldırıyor.
Kategori: Güncel
Türkiye'ye Geldi, Türkçe Konuştu 18.10.2014 14:18
Ankara'ya gelen ABDnin yeni büyükelçisi John Bass, Türkçe konuştu. Bass, Türkiyede bulunmaktan çok mutlu olduğunu belirterek, "Sizlerden birçok şey öğrenmeyi dört gözle bekliyorum" dedi.
Kategori: Güncel
Köşk Kontenjanından HSYK'ya Kadın Üye Gelecek 18.10.2014 13:31
HSYK'ya seçilen üyelerin tamamının erkek olmasına dikkat çeken Cumhurbaşkanı Erdoğan, kurula en az 1 kadın üye atamak istiyor.
Kategori: Güncel
İşte Çipli Kimliklere Ödenecek Para 18.10.2014 10:06
Aralık ayından itibaren dağıtılmaya başlanacak `Akıllı Kimlik Kartıyla birlikte, 1976 yılından beri hayatımızda olan mavi ve pembe nüfus cüzdanları geçerliliğini yitirecek. 3 yıl içerisinde tüm ülke genelinde dağıtılacak 1 GBlik çipin de yer alacağı
Kategori: Güncel
İran'a Sert Yanıt: Kimseden İzin Almayız 17.10.2014 20:34
IŞİD terör örgütünün Kobani'ye yönelik saldırıları, Ankara ile Tahran arasında gerginlik yarattı.
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Rize Balkes'i Ağırladı: 2-2
-Perşembe 5 İlde Elektrik Kesintisi
-Amazon Ormanlarında Dev Örümcek Türü Bulundu
-Kartal'da Şok Üstüne Şok!
-Alves'in Kırmızı Cezası Belli Oldu
-Peşmerge Kobani'ye Nasıl Geçecek
-İşte ABD'den PYD'ye Verilen O Silahlar
-Okulların Pansiyon Ücretlerine Zam
-Erken Seçim İddialarına Açıklık Getirdi
-KEY İçin Son Şans
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber