Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 25 Ekim 2014 Cumartesi 21:52  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel » Video
KAHKAHA TUFANI ALİ TUNCAY
Ali Tuncay'dan harika bir konferans..._Video_
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Ali Tuncay'dan harika bir konferans...Video
14 Kasım 2007 Çarşamba 17:09

Çok güleceksiniz, hatta kahkahalarınızı tutamayacaksınız... Gülmekten kırılacaksınız... Hemde düşüneceksiniz...

Güldürürken düşündürmeyi başarabilen bir isim... Ali Tuncay...

Kesintisiz İzleyebilmek için, pause tuşuna basıp videonun yüklemesi bittikten sonra izleyebilirsiniz...







HABER PROGRAMI - Video Konferans

Bu haber 3980 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 9.17 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder
ckr15.11.2007 02:41
adamın lakabı: ali ejder
Konyalı değilmi işte :))
Toprağım benim beeee
efekentli0914.11.2007 19:11
Tüylerim Diken diken oldu...
Allah bir değil binkere sizden razı olsun >Ali bey. İnanın 36 yıllık ömrümde işlediğim günahların, koştuğum şirklerin farkına vardım. Siz rabbimi 40 yasında tanımıssınız. Ama bende 27 yasında tanıdım. Rabbim günahlarımızı affetsin. Şu değerli ve inanılmaz sözlerinizin etkisini anlatamam. Allah razı olsun...
Neon14.11.2007 17:16
:))))))))
ya bu adamm ne böyle ya... kırıldım gülmekten... karnıma ağrılar girdi resmen ya :))) allah iyiliğini vermesin... cem yılmaz ne bunun yanında ya :D
[1]
 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
Nöbet Kulübesindeki Polise Silahlı Saldırı 25.10.2014 21:20
Van'da akşam saatlerinde polis lojmanlarının girişinde bulunan nöbet kulübesine silahlı saldırı düzenlendi.
Kategori: Güncel
Davutoğlu'ndan 3 Şehit Açıklaması 25.10.2014 21:14
Başbakan Ahmet Davutoğlu, Yüksekova'da 3 askerin şehit edilmesiyle ilgili yaptığı açıklamada, "3 askerimiz alçakça ve hunharca şehit edildi. Failleri tespit etmek için yoğun bir çaba içerisindeyiz" diye konuştu.
Kategori: Güncel
Bozdağ'dan 3 Şehit Açıklaması 25.10.2014 20:01
Hakkari'de şehit olan askerler için başsağlığı dileyen Adalet Bakanı Bekir Bozdağ, "Türkiye alçakça saldırılarla yolundan dönecek bir ülke değildir" dedi.
Kategori: Güncel
"Terörü Türkiye'nin Gündeminden Söküp Alacağız' 25.10.2014 18:26
AK Parti Erzurum İl Başkanlığı tarafından düzenlenen İl Danışma Toplantısına katılan İçişleri Bakanı Efkan Ala, "Terör meselesini Türkiye'nin gündeminden söküp alacağız ve bu çözüm sürecini nihayetlendireceğiz" dedi.
Kategori: Güncel
'Sarı Toz'la İlgili 24 Gözaltı 25.10.2014 16:59
5 konsolosluğa gönderilen sarı tozlarla ilgili 24 kişi gözaltına alındı.
Kategori: Güncel
Peşmerge Ağır Silahlarla Yola Çıkıyor 25.10.2014 16:38
Peşmerge güçleri komutanı, Habur sınır kapısından Türkiye'ye girip Kobanye doğru ilerlemesi planlanan Peşmergenin yanında ağır silahlar götüreceğini de belirtti.
Kategori: Güncel
4 Araç Çalıp Türk Sınırını Deldiler 25.10.2014 16:31
Suriye sınırında, Kobaniden gelenlerin araçlarının bulunduğu bölgeye telleri keserek giren ve 4 aracı çalan kimliği belirsiz kişiler, zırhlı araçların kovalamasına rağmen araçlarla birlikte kayıplara karıştı.
Kategori: Güncel
24 Kişiye 'Sarı Toz' Gözetimi 25.10.2014 15:05
Şüpheli toz maddeye maruz kalan Kanada, Belçika ve Almanya'nın İstanbul'daki başkonsolosluklarından gözlem altına alınanların sayısı 16'dan 24'e yükseldi.
Kategori: Güncel
Bu Kente Giriş Çıkış Yasak! 25.10.2014 12:39
Tuncelideki Pülümür Vadisinde yaptırılan PKK Mezarlığının bugün açılacağı haberleri üzerine Tunceli Valiliği ikinci bir emre kadar kente giriş ve çıkışları yasakladı.
Kategori: Güncel
Bakan Ala: Jandarma Siyasallaşmaz 24.10.2014 17:18
İçişleri Bakanı Efkan Ala, Jandarmanın siyasallaşması sorusuna 'Siyaset kötü bir şey mi? Bu kadar kişi sandığa gidiyor" şeklinde cevap vererek soruyu soran gazeteciye "Bu ne demektir şimdi?" diyerek fırça attı...
Kategori: Güncel
Rıza Sarraf İfade Verdi 24.10.2014 16:31
Rıza Sarraf, 4 eski bakanla ilgili "yolsuzluk ve rüşvet" iddialarını inceleyen TBMM komisyonuna İstanbul Adliyesi'nde ifade verdi. Sarraf'ın komisyonda ifadesi 10 dakika sürdü. Dün de Barış Güler'in ifade verdiği öğrenildi.
Kategori: Güncel
Erdoğan Sayıyı Açıkladı 24.10.2014 13:12
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan Estonya'da mevkidaşı ile basın açıklaması yaptı. Erdoğan Kobani'ye gidecek peşmergelerin sayısının 200'den 150'ye düştüğünü açıkladı.
Kategori: Güncel
Başkonsoloslukta 'Sarı Toz' Alarmı 24.10.2014 11:46
Özel giysili AFAD ekipleri zarftan çıkan sarı renkli tozu inceliyor.
Kategori: Güncel
Kağızman'da Çatışma 24.10.2014 11:32
Kars'ın Kağızman İlçesi'nde hidroelektrik santraline saldırı düzenleyen PKK'lı 4 teröristten 3'ü çatışmada öldü. Kaçan teröristin yakalanması için operasyon başlatıldı.
Kategori: Güncel
Üniversitede Kavga! Yaralılar Var 24.10.2014 10:34
İstanbul Üniversitesi Fen Fakültesi'nde karşıt görüşlü iki grup arasında yine kavga çıktı. Üniversiteye giren polis 17 öğrenciyi gözaltına aldı. Bazı öğrencilerin yaralı olarak fakülteden çıkarıldığı görüldü.
Kategori: Güncel
400 Bin Öğretmenin Hayatı Değişecek 24.10.2014 09:51
Milli Eğitim Bakanlığı, öğretmen atama ve yer değiştirme yönetmeliği taslağını paydaşların görüş ve önerilerine açtı. Taslak yönetmelikte birçok yeniliğe de imza atıldı. Sendikacılara göre 400 bini aşkın öğretmen rotasyona uğrayacak.
Kategori: Güncel
Bomba İddia: Ankara Harekete Geçiyor! 24.10.2014 10:00
Hükümet, Lübnan'ın sınırını kapatmasının ardından daha büyük bir göç dalgasına karşı Suriye topraklarında tek taraflı güvenli bölge oluşturmayı planlıyor.
Kategori: Güncel
Yine Rezidans İnşaatında Ölüm! 24.10.2014 09:52
14'üncü kattan üzerine iskele kalas ve demirleri düşen işçi hayatını kaybetti.
Kategori: Güncel
Akademik Personele Müjde! 23.10.2014 23:04
Yükseköğretim tazminat tasarısı TBMM'de kabul edildi.
Kategori: Güncel
Peşmergeler Kobani'ye Nasıl Geçecek 23.10.2014 21:06
Türkiye, Peşmerge'nin Kobani'ye geçmesine izin verdi. Peki, Peşmerge Kobani'ye, ne zaman, nereden ve nasıl geçecek?
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-ABD'de Büyük Panik!
-4 Araç Çalıp Türk Sınırını Deldiler
-Peşmerge Ağır Silahlarla Yola Çıkıyor
-Ebolayı Atlatan Hemşireyi Sarılarak Tebrik Etti
-Ukrayna'da Halk Yarın Sandık Başına Gidiyor
-Divan Kurulunda Özkan Sümer Gerilimi
-'Sarı Toz'la İlgili 24 Gözaltı
-Galatasaray Yeni Başkanını Seçiyor
-F.Bahçe Kadıköy'de Çıkış Arıyor
-8 Saatte 280 Kilo Yağış Düştü
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Kobani Eylemlerine 5 Tutuklama
-İstanbul'da Silahlı Çatışma: 3 Ölü
-Uzanlar İçin Flaş Karar!
-'UEFA Kupası Neden Bizim Olmasın?'
-Cuma'ya Gidene Foseptik Suyu
-Bakan Ala: Jandarma Siyasallaşmaz
-Araç Sahipleri Dikkat! O Uygulama Faaliyete Geçti
-Rıza Sarraf İfade Verdi
-Türkiye O Listeden Çıkarıldı
-İdil Biret'ten UNESCO'da Piyano Resitali
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber