Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 03 Temmuz 2015 Cuma 10:54  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel » Video
KAHKAHA TUFANI ALİ TUNCAY
Ali Tuncay'dan harika bir konferans..._Video_
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Ali Tuncay'dan harika bir konferans...Video
14 Kasım 2007 Çarşamba 17:09

Çok güleceksiniz, hatta kahkahalarınızı tutamayacaksınız... Gülmekten kırılacaksınız... Hemde düşüneceksiniz...

Güldürürken düşündürmeyi başarabilen bir isim... Ali Tuncay...

Kesintisiz İzleyebilmek için, pause tuşuna basıp videonun yüklemesi bittikten sonra izleyebilirsiniz...







HABER PROGRAMI - Video Konferans

Bu haber 4418 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 9.17 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder
ckr15.11.2007 02:41
adamın lakabı: ali ejder
Konyalı değilmi işte :))
Toprağım benim beeee
efekentli0914.11.2007 19:11
Tüylerim Diken diken oldu...
Allah bir değil binkere sizden razı olsun >Ali bey. İnanın 36 yıllık ömrümde işlediğim günahların, koştuğum şirklerin farkına vardım. Siz rabbimi 40 yasında tanımıssınız. Ama bende 27 yasında tanıdım. Rabbim günahlarımızı affetsin. Şu değerli ve inanılmaz sözlerinizin etkisini anlatamam. Allah razı olsun...
Neon14.11.2007 17:16
:))))))))
ya bu adamm ne böyle ya... kırıldım gülmekten... karnıma ağrılar girdi resmen ya :))) allah iyiliğini vermesin... cem yılmaz ne bunun yanında ya :D
[1]
 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
Tanklar Suriye Sınırında! 30.01.2015 15:40
Sabah saatlerinden itibaren Kilise gönderilen tanklar, Suriye sınırına sevk edildi.
Kategori: Güncel
Taksim'de Bekleyen Polise Kaleşnikofla Saldırı! 30.01.2015 15:27
Taksim'de polis noktasına ateş açıldı. Ateş açan kişi silahı olay yerinde bırakarak kaçtı.
Kategori: Güncel
Davutoğlu Hediye Kabul Etmiyor 30.01.2015 13:36
AK Parti İzmir İl Başkanı Bülent Delican, yarın (cumartesi) kente ilk kez gelecek olan Başbakan Ahmet Davutoğlu için üzerinde 99 kez 'Bismillahirrahmanirrahim' yazılı olan bir tabloyu hediye olarak aldı. Ancak Başbakanlık hediye kabul edilmediğini bi
Kategori: Güncel
Mehmet Ağar Hakkında Şok Karar 30.01.2015 13:02
Ankara 1. Ağır Ceza Mahkemesi, 1990lı yıllarda işlenen faili meçhul cinayetlere ilişkin davada, bir numaralı sanık eski bakan Mehmet Ağar hakkında daha önce verilen duruşmadan vareste tutulma kararını kaldırdı. Ağar, bundan sonraki duruşmalara katılm
Kategori: Güncel
Hükümetten Son Dakika Açıklaması! 30.01.2015 11:42
AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Atalay, bazı gazetelerde çıkan 'AK Parti seçim beyannamesinde en önemli vurgu başkanlık sistemi' haberlerinin gerçeği yansıtmadığını söyledi.
Kategori: Güncel
THY 103 seferini iptal etti 30.01.2015 11:40
Meteoroloji Genel Müdürlüğü'nün kuvvetli lodos uyarısı, Türk Hava Yolları'nın 103 seferini iptal ettirmesine neden oldu.
Kategori: Güncel
Erdoğan'ın Başdamışmanı İstifa Etti! 30.01.2015 11:26
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Başdanışmanı Aydın Ünal, Haziran'da yapılacak genel seçimlerde aday olabilmek amacıyla görevinden istifa etti.
Kategori: Güncel
İşçiler CHP İstanbul İl Binasını Bastı 29.01.2015 22:38
Tazminatları ödenmeyen işçiler CHP İstanbul İl Binası'nı işgal ederek, kapılara zincir vurdu.
Kategori: Güncel
'Başkanlık Dünyada 10 Ülkede Var' 29.01.2015 22:34
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, katıldığı televizyon programında gündemle ilgili önemli açıklamalar yaptı.
Kategori: Güncel
Ergenekon'da Şok Savunma: Onun İsmini Söyle 29.01.2015 20:29
Bir süre Ergenekon davası kapsamında tutuklu kalan Hacı Ali Hamurcu, suç uydurmaktan yargılandığı davada, Hurşit Tolon hakkında ifade vermesinin kendisine söylendiğini iddia etti.
Kategori: Güncel
Saray'da Sürpriz Kabul 29.01.2015 19:36
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Hülya Koçyiğit, Zerrin Özer, Muazzez Ersoy, Burat Kut ve Demet Akalın'ın da aralarında bulunduğu bazı sanatçıları kabul etti.
Kategori: Güncel
Kritik Çözüm Süreci Toplantısı 29.01.2015 19:30
2015 yılının ilk çözüm süreci toplantısı, Başbakan Ahmet Davutoğlu önderliğinde yapıldı. Kritik toplantı 1 saat sürdü.
Kategori: Güncel
IŞİD'den Dürbünle Sıcak Takip 29.01.2015 19:25
Şanlıurfada Akçakale Sınır Kapısı'nda rehine takasını bekleyen Japon ve Türk gazeteciler, IŞİD tarafından dürbünle gözetlendi.
Kategori: Güncel
Bitlis Valisi'nden İstanbul'daki Fuara Sert Tepki 29.01.2015 18:26
Bitlis Valisi Orhan Öztürk, buyıl 19'uncusu düzenlenen Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı'na sert tepki göstererek, fuarın pavyon havasına dönüştürüldüğünü söyledi.
Kategori: Güncel
Meclis İnceleme Başlattı 29.01.2015 17:25
TBMM Başkanvekili Sadık Yakut, 17 Aralık soruşturmasıyla ilgili bazı tapelerin Meclis'te bloknot haline getirilmesi konusunda, "TBMM Başkanlığı'nın inceleme başlattığını" söyledi.
Kategori: Güncel
'Çuvalcı General'den Liyakat Madalyası 29.01.2015 17:17
Kara Kuvvetleri Komutanı Orgeneral Hulusi Akar temaslarda bulunmak üzere Amerika'da. Ziyaret sırasında Hulusi Akar, ABD Kara Kuvvetleri Komutanı Raymond Odierno'dan liyakat madalyası aldı.
Kategori: Güncel
Can Dündar'ı Zora Sokacak Karar 29.01.2015 16:41
Erdoğan'a 'hakaret' iddiasıyla yargılanan Cumhuriyet yazarının mahkemeye 'zorla getirilmesine' karar verildi.
Kategori: Güncel
Japon Gazeteci Urfa'da Hayatını Kaybetti 29.01.2015 16:05
IŞİD'in elindeki Japon meslektaşı Kenji Goto'nun serbest bırakılma sürecini takip etmek için Akçakale'ye giden gazeteci Kazumi Takaya öldü.
Kategori: Güncel
Kamyoncu ile Kılıçdaroğlu Arasında İlginç Diyalog 29.01.2015 14:13
Bursa'da esnafı ziyaret eden CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu ile bir kamyoncu arasında ilginç bir diyalog yaşandı.
Kategori: Güncel
Erdoğan İçin 'Samimiyetsiz' Dedi mi? 29.01.2015 12:58
Abdullah Gül, yayınlanan bir kitapta kendi ağzından verilen "Erdoğan, Başbuğ konusunda samimiyetsizdi" sözlerine cevap verdi.
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD 2.63000 2.63100
EURO 2.98000 2.98100
GBP 4.13390 4.15470
ÇOK OKUNANLAR
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber