Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 28 Temmuz 2014 Pazartesi 21:25  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel » Video
KAHKAHA TUFANI ALİ TUNCAY
Ali Tuncay'dan harika bir konferans..._Video_
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Ali Tuncay'dan harika bir konferans...Video
14 Kasım 2007 Çarşamba 17:09

Çok güleceksiniz, hatta kahkahalarınızı tutamayacaksınız... Gülmekten kırılacaksınız... Hemde düşüneceksiniz...

Güldürürken düşündürmeyi başarabilen bir isim... Ali Tuncay...

Kesintisiz İzleyebilmek için, pause tuşuna basıp videonun yüklemesi bittikten sonra izleyebilirsiniz...







HABER PROGRAMI - Video Konferans

Bu haber 3884 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 9.17 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder
ckr15.11.2007 02:41
adamın lakabı: ali ejder
Konyalı değilmi işte :))
Toprağım benim beeee
efekentli0914.11.2007 19:11
Tüylerim Diken diken oldu...
Allah bir değil binkere sizden razı olsun >Ali bey. İnanın 36 yıllık ömrümde işlediğim günahların, koştuğum şirklerin farkına vardım. Siz rabbimi 40 yasında tanımıssınız. Ama bende 27 yasında tanıdım. Rabbim günahlarımızı affetsin. Şu değerli ve inanılmaz sözlerinizin etkisini anlatamam. Allah razı olsun...
Neon14.11.2007 17:16
:))))))))
ya bu adamm ne böyle ya... kırıldım gülmekten... karnıma ağrılar girdi resmen ya :))) allah iyiliğini vermesin... cem yılmaz ne bunun yanında ya :D
[1]
 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
AK Parti'de Sürpriz İstifa!!!!! 28.07.2014 14:55
AK Parti'nin kurucu üyesi ve eski genel başkan yardımcısı Dengir Mir Mehmet Fırat, Facebook adresinde yayınladığı bir açıklamada partisinden istifa ettiğini duyurdu.
Kategori: Güncel
Avrupalı Bakan'a Bu Yanıtı Verdi 28.07.2014 10:14
Paris'te gerçekleştirilen Gazze'de ateşkes müzakerelerine Bakan Davutoğlu'nun Avrupalı bir bakana verdiği Gazze cevabı damgasını vurdu.
Kategori: Güncel
Google'ın Sırlarını İstanbul'da Çaldılar 28.07.2014 10:07
Google'ın 'İnsansız Otomobil Projesi'nin başındaki yönetici Seval Öz, İstanbul'da çantasını çaldırdı. Öz, çantada özel bir projeye ait gizli bilgilerin olduğunu söyledi.
Kategori: Güncel
Erdoğan'dan Bayram Namazı Sonrası Açıklama 28.07.2014 09:35
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, bayram namazı sonrası açıklama yaptı.
Kategori: Güncel
Bahçeli Bayram Namazı'nı Ankara'da Kıldı 28.07.2014 09:27
MHP lideri Devlet Bahçeli, önceki bayramlarda olduğu gibi bu bayram da Ankara'daydı. Bahçeli bayram namazını Gazi Merkez Camisi'nde kıldı.
Kategori: Güncel
MHP'den Seçilen 2 Belediye Başkanı AK Parti'ye Geçti 28.07.2014 09:18
Sivas'ın İmranlı ve Yıldızeli ilçelerinde MHP'den aday olup seçilen belediye başkanlarının AK Parti'ye katıldığı bildirildi.
Kategori: Güncel
Demirtaş'tan Seçim Meydanında İnanılmaz Gaf 28.07.2014 08:27
Cumhurbaşkanı Adayı ve HDP Eş Genel Başkanı Selahattin Demirtaş, Manisa'nın merkez ilçelerinden Yunusemre'de Horozköy Meydanı'nda coşkulu bir kalabalığa hitap etti.
Kategori: Güncel
Başbakan Erdoğan: Alçak ve Adiler 28.07.2014 07:57
Cumhurbaşkanı Adayı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, dün gece Kanal 7 ve Ülke TV'nin ortak yayınında gündeme ilişkin ve adaylığıyla ilgili önemli açıklamalar yaptı.
Kategori: Güncel
CHP'de Ortalığı Karıştıran İddia! 27.07.2014 16:44
CHP Tekirdağ İl Başkanı Recep Palabıyık, Sakarya Milletvekili Engin Özkoç'u kendisini ve örgütü hedef alarak küfrettiği iddiasıyla CHP Genel Merkezine şikayet etti. Engin Özkoç, iddiayı yalanlarken, "Organizasyonla ilgili tartışma oldu ama sonra hall
Kategori: Güncel
49 Polisin Sorgusuna Başlandı 26.07.2014 22:46
22 Temmuz Operasyonu kapsamında gözaltına alınan ve Çağlayan'daki İstanbul Adalet Sarayı'na sevk edilen 49 polisin sorgulanmasına başlandı.
Kategori: Güncel
Türk Vatandaşları İsrail'den Dönüyor 26.07.2014 22:23
İsrail'in başkenti Tel Aviv'deki Ben Gurion Havalimanı'na "güvenlik riski" nedeniyle seferlerin yapılamaması nedeniyle İsrail'de kalan Türk vatandaşlar, THY'nin uçağıyla yurda dönmeye başladı.
Kategori: Güncel
Suriye Sınırında Patlama! 26.07.2014 21:38
Suriye'nin Türkiye sınırındaki İdlip kentine bağlı Atme kasabasında pazar yerinde meydana gelen patlamada, 40 kişinin öldüğü, 60 kişinin yaralandığı bildirildi.
Kategori: Güncel
Türkiye Libya Büyükelçiliği'ni Tahliye Etti 26.07.2014 20:15
ABD'nin Libya'nın başkenti Trablus'taki büyükelçilik binasını tahliye etmesinin ardından Türkiye de güvenlik gerekçesiyle 700 personelini Libya'dan çekti. Kararın, karşıt milis güçler arasındaki çatışmaların artması nedeniyle alındığı öğrenildi.
Kategori: Güncel
TÜBİTAK Yaptı; Yerli F-16'lar Hayalet Oluyor 26.07.2014 19:08
TÜBİTAK tarafından başlatılan Elektronik Harp Podu Projesi ile F-16 savaş uçakları, harekat esnasında düşman radarları ve hava savunma sistemlerine karşı daha güvenli olacak.
Kategori: Güncel
Davuoğlu'ndan Kritik Barış Açıklaması 26.07.2014 18:58
Dışişleri Bakanı Davutoğlu, "Aslında ateşkese çok yaklaşmıştık ancak İsrail tarafı son anda reddetti. Hala çok çalışıyoruz. Kalıcı ateşkes sağlanana kadar konunun takipçisiyiz. Türkiye olarak bu işi sonuçlanana kadar uğraşacağız" dedi.
Kategori: Güncel
Adliyede İsyan! 26.07.2014 16:02
Bugün gerçekleşen tutuklamaların ardından sorgu sırası bekleyen, aralarında eski Terörle Mücadele Şube Müdürü Yurt Atayün'ün de bulunduğu 49 şüpheli polis, saat 15.00'de aniden adliyenin çıkış kapısına yöneldi.
Kategori: Güncel
Bahçeli Ne Zaman Evlenmeye Kalksa... 26.07.2014 15:10
MHP Lideri Devlet Bahçeli, özel hayatı ile ilgili bilginin en sınırlı olduğu siyasi liderlerin başında geliyor. Özelikle aile yaşamına dair bilgiler neredeyse yok denecek kadar az.
Kategori: Güncel
Ali Fuat Yılmazer Tutuklandı! 26.07.2014 13:53
22 Temmuz soruşturmasında Ali Fuat Yılmazer'in de aralarında bulunduğu 12 kişi tutuklandı, 5 kişi serbest bırakıldı.
Kategori: Güncel
Erdoğan'ın Pişmanlığı: Keşke Kurmasaydık 26.07.2014 11:54
Başbakan Erdoğan önceki gün Mersin'de düzenlediği mitingden Ankara dönüşünde uçakta gazetecilerin sorularını cevapladı.
Kategori: Güncel
DGS 2014 Sonuçları Açıklandı 26.07.2014 02:31
ÖSYM, Dikey Geçiş Sınavı (DGS) sonuçlarını açıkladı.
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Samsung Kullananlara Çok Önemli Uyarı!
-Bülent Ersoy Makyajsız Görüntülendi
-Karısını Sokakta Bıçakla Rehin Aldı
-Merve Boluğur'dan Çöpçatan Açıklaması
-Burcu Esmersoy ve Yeni Sevgilisi İlk Kez Görüntülendi
-Bayramdan Bayrama Ortaya Çıkıyor
-Resmen Açıklandı, Gidiyor!
-Nejat İşler Hastalığına Rağmen İçmeye Devam Ediyor
-Demet Akalın: 80 Liraya Çiçek Satan Bir Kızdım
-Karesi Tekstil Fabrikası'nda Yangın Çıktı
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Forma Numarasıyla Mesaj Verdi
-Game of Thrones'a 9 Yeni Karakter