Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 01 Kasım 2014 Cumartesi 13:32  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel » Video
KAHKAHA TUFANI ALİ TUNCAY
Ali Tuncay'dan harika bir konferans..._Video_
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Ali Tuncay'dan harika bir konferans...Video
14 Kasım 2007 Çarşamba 17:09

Çok güleceksiniz, hatta kahkahalarınızı tutamayacaksınız... Gülmekten kırılacaksınız... Hemde düşüneceksiniz...

Güldürürken düşündürmeyi başarabilen bir isim... Ali Tuncay...

Kesintisiz İzleyebilmek için, pause tuşuna basıp videonun yüklemesi bittikten sonra izleyebilirsiniz...







HABER PROGRAMI - Video Konferans

Bu haber 3989 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 9.17 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder
ckr15.11.2007 02:41
adamın lakabı: ali ejder
Konyalı değilmi işte :))
Toprağım benim beeee
efekentli0914.11.2007 19:11
Tüylerim Diken diken oldu...
Allah bir değil binkere sizden razı olsun >Ali bey. İnanın 36 yıllık ömrümde işlediğim günahların, koştuğum şirklerin farkına vardım. Siz rabbimi 40 yasında tanımıssınız. Ama bende 27 yasında tanıdım. Rabbim günahlarımızı affetsin. Şu değerli ve inanılmaz sözlerinizin etkisini anlatamam. Allah razı olsun...
Neon14.11.2007 17:16
:))))))))
ya bu adamm ne böyle ya... kırıldım gülmekten... karnıma ağrılar girdi resmen ya :))) allah iyiliğini vermesin... cem yılmaz ne bunun yanında ya :D
[1]
 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
Askerler Şehre İndi 01.11.2014 13:04
Diyarbakır'da HDP ve DBP'nin de aralarında bulunduğu bazı kuruluşların, 'İnsanlık İçin, Kobani İçin 1 Kasım'da Küresel Eylem' adı altında yaptığı eylem çağrısı ve bugün yapılacak yürüyüş öncesi kentte sıkı güvenlik önlemleri alındı. Askerler kente in
Kategori: Güncel
Maden Faciasında Korkunç Detay! 01.11.2014 11:34
Ermenekli emekli madenciler facianın yaşandığı madenin krokisini çizdi. Madenciler, patronun daha fazla kömür için kapalı madenin duvarını deldiğini, su sızan çatlakların da çamur sıvanarak kapatıldığını anlattı.
Kategori: Güncel
Kılıçdaroğlu ve Baykal'ın Kahvaltı Keyfi 01.11.2014 11:25
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, eski Genel Başkan ve Antalya Milletvekili Deniz Baykal ile kahvaltıda bir araya geldi. Bu kahvaltıyla 'Aralarında soğukluk var' söylentilerini de yalanlamış oldular.
Kategori: Güncel
Maden Faciasında 5. Gün! 01.11.2014 11:00
Karamanın Ermenek İlçesi'ne bağlı Pamuklu Köyünde su baskını sonucu kömür madeninde mahsur kalan 18 işçiyi kurtarma çalışmalarının 5inci gününe girilirken, işçilere henüz ulaşılamadı.
Kategori: Güncel
Yine Maden Kazası! 2 İşçi Göçük Altında 01.11.2014 09:46
Bartın'ın Amasra İlçesi'nde özel bir şirkete ait maden ocağında göçük meydana geldi. Göçük altında kalan Çinli 3 işçiden 1'i yaralı kurtarıldı, diğer 2 işçiyi kurtarma çalışmaları sürüyor.
Kategori: Güncel
Türk Hava Kurumu'nda 5 Tutuklama 31.10.2014 21:23
Türk Hava Kurumunda usulsüzlük iddialarıyla yürütülen soruşturma kapsamında 5 kişi tutuklandı.
Kategori: Güncel
Peşmerge Kobani'ye Doğru Yola Çıktı 31.10.2014 21:19
Peşmerge konvoyu Şanlıurfa'nın Suruç ilçesinden hareket ederek Kobani'ye doğru yola çıktı.
Kategori: Güncel
4 Yıl Önceki Faciada Flaş Karar! 31.10.2014 17:07
Zonguldakta 17 Mayıs 2010 tarihinde Türkiye Taş Kömürü Kurumu (TTK) Karadon Müessesesi maden ocağında meydana gelen grizu faciasında 30 kişinin öldüğü dava sonuçlandı.
Kategori: Güncel
'Türkiye ile Bu Konuda Ortağız' 31.10.2014 15:17
Cumhurbaşkanı Erdoğan Fransa'da mevkidaşı ile basın toplantısı düzenledi. İki lider de 'düşmanlar' konusunda aynı fikirleri paylaştı.
Kategori: Güncel
Maden Faciasıyla İlgili Başsavcılık Harekete Geçti 31.10.2014 14:42
Ermenek Cumhuriyet Başsavcılığı maden kazasında 18 işçinin mahsur kalmasıyla ilgili harekete geçti.
Kategori: Güncel
İnönü'nün Yanındaki İsmi Tanıdınız mı? 31.10.2014 13:56
CHP'li Muharrem İnce, Erdal İnönü'yü ölüm yıldönümünde andı. İnce, İnönü'yle çekilmiş gençlik fotoğrafını paylaştı.
Kategori: Güncel
Başbakan'dan HDP'ye Sert Yanıt! 31.10.2014 13:47
Başbakan Ahmet Davutoğlu gazetecilere açıklamada bulundu.
Kategori: Güncel
Denetim Enerji Bakanlığı'na Geçiyor 31.10.2014 13:04
Hazırlanan yeni pakette, maden denetimlerinin tamamen Enerji ve Tabii Kaynaklar Bakanlığına devredilmesi öngörülüyor.
Kategori: Güncel
Arkadaşının Silahından Çıkan Kurşunla... 31.10.2014 12:48
Elazığ'ın Kovancılar İlçesine bağlı Okçular Jandarma Karakolu'nda görevli Jandarma Er Mustafa Karakurt, arkadaşının silahından çıkan kaza kurşunuyla şehit oldu.
Kategori: Güncel
Madende Neler Oluyor? Son Açıklama! 31.10.2014 12:37
Bakanlar Taner Yıldız, Faruk Çelik ve Lütfi Elvan Ermenekte yaşanan maden kazası ile ilgili son gelişmeleri açıkladı.
Kategori: Güncel
Bu Uygulamadan 24 Milyon Kişi Etkilenecek 31.10.2014 11:44
Ehliyette Avrupa Birliği'ne uyum için değişiklik geliyor. 24 milyon ehliyet değişecek, ehliyetler çipli olacak.
Kategori: Güncel
Gündemi Alt Üst Edecek AK Parti İddiası 31.10.2014 11:37
Zaman gazetesinden ayrılarak Akşam gazetesinde yazmaya başlayan Etyen Mahçupyan, açıklamalarıyla tartışmalar yaratmaya devam ediyor.
Kategori: Güncel
PKK'dan Kapı Kapı Ölüm Fişlemesi 31.10.2014 10:44
Güneydoğuda asker ve polislere yönelik suikast eylemleri artarken çok çarpıcı bir bilgi ortaya çıktı. KCKnın şehir yapılanması YDG-H üyelerinin Diyarbakırda kapıcılardan apartmanlarda oturan asker ve polislerin listesini aldığı belirlendi.
Kategori: Güncel
Isparta'da Katliam Gibi Kaza 31.10.2014 10:19
Isparta'nın Yalvaç İlçesi'nden, elma bahçesinde çalışan işçileri Gelendost'a götüren minibüs şarampole yuvarlandı; 15 kişi hayatını kaybetti, 28 kişi ise yaralandı.
Kategori: Güncel
Başbakan'danFlaş Çözüm Süreci Açıklaması 31.10.2014 00:17
Başbakan Davutoğlu, çözüm sürecine ilişkin, Biz hükümet olarak umudumuzu da, kararlılığımızı da koruyoruz, sonuna kadar da koruyacağız" dedi.
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Yine Maden Kazası! 2 İşçi Göçük Altında
-Anlaştılar!
-Ceviz Ağacı Güvence Altına Alınıyor
-Maden Faciasında Korkunç Detay!
-Ödül İptal Edildi
-Sneijder'den Şok Sözler! 'Melo Engelledi'
-Kılıçdaroğlu ve Baykal'ın Kahvaltı Keyfi
-Maden Faciasında 5. Gün!
-Meteoroloji Fırtına Uyarısı Yaptı
-Carlos Slim'in Dudak Uçuklatan Serveti
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Başbakan'danFlaş Çözüm Süreci Açıklaması
-Başbakan'dan HDP'ye Sert Yanıt!
-İnönü'nün Yanındaki İsmi Tanıdınız mı?
-'Çerez Parası' Lafı Tarihe Karıştı
-Maden Faciasıyla İlgili Başsavcılık Harekete Geçti
-'Türkiye ile Bu Konuda Ortağız'
-FBTV'den Aziz Yıldırım Bombası!
-Flaş İstifa!
-Dikkat! Kar Uyarısı Geldi
-'Avuç İçi'ni Danıştay Durdurdu
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber