Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 21 Nisan 2014 Pazartesi 02:27  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Medya
NİHAYET UZLAŞTILAR
TMSF HÜLYA AVŞAR İLE EL SIKIŞIYOR
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
TMSF HÜLYA AVŞAR İLE EL SIKIŞIYOR
31 Aralık 2008 Çarşamba 10:25

Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu, bir süredir sanatçı Hülya Avşar'la yaşadığı Uzan Grubu döneminden kaynaklanan "borç-alacak gerginliği"ni ortadan kaldırmak için son aşamaya geldi.

TMSF, Hülya Avşar'ın Uzan Grubu'ndan aldığı paranın karşılığını vermediğini savunarak, sanatçıdan 1 milyon 100 bin dolarlık tahsilat yapmıştı. Avşar, bunun üzerine TMSF'yle çatışmaya girmişti. TMSF de Avşar'a, "Aldığın paranın tamamını iade etmedin" diyerek, 950 bin dolarına el koyup 100-150 bin dolar daha tahsil etmesi gerektiğini bildirdi. Avşar, bunun üzerine, hem kurum aleyhinde, hem de Başkan Ahmet Ertürk hakkında davalar açtı. Avşar, ayrıca yazdığı yazılarla hem TMSF'yi, hem de Ertürk'ü kendine hedef seçti.

TMSF, bu gelişmeler üzerine Avşar'a, "Kuruma açtığın davalardan vazgeçersen, sonradan el koyduğumuz 950 bin doları iade ederiz. Gel anlaşalım" çağrısı yaptı. Avşar, bu çağrıya uyarak kendi el yazısıyla taahhütname verdi. TMSF yönetimi, Avşar'la anlaşmayı cuma günü gerçekleşecek Fon Kurulu toplantısına sunacak. Onay çıkarsa Avşar'a sonradan el konulan 950 bin dolar iade edilecek. Böylece TMSF, Hülya Avşar'la 1 milyon 100 bin dolarlık tahsilat üzerinden anlaşmış olacak.

Bu haber 3633 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Bu haber oylanmadı.
İlk siz oy kullanın.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"TMSF HÜLYA AVŞAR İLE EL SIKIŞIYOR" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Medya Haberleri
Deniz Seki: Beni Assınlar Daha İyi 20.04.2014 21:55
Ünlü sanatçı Deniz Seki, katıldığı televizyon programında hapishanede neler yaşadığını anlattı.
Kategori: Medya
'Hacc'a ve Umre'ye Karşıyım' 20.04.2014 21:18
Edirne'ye konser vermek için gelen sanatçı Leman Sam, gösteriş yapmak için hacca ve umreye gidenlere karşı olduğunu ifade etti.
Kategori: Medya
Ünlü Sanatçı Ölümden Döndü! 19.04.2014 19:39
Can Bonomo ve ekibini taşıyan araç Gelibolu'da kaza yaptı.
Kategori: Medya
Bayülgen'den Recep İvedik'e Gerizekalı Yorumu 19.04.2014 13:13
Ünlü sunucu ve şovmen Okan Bayülgen, Recep İvedik'le ilgili zehir zemberek yorumlarına devam ediyor.
Kategori: Medya
Edip Akbayram'a Büyük Ayıp! 19.04.2014 13:02
Bir TV kanalı Edip Akbayram'ın efsane şarkıları eşliğinde, cinsel gücü arttırıcı ürün pazarladı. RTÜK, 12 bin lira para cezası verdi.
Kategori: Medya
Çalıkuşu'nun Yayın Günü Yine Değişti 19.04.2014 12:48
Kanal D'de ekrana gelen Çalıkuşu dizisinin yayın günü yeniden değişti.
Kategori: Medya
Recep İvedik Sorusu Kızdırdı 19.04.2014 12:32
Recep İvedik 4, Düğün Dernek filminin rekorunu elinden aldı.
Kategori: Medya
Cem Yılmaz'ın O Yasağa İtirazı Var! 19.04.2014 12:27
Cem Yılmaz'ın o yasağa itirazı var!
Kategori: Medya
Beyaz Show'da Video Savaşı 19.04.2014 01:23
Daha önce Sıla'ya şaka yaptı. Bu hafta ise Beyaz ile karşılıklı pişti oldular.
Kategori: Medya
Başbakan Kayıtsız Kalmadı 18.04.2014 19:07
Başbakan Recep Tayyip Erdoğan ve eşi Emine Erdoğan'dan yardım isteyen sanatçı Pekek Dinçöz'e, Başbakan kayıtsız kalmadı.
Kategori: Medya
'Survivor'da Sevişme Sahnelerini Gördünüz mü' Şoku! 18.04.2014 15:41
Twitter'da büyük şok... Çok sayıda kişinin tıkladığı virüs hızya yayılıyor.
Kategori: Medya
Defalarca Yalanlanan Haber 18.04.2014 14:20
Maliye Bakanlığı sözcü gazetesini yalanladı.
Kategori: Medya
Ricky Martin'e Diyarbakır Sürprizi! 18.04.2014 11:58
Ricky Martin, resmi internet sitesi üzerinden "Nerede konser vereyim?" diye sordu. Londra için 57 istek geldi, Diyarbakır için tam 3.070 oy yağdı!
Kategori: Medya
Acun Ilıcalı'dan Dev Hamle 18.04.2014 11:49
Sürprizleriyle şaşırtan Acun Ilıcalı'dan bir hamle daha geldi.
Kategori: Medya
İşte Cem Yılmaz'ın Oğlunun Mal Varlığı 18.04.2014 11:45
Cem Yılmaz'ın 2,5 yaşındaki oğlunun mal varlığı açıklandı...
Kategori: Medya
Demet Akalın'a Frikik Önlemi! 18.04.2014 11:42
Okan Kurt müdahale etti.
Kategori: Medya
Ünlü Oyuncu Nişanlandı 18.04.2014 11:42
Huzur Sokağı dizisindeki Hacer karakteri ile izleyici karşısına çıkan İpek Özkök, bir süredir birlikte olduğu sevgilisi Levent Ağan ile nişanlandı.
Kategori: Medya
'Beren Bombası' Filistin'i Salladı! 18.04.2014 11:35
Arap medyası ünlü oyuncuyu konuşuyor.Ortadoğu'da Hollywood yıldızlarını gölgede bırakan Beren Saat'in, 'Filistin Moda Haftası'na katılacağı duyurulunca ortalık ayağa kalktı. Fanları da haberi anında paylaştı.
Kategori: Medya
Seda Sayan Evleniyor mu? 18.04.2014 11:32
Seda Sayan önceki gece ailesi ve Twitter'da tanıştığı sevgilisi Erkan Çelik ile Etiler Fenix'te görüntülendi.
Kategori: Medya
Tavşanlar Gibi Sevişiyorlar! 16.04.2014 14:51
2005 yılında çekilen Mr&Mrs Smith film setinde aşk yaşamaya başlayan ve o günden beri Hollywood'un en gözde çifti olan Brad Pitt ve Angelina Jolie'nin eski kahyası, çift hakkında çok özel sırlar verdi.
Kategori: Medya
DÖVİZ
USD 2.12900 2.13000
EURO 2.93900 2.94000
GBP 3.56700 3.58490
ÇOK OKUNANLAR
-ABD-Rusya Savaşını Çıkarabilecek Hamle
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Selçuk İnan'dan Cüneyt Çakır'a Eleştiri!
-Suriye Kimyasal Silahlardan Temizleniyor
-Ersun Yanal'ı Çılgına Çeviren Olay
-Diyarbakır'da Korkunç Olay!
-Yamaç Paraşütü Yaparken Yere Çakıldı!
-'Hacc'a ve Umre'ye Karşıyım'
-Beşir Atalay: Şimdi Twitter Hizaya Geliyor
-Yanal: Rize Maçında Şampiyon Olacağız
-Derbide Yaşanan İlginç Pozisyon
-Van'da Karayoluna Çığ Düştü
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber