Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 26 Ocak 2015 Pazartesi 14:10  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Sağlık
KİLO VERMEK İSTEYENLER DİKKAT
İKİ AYDA 30 KİLO ZAYIFLATAN İLAÇ
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
İKİ AYDA 30 KİLO ZAYIFLATAN İLAÇ
26 Ocak 2009 Pazartesi 11:01

ABD İlaç ve Gıda Dairesi'nden onaylı tek zayıflama ilacı 2 ayda 30 kilo verdiriyor.

Amerikan İlaç ve Gıda Dairesi (FDA) onaylı tek zayıflama hapı Alli, artık Avrupa'da da reçetesiz olarak satılacak.

Vatan'ın haberine göre dünyanın en büyük ikinci ilaç firması GlaxoSmithKline tarafından üretilen Alli, Avrupa Birliği Sağlık Otoritesi'nden de onay aldı ve 2009 ilkbaharından itibaren AB üyesi 27 ülkede reçetesiz satışa sunulmasına izin çıktı. Her öğünle birlikte bir tane olmak üzere üç kez alınan hap, günde yaklaşık 2 dolara mal oluyor. ABD'de 2007'de piyasaya sürülen ilaç, bir yılda 400 milyon dolarlık satış rakamına ulaşmıştı. Alli, 10 yıl önce sadece reçeteyle satılan Xenical isimli ilacın yüzde 50 oranında hafifletilmiş hali. Özel formülü sayesinde, vücutta yağı parçalayarak enerjiye dönüştürülmesini ya da yağ olarak depolanmasını sağlayan enzimlerin çalışmasını yavaşlatıyor.

Bu sayede gıdalardan alınan yağın yüzde 25 daha az emilmesine neden oluyor. Sindirilmeyen yağ boşaltım sisteminden geçerek vücuttan dışarı atılıyor. Şimdiye dek ilacı yeni kullanmaya başlayanların acil tuvalete ihtiyacı duyması dışında ciddi bir yan etkisiye rastlanmadı. Yürütülen deneyler, düşük kalorili bir beslenme düzeniyle birlikte Alli kullanmanın, diyet yapmaya oranla yüzde 50 daha fazla kilo kaybı sağladığını ortaya koydu. Beslenme programı ve egzersizle alınan ilaç, 6 ayda ortalama 4.5 kilo vermeyi vaat ediyor. Uzmanlara göre hapı, iki ay boyunca kullanan bir kişi 30 kilo bile verebiliyor. Üretici firma ise diyetle 2 kilo veren birinin, Alli'yi diyetle birlikte kullanması durumunda 30 kilo birden verdiğini öne sürüyor. Ancak ilaç vücut kitle endeksi fazla kilolu kategorisine giren 28'in üzerinde olanlara satılacak.

Bu haber 66385 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 39 ziyaretçi
Ortalama 5.97 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"İKİ AYDA 30 KİLO ZAYIFLATAN İLAÇ" başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Sağlık Haberleri
Ölü Derilerinizle Vedalaşın! 26.01.2015 14:17
Bal,tarçın ve toz şekerle hazırlayacağınız peeling ile ölü derilerinizden kurtulmanız mümkün.
Kategori: Sağlık
Anne Pilavın Dibini Tuttur! 26.01.2015 13:55
Yemeği yakarsam onu çöpe atıyorum. Ama dibini tutturursam, bundan mutlu bile oluyorum. Çünkü tencerenin, tavanın dibine yapışan kısımlar bazen yemeğin kendisinden bile lezzetli oluyor.
Kategori: Sağlık
Limonlu Yoğurtlu Sivilce Makesi Tarifi! 26.01.2015 12:50
Başımıza bela sivilce ve siyah noktalardan buzdolabımızın demirbaşları limon ve yoğurt sayesinde kurtuluyoruz...
Kategori: Sağlık
Siz Aşkı Sanal Alemde mi Buldunuz? 26.01.2015 12:40
Sanal alemden tanışılan sevgili veya yaşanılan aşk, sizin için aldatıcı olabilir. Özellikle yüzyüze görüşülmeyen ve sadece sanal alemde yaşanılan ilişki, boşuna kürek çekmeye benzer.
Kategori: Sağlık
Aşkı elde etmek için altın kural! 26.01.2015 12:23
Gerçek aşka düşmek ancak bilinçaltı temizliğiyle mümkün!
Kategori: Sağlık
Acı Yiyince Neden Dilimiz Sızlar? 26.01.2015 12:12
Dil dediğimizde akla gelen ilk şey beş tattır: Tatlı, tuzlu, acı, ekşi ve umami.
Kategori: Sağlık
Yemekten Önce Çok Su İçmeyin! 26.01.2015 12:06
Yemeğe başladığınızda çok susuzluk hissediyor bile olsanız önce yemekten bir iki lokma alın, çiğneyin. Bazen açlık duygusu ile susuzluk duygusu karışabilir.
Kategori: Sağlık
Dünyada Sigara Paketlerine Karşı Savaş 26.01.2015 11:31
İngiltere hükümeti ülkede tüm sigara markalarının tek tip pakette satılması planlarını erkene alacağını açıkladı
Kategori: Sağlık
Dikkat! Açlık Duygusunu Mantıkla Bastırabilirsiniz 26.01.2015 11:25
Psikolog Eric Robinson kilo vermek için ilginç bir araç geliştirmiş. Hepimizde olan ama istediğimiz şekilde kullanamadığımız bir araç: Hafızamız.
Kategori: Sağlık
Kadınlar Bu Hastalıktan Uatnıyor 26.01.2015 10:42
Üroloji Uzmanı Prof. Dr. Bedreddin Seçkin, kadınlarda idrar kaçırma olayının çok sık görüldüğüne değinerek, "Özellikle menopoz sonrası kadınlarda çok fazla sayıda idrar kaçırma var.
Kategori: Sağlık
Parmaklarını Kullananlar Dikkat! 26.01.2015 10:39
Uzun süre bilgisayar başında oturanlar büyük bir sağlık tehlikesi altında...
Kategori: Sağlık
Akıllı İlaçlar Yaşam Süresini Uzatıyor 26.01.2015 10:35
Akciğer kanseri tedavisinde kullanılan akıllı ilaçların, yaşam süresini uzattığı belirtildi.
Kategori: Sağlık
Unutkanlık Bellek Bozukluğudur 26.01.2015 10:24
Unutkanlık her yaştan insanın en sık yakınmasıdır ancak çoğunlukla bir hastalık belirtisi olarak görülmemektedir.
Kategori: Sağlık
30 Gün İçinde Ölebilir Misiniz? 24.01.2015 13:59
Hastanın, 30 gün içinde ölme ihtimalini öngören bir test geliştirildi. Testle tansiyon, nabız gibi 29 temel sağlık göstergesine bakılarak ölüm zamanı belirleniyor.
Kategori: Sağlık
Bu Besinler Öğrenmeyi Kolaylaştırıyor 24.01.2015 13:22
Beyin gelişimi ve hafızanın, sağlıklı ve dengeli beslenme ile maksimum performansa ulaştırabileceği tespit edildi.
Kategori: Sağlık
TÜRKÖK Dünyaya Umut Olacak 24.01.2015 13:09
Türkiye Kök Hücre Koordinasyon Merkezi Projesi, dünyada kök hücre bekleyen hastalara umut olacak.
Kategori: Sağlık
Kocalar Doğuma Girmeli mi? 22.01.2015 13:50
İngiltere'de yapılan bir dizi araştırma sonucunda, eşiyle birlikte doğuma giren kadınların doğuma yalnız giren kadınlara oranla daha fazla acı çektiği ortaya çıktı.
Kategori: Sağlık
Kötü Karnenin Sorumlusu Kim? 22.01.2015 13:23
Psikiyatri Uzmanı Yrd.Doç.Dr. Nükhet İşiten, karne psikolojisi ile ilgili önemli değerlendirmelerde bulundu.
Kategori: Sağlık
Ayrılık Acısı Kaç Ay Sürüyor? 22.01.2015 11:46
ABD'de yapılan araştırmada zamanın gerçekten her şeyin ilacı olduğu bir kez daha kanıtlandı
Kategori: Sağlık
Ambulansların Yeni Özelliği! 22.01.2015 10:55
Sağlık Bakanlığına ait 798 yeni ambulansa yerleştirilen kameralar, bundan böyle kontağın çalışmasından itibaren yol kaydı yapmaya başlayacak; ambulansa yol vermeyen araçlara 80 ila 88 TL ceza kesecek.
Kategori: Sağlık
DÖVİZ
USD 2.35900 2.36000
EURO 2.65200 2.65300
GBP 3.53490 3.55260
ÇOK OKUNANLAR
-Bu Mesleğe Talep Patlayacak!
-Unutkanlık Bellek Bozukluğudur
-Altın Elbiseye Yoğun İlgi
-Kadınlar Bu Hastalıktan Uatnıyor
-Parmaklarını Kullananlar Dikkat!
-Telefonlar Kola Yansıyacak
-2. Abdülhamid'in "Şefkat Nişanı" Müzayedede
-Akıllı İlaçlar Yaşam Süresini Uzatıyor
-Bir Tutam Saçına 25 Bin Dolar
-Işığın Hızı Yavaşlatıldı
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber