Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 25 Ekim 2014 Cumartesi 10:43  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Sağlık
KİLO VERMEK İSTEYENLER DİKKAT
İKİ AYDA 30 KİLO ZAYIFLATAN İLAÇ
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
İKİ AYDA 30 KİLO ZAYIFLATAN İLAÇ
26 Ocak 2009 Pazartesi 11:01

ABD İlaç ve Gıda Dairesi'nden onaylı tek zayıflama ilacı 2 ayda 30 kilo verdiriyor.

Amerikan İlaç ve Gıda Dairesi (FDA) onaylı tek zayıflama hapı Alli, artık Avrupa'da da reçetesiz olarak satılacak.

Vatan'ın haberine göre dünyanın en büyük ikinci ilaç firması GlaxoSmithKline tarafından üretilen Alli, Avrupa Birliği Sağlık Otoritesi'nden de onay aldı ve 2009 ilkbaharından itibaren AB üyesi 27 ülkede reçetesiz satışa sunulmasına izin çıktı. Her öğünle birlikte bir tane olmak üzere üç kez alınan hap, günde yaklaşık 2 dolara mal oluyor. ABD'de 2007'de piyasaya sürülen ilaç, bir yılda 400 milyon dolarlık satış rakamına ulaşmıştı. Alli, 10 yıl önce sadece reçeteyle satılan Xenical isimli ilacın yüzde 50 oranında hafifletilmiş hali. Özel formülü sayesinde, vücutta yağı parçalayarak enerjiye dönüştürülmesini ya da yağ olarak depolanmasını sağlayan enzimlerin çalışmasını yavaşlatıyor.

Bu sayede gıdalardan alınan yağın yüzde 25 daha az emilmesine neden oluyor. Sindirilmeyen yağ boşaltım sisteminden geçerek vücuttan dışarı atılıyor. Şimdiye dek ilacı yeni kullanmaya başlayanların acil tuvalete ihtiyacı duyması dışında ciddi bir yan etkisiye rastlanmadı. Yürütülen deneyler, düşük kalorili bir beslenme düzeniyle birlikte Alli kullanmanın, diyet yapmaya oranla yüzde 50 daha fazla kilo kaybı sağladığını ortaya koydu. Beslenme programı ve egzersizle alınan ilaç, 6 ayda ortalama 4.5 kilo vermeyi vaat ediyor. Uzmanlara göre hapı, iki ay boyunca kullanan bir kişi 30 kilo bile verebiliyor. Üretici firma ise diyetle 2 kilo veren birinin, Alli'yi diyetle birlikte kullanması durumunda 30 kilo birden verdiğini öne sürüyor. Ancak ilaç vücut kitle endeksi fazla kilolu kategorisine giren 28'in üzerinde olanlara satılacak.

Bu haber 65718 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 39 ziyaretçi
Ortalama 5.97 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"İKİ AYDA 30 KİLO ZAYIFLATAN İLAÇ" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Sağlık Haberleri
Koyu Saçlara Makyaj Önerileri 21.10.2014 15:30
Cilt, göz ve saç renginize en uygun makyaj modellerini keşfedebilirsiniz. Bunun için yapmanız gerekenler çok basit...
Kategori: Sağlık
Topuklu Ayakkabı Varis Yapar mı? 21.10.2014 11:55
Hanımlar vazgeçemiyor ama uzmanlar topuklu ayakkabıların varis hastalığının gelişmesindeki en önemli faktörlerden birisi olduğunu söylüyor.
Kategori: Sağlık
Gebelikte Son Gelişme! 20.10.2014 11:28
ABD'de yapılan bir araştırma gebelikte aşermenin hormonlardan kaynaklanmadığını ortaya koydu.
Kategori: Sağlık
MERS Alarmı Verildi! İşte Riskli Kişiler 18.10.2014 17:51
Sağlık Bakanlığı, Suudi Arabistan'dan Türkiye'ye döndükten 5 gün sonra hayatını kaybeden Türk hastanın, önceki gün tetkik sonuçlarına göre MERS-CoV olduğunun belirlenmesi üzerine alarma geçti.
Kategori: Sağlık
Ruj Sürmenin İncelikleri 18.10.2014 16:39
Güzel bir kadının dudakları dikkat çekici olmalıdır. Ancak ruj sürerken dikkat edilmesi gereken çok önemli noktalar vardır. İşte onları listeliyoruz...
Kategori: Sağlık
Kadınlar Bu Konuda Daha Duyarlıymış! 18.10.2014 12:20
Sürücü adaylarının eylül ayı sonunda girdiği direksiyon sınavında kadın sürücü adaylarının emniyet kemeri takmada erkeklere karşı daha duyarlı olduğu belirlendi.
Kategori: Sağlık
Romatizmal Hastalık Belirtisi Olabilir 17.10.2014 17:32
Ağız yaraları romatizmal hastalıktan olabilir Sivas Cumhuriyet Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi Dahiliye-Romotoloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Ali Şahin, "Ağız bölgesinde sık sık tekrarlayan yaralar romatizmal hastalığın habercisi
Kategori: Sağlık
İstanbul'da Yeni Ebola Kabusu 17.10.2014 16:54
İstanbul Atatürk Havalimanı Dışhatlar Terminali'nde fenalaşan Endonezyalı turist, kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti. Ebola şüphesi nedeniyle Adli Tıp Kurumu'na kaldırlan cenaze, izole bir ortamda muhafaza altına alındı, kan örnekleri yurtdışın
Kategori: Sağlık
Diplomalı Anneler Geliyor 17.10.2014 11:41
Sağlık Bakanlığı, gebelerin doğumla ilgili bilgilendirilmesi, bilinçli doğum yapabilmesi ve yeni rollerini benimseyebilmesi için bilgi ve becerilerin kazandırılacağı "Gebe Bilgilendirme Sınıfları" açacak.
Kategori: Sağlık
Göbeğinizi Eritecek Tüyolar 15.10.2014 13:00
Kadınların vücutlarında en dikkat etttikleri yerlerinden biri de göbek... İşte birkaç ipucuyla mükemmel bir karına sahip olmanın yolları!
Kategori: Sağlık
Mükemmelliyetçi Kişiler Bu Hastalığa Yakalanıyor 11.10.2014 16:40
Doç. Dr. Kaşifoğlu, açıklanamayan genel vücut ve eklem ağrılarına yıllardır tanı konulamaması ve kişiye çevresindekilerin "hastalık hastası" olarak bakmasının, fibromiyaljiden kaynaklanabileceği uyarısında bulundu.
Kategori: Sağlık
Romatoid Artrit Evliliği Olumsuz Etkiliyor 11.10.2014 15:02
Halk arasında "iltihaplı eklem romatizması" olarak bilinen "romatoid artrit"in (RA), yaşam kalitesini ve evlilik hayatını olumsuz etkilediği belirtildi.
Kategori: Sağlık
Akıllı Telefonların Kilo Aldırdığı Ortaya Çıktı 10.10.2014 15:46
Araştırmalara göre gece yatak odanızda uyurken sarj ettiğiniz akıllı telefonlar hormonları olumsuz etkileyerek kilo almaya neden oluyor.
Kategori: Sağlık
Kapalı Alan Korkusu Olanlara Kolaylık 05.10.2014 15:26
Tıpta görüntüleme yöntemi olan MR (manyetik rezonans) cihazlarında kapalı kalma korkusu yaşayanlara, gelişen teknolojiyle yeni çözümler sunuluyor.
Kategori: Sağlık
Meme Kanserine Zeytinyağlı Önlem 03.10.2014 13:55
Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Prof. Dr. Sancar Bayar, "Akdeniz ülkelerinde meme kanserinin az görülmesinin nedeni, muhtemelen düzenli zeytinyağı tüketimidir" dedi.
Kategori: Sağlık
Burcunuza Göre Makyaj Seçenekleri 02.10.2014 17:13
Burcunuzun güzelliğiniz üzerinde de etkili olduğunu ve bunu makyajınıza yansıtabileceğinizi biliyor muydunuz? İşte, size önerilerimiz...
Kategori: Sağlık
Güneş Lekelerinden Kurtulmanın Yolları 02.10.2014 16:59
Güneşin istenmeyen yan etkilerinden en önemlilerinden biri de güneş lekeleri. Peki yaz boyunca oluşan güneş lekelerinden nasıl kurtuluruz? İşte cevabı...
Kategori: Sağlık
Kurban Bayramı'nda Neyi, Nasıl Tüketmeliyiz? 02.10.2014 15:51
Etin fazla tüketilmesi durumunda hazımsızlık, uykusuzluk, kabızlık ve şişkinlik gibi problemler yaşanabilir. Bu problemleri yaşamamak için bayram boyunca beslenmemize dikkat etmemiz gerekiyor.
Kategori: Sağlık
Onu Facebook'undan Tanı 02.10.2014 15:37
Facebook'ta attığınız her adım ve sosyal medyayı kullanma şekliniz, hakkınızda pek çok ipucu veriyor. Siz de, arkadaşınızı test edebilirsiniz!
Kategori: Sağlık
Unutkanlığı Önlemek İçin Neler Yemeliyiz? 02.10.2014 12:54
Yoğun çalışma temposu ve stres nedeniyle sıklıkla karşılaşılan unutkanlık sorunu, bazı besinlerin düzenli tüketilmesiyle giderilebiliyor.
Kategori: Sağlık
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-ABD'de Büyük Panik!
-'Tuvalet Penceresinden Okula Giren Kızım...'
-Başbakan'dan Sürpriz Görev!
-Artık 'Üstü Kalsın' Dönemi Bitiyor
-Şiddetli Yağmur Komşuda Hayatı Felç Etti!
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Kobani Eylemlerine 5 Tutuklama
-İstanbul'da Silahlı Çatışma: 3 Ölü
-Uzanlar İçin Flaş Karar!
-'UEFA Kupası Neden Bizim Olmasın?'
-Cuma'ya Gidene Foseptik Suyu
-Bakan Ala: Jandarma Siyasallaşmaz
-Araç Sahipleri Dikkat! O Uygulama Faaliyete Geçti
-Rıza Sarraf İfade Verdi
-Türkiye O Listeden Çıkarıldı
-İdil Biret'ten UNESCO'da Piyano Resitali
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber