Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 31 Ağustos 2014 Pazar 07:13  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel » Video
KAHKAHA TUFANI ALİ TUNCAY
Ali Tuncay'dan harika bir konferans..._Video_
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Ali Tuncay'dan harika bir konferans...Video
14 Kasım 2007 Çarşamba 17:09

Çok güleceksiniz, hatta kahkahalarınızı tutamayacaksınız... Gülmekten kırılacaksınız... Hemde düşüneceksiniz...

Güldürürken düşündürmeyi başarabilen bir isim... Ali Tuncay...

Kesintisiz İzleyebilmek için, pause tuşuna basıp videonun yüklemesi bittikten sonra izleyebilirsiniz...







HABER PROGRAMI - Video Konferans

Bu haber 3914 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 12 ziyaretçi
Ortalama 9.17 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder
ckr15.11.2007 02:41
adamın lakabı: ali ejder
Konyalı değilmi işte :))
Toprağım benim beeee
efekentli0914.11.2007 19:11
Tüylerim Diken diken oldu...
Allah bir değil binkere sizden razı olsun >Ali bey. İnanın 36 yıllık ömrümde işlediğim günahların, koştuğum şirklerin farkına vardım. Siz rabbimi 40 yasında tanımıssınız. Ama bende 27 yasında tanıdım. Rabbim günahlarımızı affetsin. Şu değerli ve inanılmaz sözlerinizin etkisini anlatamam. Allah razı olsun...
Neon14.11.2007 17:16
:))))))))
ya bu adamm ne böyle ya... kırıldım gülmekten... karnıma ağrılar girdi resmen ya :))) allah iyiliğini vermesin... cem yılmaz ne bunun yanında ya :D
[1]
 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
Yeni Hükümetin İlk Gündemi: Çözüm Süreci 31.08.2014 04:24
Başbakan Davutoğlu ve kabinesi güven oyu alır almaz çözüm sürecinin somut adımlarını içerecek yol haritasını hayata geçirecek. Atılacak ilk adım olarak, suça karışmamış örgüt üyelerinin eve dönüşü için çalışılacak.
Kategori: Güncel
Bakan Zeybekçi: MİT de Almanya'yı Dinlesin 30.08.2014 22:12
Ekonomi bakanı Nihat Zeybekci 30 Ağustos Zafer Bayramı etkinliğinde Almanya'nın Türkiye'yi dinlediği iddialarına değinerek "Almanya Türkiye'yi dinliyorsa, bizim istihbaratımız da Almanya'yı dinlemelidir" dedi.
Kategori: Güncel
Özel'den Flaş Çözüm Süreci Açıklaması 30.08.2014 21:32
Orgeneral Necdet Özel, çözüm sürecine ilişkin açıklamada bulundu.
Kategori: Güncel
Erdoğan'ın Köşk'te İlk Resepsiyonu 30.08.2014 21:26
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 30 Ağustos Zafer Bayramı dolasıyla Çankaya Köşkü'nde düzenlenen resepsiyona ev sahipliği yapıyor.
Kategori: Güncel
Askerliğe Yeni Düzenlemeler Geliyor 30.08.2014 18:45
Milli Savunma Bakanlığı, Türk Silahlı Kuvvetleri (TSK) İç Hizmet Yönetmeliğini değiştirdi. Yönetmelikteki en önemli değişiklik nöbet sistemiyle ilgili. Yeni düzenlemeye göre, her nöbet yerinin hareket tarzını ilgili birliğin komutanı belirleyecek.
Kategori: Güncel
Muhalefet Çankaya Köşkü'ne Gitmedi 30.08.2014 11:53
Kemal Kılıçdaroğlu ile Devlet Bahçeli, Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın 30 Ağustos Zafer Bayramı nedeniyle Çankaya Köşkü'nde tebrikleri kabul ettiği programa katılmadı.
Kategori: Güncel
Gül İfade Verecek! 30.08.2014 10:30
11'inci Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, cumhurbaşkanlığı döneminde ifade veremediği "Kayıp Trilyon" davası için savcılığa giderek ifade vereceğini söyledi.
Kategori: Güncel
Törende Tek Bir İsim Eksikti (Canlı) 30.08.2014 10:32
30 Ağustos Zafer Bayramı ve Türk Silahlı Kuvvetleri Günü dolayısıyla Anıtkabir'de tören düzenlendi.
Kategori: Güncel
Moğultay'ın Kardeşine Silahlı Saldırı 30.08.2014 00:15
Tunceli'de, DYP-CHP koalisyon hükümetinde Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı ve Adalet Bakanlığı görevlerinde bulunan Mehmet Moğultay'ın kardeşi Yaşar Kemal Moğultay'a, silahlı saldırıda bulunuldu.
Kategori: Güncel
Peşmerge, Ankara'dan 'Çok Gizli' Yardım İstedi 29.08.2014 20:35
Irak Kürdistan Başkanlık Divanı Başkanı Fuat Hüseyin, IŞİD'e karşı savaşmak için çok gizli tutulan bir ziyaretle Türkiye'den yardım istediklerini açıkladı.
Kategori: Güncel
Erdoğan'dan 30 Ağustos Mesajı 29.08.2014 19:51
12. Cumhurbaşkanı olarak Köşk'e çıkan Recep Tayyip Erdoğan 30 Ağustos Zaferi ile ilgili ilk mesajını yayınladı.
Kategori: Güncel
Kabinede Kendi İsteği ile Yer Almayan Bakan 29.08.2014 19:37
Kabine dışı kalan Beşir Atalay, görevinden ayrılmayı kendisinin istediğini söyledi.
Kategori: Güncel
Güven Oylaması CHP Kurultayı ile Çakışacak 29.08.2014 19:24
TBMM'de yapılacak güvenoylaması, CHP 'nin olağanüstü kurultayı ile aynı tarihe rastlayacak.
Kategori: Güncel
Alman Televizyoncunun Cesedi Bulundu 29.08.2014 11:50
Muğla'nın Fethiye İlçesi'ne belgesel çekimi için gelen Alman ARD televizyonu çalışanı 58 yaşındaki Bernd Girrbach'ın bu sabah Kabak Koyuna 1 kilometre mesafedeki ormanlık alanda cesedi bulundu.
Kategori: Güncel
Ve O Uçak İstanbul'a Geldi 29.08.2014 10:02
Cumhurbaşkanı Erdoğan için 2,5 yıl önce sipariş edilen Airbus 330-200 tipi uçağın ABD'deki modifikasyon işlemleri tamamlandı.
Kategori: Güncel
Hükümeti Kurma Yetkisini Aldı 28.08.2014 22:47
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Ak Parti Genel Başkanı ve Başbakan Vekili Davutoğlu'na, 62. hükümeti kurmak için görev verdi.
Kategori: Güncel
Yemin Töreninde Bir Tek O Ayağa Kalkmadı 28.08.2014 19:52
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın TBMM'de yemin etmek için kürsüye geldiği sırada, bütün vekiller ve konuklar ayağa kalktı. Ancak, MHP Manisa Milletvekili Erkan Akçay ise ayağa kalmadı.
Kategori: Güncel
Kaymakamın Aracını Taşladılar 28.08.2014 15:21
Mardin Kızıltepe arasında çiftçilerin elektrik kesintilerini protesto etmek amacıyla 3 gün önce başlattıkları yol kapatma eyleminde arbede yaşandı. Güvenlik güçleri, çiftçilere gaz bombasıyla müdahale etti. Atılan gazdan çevredeki vatandaşlar da etki
Kategori: Güncel
Artık Resmen 12. Cumhurbaşkanı 28.08.2014 14:51
12. Cumhurbaşkanı seçilen Recep Tayyip Erdoğan mazbatasını TBMM Başkanı Cemil Çiçek'in elinden alarak yemin etti.
Kategori: Güncel
Satır, Pala ve Sopalarla Hırsız Avı 28.08.2014 11:49
İstanbul Eyüp'te son günlerde art arda yaşanan hırsızlık olayları semt sakinlerini canından bezdirdi. Vatandaşlar çareyi satır, pala ve sopalarla hırsız avına çıkmakta buldu. Karadolap Mahallesi'nde oturanlar, soygunları engellemek için sokak başları
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Erdoğan'a İstanbul'da Coşkulu Karşılama
-Yeni Hükümetin İlk Gündemi: Çözüm Süreci
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-5 Ay Sonra Cesetleri Bulundu
-Volkan'a Bir Şok Daha
-Yunan Bakan Fena Yakalandı
-Ünlü Sanatçımızı Kaybettik!
-Bursa'da 11'ler Belli Oldu
-Askerliğe Yeni Düzenlemeler Geliyor
-Dünya Kupası'na Galibiyetle Başladık!
-Davutoğlu da Katılmayacak
-Kartal Mersin'e Konuk
-Karadeniz'de Uçak Enkazı Bulundu
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber