Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 23 Temmuz 2014 Çarşamba 16:41  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel » Video
KAHKAHA TUFANI ALİ TUNCAY
Ali Tuncay'dan harika bir konferans..._Video_
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Ali Tuncay'dan harika bir konferans...Video
14 Kasım 2007 Çarşamba 17:09

Çok güleceksiniz, hatta kahkahalarınızı tutamayacaksınız... Gülmekten kırılacaksınız... Hemde düşüneceksiniz...

Güldürürken düşündürmeyi başarabilen bir isim... Ali Tuncay...

Kesintisiz İzleyebilmek için, pause tuşuna basıp videonun yüklemesi bittikten sonra izleyebilirsiniz...







HABER PROGRAMI - Video Konferans

Bu haber 3877 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 9.17 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder
ckr15.11.2007 02:41
adamın lakabı: ali ejder
Konyalı değilmi işte :))
Toprağım benim beeee
efekentli0914.11.2007 19:11
Tüylerim Diken diken oldu...
Allah bir değil binkere sizden razı olsun >Ali bey. İnanın 36 yıllık ömrümde işlediğim günahların, koştuğum şirklerin farkına vardım. Siz rabbimi 40 yasında tanımıssınız. Ama bende 27 yasında tanıdım. Rabbim günahlarımızı affetsin. Şu değerli ve inanılmaz sözlerinizin etkisini anlatamam. Allah razı olsun...
Neon14.11.2007 17:16
:))))))))
ya bu adamm ne böyle ya... kırıldım gülmekten... karnıma ağrılar girdi resmen ya :))) allah iyiliğini vermesin... cem yılmaz ne bunun yanında ya :D
[1]
 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
AYM, CHP'nin Ankara Taleplerini Reddetti! 23.07.2014 15:51
Anayasa Mahkemesi, CHP'nin Ankara Büyükşehir Belediye Başkan adayı Mansur Yavaş ile CHP'nin yerel seçim sonuçlarına ilişkin yaptığı başvuruları reddetti.
Kategori: Güncel
AYM, Aziz Yıldırım Kararını Açıkladı 23.07.2014 15:25
Anayasa Mahkemesi, Aziz Yıldırım'ın şike davasıyla ilgili yaptığı başvuruyu, yerel mahkemede yeniden yargılama başladığından başvuru yolları tüketilmediği gerekçesiyle reddetti.
Kategori: Güncel
Yaşlı Kadından İhsanoğlu'na Tepki! 23.07.2014 15:18
Cumhurbaşkanı Adayı Ekmeleddin İhsanoğlu'na, Mısır Çarşısı ziyareti sırasında, başörtülü yaşlı bir kadın tepki göstedi. Kendisini Cumhuriyet vatandaşı olarak tanıtan kadın, "Cumhuriyet vatandaşı olarak yakamızdan düşün" diye bağırdı.
Kategori: Güncel
Bedrettin Dalan Yakalama Kararının Kaldırılması İçin Mahkemeye Başvurdu 23.07.2014 15:12
Ergenekon soruşturması kapsamında ifade vermediği için 12 Nisan 2010'da hakkında yakalama kararı çıkartılan Ergenekon davasının firari sanığı İSTEK Vakfı Başkanı Bedrettin Dalan, avukatı Celal Ülgen aracılığı ile İstanbul 6'ıncı Ağır Ceza Mahkemesi'n
Kategori: Güncel
9 İstihbaratçı Kaçtı! 23.07.2014 15:04
İstanbul İstihbarat Şube Müdürlüğü'ndeki "sahte isimlerle yasadışı dinleme" operasyonunda, eski şube müdürü Ali Fuat Yılmazer'in de arasında bulunduğu 32 kişi yakalanırken, aralarında eski İstihbarat Şube Müdürü Erol Demirhan'ın da arasında bulunduğu
Kategori: Güncel
Demirtaş İçin Bir İlk! 23.07.2014 14:48
Selahattin Demirtaş'a, Cumhurbaşkanı adayı olması nedeniyle ilk kez yakın polis korumaları verildi.
Kategori: Güncel
Genel Kurul Kürsüsüne 'İsrail Terörist' Afişi 23.07.2014 14:44
TBMM Genel Kurulunda İsrail'in Gazze'ye yönelik saldırısını protesto eden AK Parti Diyarbakır Milletvekili Cuma İçten, kürsüye 'İsreal Terrorist' yazan bir afiş astı.
Kategori: Güncel
Ali Babacan'dan Flaş Açıklama 23.07.2014 14:23
Başbakan Yardımcısı Ali Babacan, NTV/CNBC-e ortak yayınında CNBC-e Genel Yayın Yönetmeni Servet Yıldırım'ın sorularını yanıtladı.
Kategori: Güncel
YHT'de Geri Sayım Başladı! 23.07.2014 13:58
Cumhurbaşkanı adayı Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın katılımıyla cuma günü yapılacak törenle normal seferlerine başlayacak olan Yüksek Hızlı Tren Hattı'nda geri sayım başladı.
Kategori: Güncel
İçim Yanıyor Ama Bu Saatten Sonra... 23.07.2014 13:46
Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç, Filistin'e yönelik kara harekatı başlatan İsrail ile Türkiye arasında ticaretin devam ettiğini belirterek, "İsrail ile ticaret devam ediyor. Alıyoruz, satıyoruz. Bundan dolayı kimse bizi eleştirmesin" dedi.
Kategori: Güncel
Vali'den Operasyon Açıklaması 23.07.2014 02:15
İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu, katıldığı iftar programı sonrası yasa dışı dinleme ile ilgili gerçekleştirilen operasyonları değerlendirdi.
Kategori: Güncel
Bir Askerimiz Daha Şehit Düştü 23.07.2014 00:05
Dün Ceylanpınar'daki çatışmada yaralanan askerlerden Yiğit Şahan şehit oldu. Dünkü çatışmada şehit olan asker sayısı 3'e çıktı.
Kategori: Güncel
İstanbul Büyükşehir Belediyesi'nde Deprem! 22.07.2014 22:15
İstanbul Büyükşehir Belediyesinin yönetim kadrosunda 7 genel sekreter yardımcısından 4'ü değişti.
Kategori: Güncel
Meclis Bayramdan Sonra da Çalışacak 22.07.2014 21:02
TBMM Genel Kurulu, 14 Ağustos'a kadar çalışma kararı aldı.
Kategori: Güncel
TSK'dan Ceylanpınar Açıklaması: 6 PYD'li Öldürdük 22.07.2014 19:26
Ceylanpınar'da sınır hattında çıkan silahlı çatışma sonucu 2 askerin şehit olmasının ardından Genelkurmay Başkanlığı'nın internet sitesinden yazılı açıklama yapıldı.
Kategori: Güncel
Salih Mirzabeyoğlu'na Tahliye Kararı! 22.07.2014 17:27
İstanbul 14. Ağır Ceza Mahkemesi, İBDA/C davasından hükümlü, kamuoyunda "Salih Mirzabeyoğlu" olarak tanınan Salih İzzet Erdiş'in yeniden yargılanmasına karar vererek, tahliye etti.
Kategori: Güncel
CHP Grup Toplantısında Olay! 22.07.2014 15:43
CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu'nun Meclis'teki grup toplantısının ardından kürsüden indiği sırada Samsun Asarcık ilçe Başkanı Bülent Baskın, Kılıçdaroğlu'na istifa ettiğini açıkladı.
Kategori: Güncel
Erdoğan'dan Operasyon Sonrası İlk Açıklama! 22.07.2014 13:25
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti grup toplantısının ardından dün gece yarısı başlatılan operasyonla ilgili açıklamalarda bulundu.
Kategori: Güncel
TSK Resmen Açıkladı: 6 Terörist Öldürüldü 22.07.2014 13:19
Genelkurmay Başkanlığı 2 askerin şehit olduğu olayla ilgili açıklama yaptı.
Kategori: Güncel
Başbakan Erdoğan Toplantıya Çarpıcı Görüntülerle Başladı 22.07.2014 12:08
Başbakan ve cumhurbaşkanı adayı Recep Tayyip Erdoğan, AK Parti'nin grup toplantısında konuşuyor. Toplantı merhum gazeteci Savaş Ay'ın yıllar önce SSK hakkında yaptığı ve dönemin SSK Genel Müdürü Kemal Kılıçdaroğlu'nun da konuk olduğu A Takımı program
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Bir Askerimiz Daha Şehit Düştü
-Genel Kurul Kürsüsüne 'İsrail Terörist' Afişi
-Rujunuz Daha Kalıcı Olsun
-Demirtaş İçin Bir İlk!
-LİG TV, Emre Belözoğlu'nun Basın Toplantısını Yayınlamadı
-9 İstihbaratçı Kaçtı!
-Bedrettin Dalan Yakalama Kararının Kaldırılması İçin Mahkemeye Başvurdu
-Farah Zeynep Abdullah'a
-Yaşlı Kadından İhsanoğlu'na Tepki!
-Oteller Doldu Taştı!
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Başbakan: İhsanoğlu'nun Adaylığına Şaşırdım
-CHP Grup Toplantısında Olay!
-Prandelli Kaptanı Seçti!
-Salih Mirzabeyoğlu'na Tahliye Kararı!
-İşte Beren Saat'in Gelinliği
-Birleşmiş Milletler Tarafını Belli Etti!
-TSK'dan Ceylanpınar Açıklaması: 6 PYD'li Öldürdük
-'Filistinli Kadınlara Tecavüz Edin'
-Çocuk Tacizcisi Polis Memuru Tutuklandı
-İşte Çatı Adaya Toplanan Bağış Miktarı
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber